Колеги има един камион който е само с моторна спирачка а имаме и скоростна кутия която е с интардер. Някой правил ли е подобно нещо и какви други части ще са ни необходими .
Марка,модел , година на призводство, номер на двигател, производител на кутиите. Напиши ги. Това да не е палачинка, с масло ли да е или със мас ?
Пиши ги и да те почваме със акълите.
Няма да стане- няма какво да управлява ретардера: ни въздух, ