Форум на българските шофьори

Разни => Празни приказки => Темата е започната от: driver1 - Петък, 28 Март, 2014, 19:14:52

Заглавие: 2014.04.09
Публикувано от: driver1 - Петък, 28 Март, 2014, 19:14:52
Цитат на: Красимир Тодоров - Петък, 28 Март, 2014, 18:16:43
Да бе да, и един мармот завива шоколад... На бас, че снимките са от националите, не от аутобаните...нема значение, очаквах тоя отговор.. после работи на километър.

  Това е практика не само у нас. Има и други фирми в които е въведено такова диференцирано заплащане в отделни сегменти от изминатите километри. Една от тях е испанската "Hermanos Laredo", където имам приятели. Там за километрите до 12 000 заплащането е по една ставка, а след това - по друга, по-висока. Но какво се получава на практика? Когато направят минимума километри, изведнъж започва да се оказва, че точно в този район няма подходящ товар и започваш да престояваш. Впоследствие разбираш, че в непосредствена близост е товарил друг камион от твоята фирма. Така, че много трудно се добираш до завишената ставка.
Заглавие: Re:2014.04.09
Публикувано от: Boroman21 - Събота, 29 Март, 2014, 18:58:04
Интересно ми е каква е нормата че се получава 3 литра по-малко ?
Съжалявам за спама но ми е интересно да питам .
Заглавие: Re:2014.04.09
Публикувано от: Красимир Тодоров - Събота, 29 Март, 2014, 21:55:52
EDIT: Тук бях написал нещо, ама предпочитам да го изтрия, да не омазвам темата. Модератора, ако иска да ми премахне тия редчета
Заглавие: Re:2014.04.09
Публикувано от: ivopifeca - Събота, 29 Март, 2014, 22:41:00
Цитат на: Красимир Тодоров - Събота, 29 Март, 2014, 21:55:52
EDIT: Тук бях написал нещо, ама предпочитам да го изтрия, да не омазвам темата. Модератора, ако иска да ми премахне тия редчета
Абе,мани... ма ти кажи как компенсираш да стигаш километрите със стари гуми.Ходиш на "реге" ли?Или караш на задна да обърнеш грайфера?
Заглавие: Re:2014.04.09
Публикувано от: Красимир Тодоров - Събота, 29 Март, 2014, 22:43:16
значи... дано не си ме взел за мезе нещо. Отговорил съм в темата за гуми.
Заглавие: Re:2014.04.09
Публикувано от: abator - Понеделник, 31 Март, 2014, 20:39:53
Това да си ограничиш камиона за да гори по-малко е пълна простотия. Що не вземат да му спънат всички предни скорости и да му оставят само задната? Може да започне да връща нафта.  >:(
Заглавие: Re:2014.04.09
Публикувано от: stenli79 - Понеделник, 31 Март, 2014, 21:31:53
Сега говорим така,но я ако сме от другата страна,сигурно не един а стоиедин начина ще намерим за икономия :D
Заглавие: Re:2014.04.09
Публикувано от: Красимир Тодоров - Понеделник, 31 Март, 2014, 21:58:52
На фирми на които им се плаща на километър, а те са масово така, сметката да карат бавно незнам къде им излиза. Не случайно съм бил на километър и карах един тгх само на ляв мигач.. така се помпат километри. И вервам, че на шефа ми са му се връзвали работите. Колко мислите че има разлика в разхора?
Заглавие: Re:2014.04.09
Публикувано от: driver1 - Понеделник, 31 Март, 2014, 22:16:07
Цитат на: Красимир Тодоров - Понеделник, 31 Март, 2014, 21:58:52
На фирми на които им се плаща на километър, а те са масово така, сметката да карат бавно незнам къде им излиза. Не случайно съм бил на километър и карах един тгх само на ляв мигач.. така се помпат километри. И вервам, че на шефа ми са му се връзвали работите. Колко мислите че има разлика в разхора?

    И половин литър да е, има значение. Шефовете разсъждават така: 100 камиона по 0.5л. на камион прави 50 литра на 100км. , или 500л. общо за всичките. При средна цена да кажем, 1.45 евро за литър излиза 725 евро икономия на 100км. АЯко тези камиони изминават по магистрали средно по 400км. дневно, това прави 2900евро икономия! На ден! Как мислиш, може ли да се пренебрегне това, дори и сметката ми да не е съвсем коректна? Като имаш предвид, че транспортните фирми се пазарят в групажите дали да ти превозят един палет за 100, или за 120 евро...
Заглавие: Re:2014.04.09
Публикувано от: abator - Понеделник, 31 Март, 2014, 22:17:43
Един началник преди време ме убеждаваше, че трябва да карам с най-много 80 км/ч. Иначе камиона почвал да гори много. Доказах му, че може и с 88 км/ч, като разхода е по-нисък от неговия. Няма да посочвам колко е бил неговия и моя разход, за да не създавам смут из форума. Човека излезе коректен и си ми плати икономиите. Така и двамата бяхме доволни.
Заглавие: Re:2014.04.09
Публикувано от: Красимир Тодоров - Понеделник, 31 Март, 2014, 22:35:47
Така е, няма спор, откъм нафтата сметката излиза.
Обаче аз го смятам и от друг ъгъл, от към навлата.  100 камиона с 50 км (мин.) загуба на ден са 5000 км/ден загуба. 5000 км се равнявят на един сравнително дълъг курс отиване и връщане с навло от примерно 6000 Евро и печалба да речем... колко кажеш, ама все е над 3000.
Или е същото или по-печелившо да караш по-бързо.
Тоест 100 камиона харчат като 100 камиона, но печелят 6 курса повече седмично. Или все едно 6 курса си направил по инерция за една седмица, 24 за месец...  аз предпочитам да изкарам повече пари, вместо да спестя повече гориво.
Заглавие: Re:2014.04.09
Публикувано от: admin - Понеделник, 31 Март, 2014, 22:40:04
Цитат на: Красимир Тодоров - Понеделник, 31 Март, 2014, 22:35:47
Така е, няма спор, откъм нафтата сметката излиза.
Обаче аз го смятам и от друг ъгъл, от към навлата.  100 камиона с 50 км (мин.) загуба на ден са 5000 км/ден загуба. 5000 км се равнявят на един сравнително дълъг курс отиване и връщане с навло от примерно 6000 Евро и печалба да речем... колко кажеш, ама все е над 3000.
Или е същото или по-печелившо да караш по-бързо.
Тоест 100 камиона харчат като 100 камиона, но печелят 6 курса повече седмично. Или все едно 6 курса си направил по инерция за една седмица, 24 за месец...  аз предпочитам да изкарам повече пари, вместо да спестя повече гориво.


Не мисля, че от навло 6000 евро ще остане чиста печалба 3000 евро.
Заглавие: Re:2014.04.09
Публикувано от: abator - Понеделник, 31 Март, 2014, 22:56:06
На 5000км. навлото ще е към 4500 - 5000 евро. Разхода на 5000 км. ще е към 3500 евро. Ще останат някъде към 1000 - 1500 евро.

*Забележка: В разхода са включени данъка на камиона, гражданска отговорност, CMR застраховки, пътни такси, горивото и заплатата на шофьора. Сметнато за фирма с един камион. При 100 камиона разхода за CMR застраховка става символичен.
Заглавие: Re:2014.04.09
Публикувано от: driver1 - Понеделник, 31 Март, 2014, 23:01:22
   Краси, много си далече от истината. При навло от 6000 евро - печалба 3000! Разсмя ме.
  Знаеш ли, че тук в Испания бордовите камиони возят вече на цена 0.85-0.90 евро на километър! И знаеш ли, че при курс от Валенсия до Хамбург, примерно със зор остават 400-500евро, като в тях не е включена амортизацията, лицензите, застраховките, глобите и другите съпътстващи административни разходи. 3000евро печалба на курс! Голем смех! Ще взема утре да си купя една СКАНИЯ и да стана милионер...
Заглавие: Re:2014.04.09
Публикувано от: Красимир Тодоров - Вторник, 01 Април, 2014, 09:53:41
Цитат на: driver1 - Понеделник, 31 Март, 2014, 23:01:22
  Краси, много си далече от истината. При навло от 6000 евро - печалба 3000! Разсмя ме.
  Знаеш ли, че тук в Испания бордовите камиони возят вече на цена 0.85-0.90 евро на километър! И знаеш ли, че при курс от Валенсия до Хамбург, примерно със зор остават 400-500евро, като в тях не е включена амортизацията, лицензите, застраховките, глобите и другите съпътстващи административни разходи. 3000евро печалба на курс! Голем смех! Ще взема утре да си купя една СКАНИЯ и да стана милионер...
Може, останал съм с такова впечатление. Но може и да не са тия цените.
Да оставим шефовете да си смятат. Аз във фирма с ограничени камиони не бих работил освен ако не говорим за сигурни пари
Заглавие: Re:2014.04.09
Публикувано от: крис - Неделя, 06 Април, 2014, 12:56:16
Към колегата който пише за курса Валенсия-Хамбург,колега аз таман се наканих да купя камион и май започнах да се разубеждавам,имам познати които си купиха камиони и работят на 78 цента,как се оправят не знам и те не казват,знаеш ние българите сме така,но да се върна обратно към този курс,километрите са 2000-2200 горе долу,ще ги сметнем 2100 по 0,85 цента
прави 1780 евро по 35л.на сто(това е доста завишено но така ще го сметнем) прави 735л. по
1.05 евро без ддс(щото така или иначе ддс-то от горивото се връща) прави 770 евро,остават 1000 евро,е не вярвам да се събират разходи за писти,застраховки и т.н 500 евро и това е в едната посока за на връщане не говорим,разбира се много зависи от къде караш но то е според времето с което разполагаш,искам да кажа,че може да се икономиса и от магистралите,не знам не искам да споря,в Испания бях доста години но като редови шофьор не съм имал собствен камион,може би някой който има ще сподели нещо.
Заглавие: Re:2014.04.09
Публикувано от: driver1 - Неделя, 06 Април, 2014, 14:02:32
Цитат на: крис - Неделя, 06 Април, 2014, 12:56:16
Към колегата който пише за курса Валенсия-Хамбург,колега аз таман се наканих да купя камион и май започнах да се разубеждавам,имам познати които си купиха камиони и работят на 78 цента,как се оправят не знам и те не казват,знаеш ние българите сме така,но да се върна обратно към този курс,километрите са 2000-2200 горе долу,ще ги сметнем 2100 по 0,85 цента
прави 1780 евро по 35л.на сто(това е доста завишено но така ще го сметнем) прави 735л. по
1.05 евро без ддс(щото така или иначе ддс-то от горивото се връща) прави 770 евро,остават 1000 евро,е не вярвам да се събират разходи за писти,застраховки и т.н 500 евро и това е в едната посока за на връщане не говорим,разбира се много зависи от къде караш но то е според времето с което разполагаш,искам да кажа,че може да се икономиса и от магистралите,не знам не искам да споря,в Испания бях доста години но като редови шофьор не съм имал собствен камион,може би някой който има ще сподели нещо.

    Сметката ти е горе-долу вярна като изключим крайния резултат, Не си включил изобщо таксите за аутописта, във Франция ако караш по национал разхода ще ти скочи до небето, а в Германия, ако избягваш аутобана ще стигнеш в следващия месец...Не си включил и комисионата на спедицията с която работиш, а и обикновено има сериозни разминавания между реално изминатите километри и платените от спедитора. Има и други разходи по подръжка на техниката и още, и още...Така, че си направи добре сметката колко ще ти остане накрая...
Заглавие: Re:2014.04.09
Публикувано от: stenli79 - Неделя, 06 Април, 2014, 15:12:20
Зависи и как ще се договорят пътните разходи.Във фирмата която работих таксите за автобаните ги поемаха фирмата получател на стоката,това го знам защото аз и колегите ги изчислявахме и им пращахме уведомителните писма .
Заглавие: Re:2014.04.09
Публикувано от: крис - Понеделник, 07 Април, 2014, 13:05:49
Колега както казах остават 1000 евро и не смятам,че от един курс в едната посока ще имам 500 евро разходи,по принцип спедицията ти прибира в края на месеца комисиона за цялата работа,за километрите си прав,именно от там идват повечето проблеми,колкото до аутобаните,мисля,че няма да платя повече от 200 евро наред с толколекта,не знам не споря защото повече от 5 год съм карал там но винаги съм плащал с машинка във Испания и Франция а в Германия с карта на тола но кой ти помни къде колко се плаща,но по принцип си прав,то ако беше хубаво и се печелеше тъй лесно кралят щеше да кара камион
Заглавие: Re:2014.04.09
Публикувано от: SOLAR - Понеделник, 07 Април, 2014, 13:59:49
Цитат на: крис - Понеделник, 07 Април, 2014, 13:05:49
Колега както казах остават 1000 евро и не смятам,че от един курс в едната посока ще имам 500 евро разходи,по принцип спедицията ти прибира в края на месеца комисиона за цялата работа,за километрите си прав,именно от там идват повечето проблеми,колкото до аутобаните,мисля,че няма да платя повече от 200 евро наред с толколекта,не знам не споря защото повече от 5 год съм карал там но винаги съм плащал с машинка във Испания и Франция а в Германия с карта на тола но кой ти помни къде колко се плаща,но по принцип си прав,то ако беше хубаво и се печелеше тъй лесно кралят щеше да кара камион
Цитат на: stenli79 - Неделя, 06 Април, 2014, 15:12:20
Зависи и как ще се договорят пътните разходи.Във фирмата която работих таксите за автобаните ги поемаха фирмата получател на стоката,това го знам защото аз и колегите ги изчислявахме и им пращахме уведомителните писма .
Цитат на: driver1 - Неделя, 06 Април, 2014, 14:02:32
    Сметката ти е горе-долу вярна като изключим крайния резултат, Не си включил изобщо таксите за аутописта, във Франция ако караш по национал разхода ще ти скочи до небето, а в Германия, ако избягваш аутобана ще стигнеш в следващия месец...Не си включил и комисионата на спедицията с която работиш, а и обикновено има сериозни разминавания между реално изминатите километри и платените от спедитора. Има и други разходи по подръжка на техниката и още, и още...Така, че си направи добре сметката колко ще ти остане накрая...
Цитат на: крис - Неделя, 06 Април, 2014, 12:56:16
Към колегата който пише за курса Валенсия-Хамбург,колега аз таман се наканих да купя камион и май започнах да се разубеждавам,имам познати които си купиха камиони и работят на 78 цента,как се оправят не знам и те не казват,знаеш ние българите сме така,но да се върна обратно към този курс,километрите са 2000-2200 горе долу,ще ги сметнем 2100 по 0,85 цента
прави 1780 евро по 35л.на сто(това е доста завишено но така ще го сметнем) прави 735л. по
1.05 евро без ддс(щото така или иначе ддс-то от горивото се връща) прави 770 евро,остават 1000 евро,е не вярвам да се събират разходи за писти,застраховки и т.н 500 евро и това е в едната посока за на връщане не говорим,разбира се много зависи от къде караш но то е според времето с което разполагаш,искам да кажа,че може да се икономиса и от магистралите,не знам не искам да споря,в Испания бях доста години но като редови шофьор не съм имал собствен камион,може би някой който има ще сподели нещо.
Цитат на: abator - Понеделник, 31 Март, 2014, 22:56:06
На 5000км. навлото ще е към 4500 - 5000 евро. Разхода на 5000 км. ще е към 3500 евро. Ще останат някъде към 1000 - 1500 евро.

