Колеги, Здравейте имате ли данни как са нещата в тая фирма правят ли се километри и колко на месец ???. Къде е по добре в Скандинавия ли да се кара само или Скандинавия - Европа. Хладилни ли или брезенти. Основно ме интересува къде колко километра се правят средно на месец. Ако имате инфо. моля споделете. Благодаря предварително.
Много български влекача влачиха техни ремаркета хладилници само, правеха са километри доста ама спряха да плащат и повечето утидоха при NTG.Сега незнам как е но се поинтересувай за да не изгориш ;)
Как не плащат колега забавят плащане или изобщо спират? Нали подписват агриймант(споразумение за транспорт) може да ги съдиш.
Докторе, я да те питам бачкал ли си на времето в Транскапитал,,, там имаше "Доктора" ,,,,,,,, в една друга фирма пък на мен ми викаха "Доктора" ;D ;D ;D ;D ;D ;D Тва да влачиш чужди ремаркета си е доста рисково отвсякъде никакви гаранции нямаш, че ще си вземеш кинтите,, нито можеш да ги осъдиш нито нищо,,,,,,,,,, ако четеш обявите дето търсят влекачи само да ти кажа че Кокел имат такава обява ама аз лично изгорях с над 5000€ от тях и че са страшно некоректни в плащането а ако се чудиш на кой да влачиш Валтер е някакъв компромисен вариант и въпреки, че са им само тежки товарите си заслужава да се бачка при тях,,, подробности само на скайп или лично ;-)
Не колега не съм работил в Транскапитал. А доктора ми викат понеже съм адаш на ония доктор където го отсвириха :'(. Но не знам дали да се притеснявам от тая датска фирма, че ми писна да им пълним гушите а те да се подиграват с нас. Просто това че си българин (пиша го с малка буква защото последно време хич не е повод за гордост) те обрича на самостоятелна борба за правата си със всяка една спедиция.
Пиши ми на скайпа ivaylo7771 има варианти дето се подиграват ама по-слабо с нас ,,,,,,,