*Забележка: В разхода са включени данъка на камиона, гражданска отговорност, CMR застраховки, пътни такси, горивото и заплатата на шофьора. Сметнато за фирма с един камион. При 100 камиона разхода за CMR застраховка става символичен.

и.т.н.

Не разбирам от горните постове какво общо има темата "Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD" (http://s19.rimg.info/dd130550a5c5ffb36bf4f74dee3c7479.gif) (http://smayliki.ru/smilie-1254279111.html)  (http://s3.rimg.info/2d22449d7d1cda98d5ebad97b89be0d1.gif) (http://smayliki.ru/smilie-335520039.html)
Заглавие: Re:2014.04.09
Публикувано от: stenli79 - Понеделник, 07 Април, 2014, 18:48:14
Така се получи, защото бях написал че ограничението на скоростта в белгийските и холандските фирми го правят заради икономия на гориво, и се почна едно смятане, сори .
Заглавие: Re:2014.04.09
Публикувано от: pacata1984 - Сряда, 09 Април, 2014, 00:09:58
http://www.milanuncios.com/transportistas/autonomos-a-enganche-124281396.htm   ей тука дават по едно евро на километър
Заглавие: Re:2014.04.09
Публикувано от: driver1 - Сряда, 09 Април, 2014, 00:22:59
Цитат на: pacata1984 - Сряда, 09 Април, 2014, 00:09:58
http://www.milanuncios.com/transportistas/autonomos-a-enganche-124281396.htm   ей тука дават по едно евро на километър

    Паца, първо трябва да си наясно за бордови, или за хладилен транспорт става дума. Навлото е различно.
Заглавие: Re:2014.04.09
Публикувано от: крис - Сряда, 09 Април, 2014, 14:46:59
И в двата случая 1 евро на км. е добре,дори много добре,тъй като рядко са фирмите в Испания да не кажа,че почти няма фирма дето да плаща кръгло 1 евро,друг е въпроса обаче дали фактически ги плаща,щото м /у обещание и факт има разлика
Заглавие: Re:2014.04.09
Публикувано от: driver1 - Сряда, 09 Април, 2014, 15:58:31
Цитат на: крис - Сряда, 09 Април, 2014, 14:46:59
И в двата случая 1 евро на км. е добре,дори много добре,тъй като рядко са фирмите в Испания да не кажа,че почти няма фирма дето да плаща кръгло 1 евро,друг е въпроса обаче дали фактически ги плаща,щото м /у обещание и факт има разлика

   Това просто не е вярно.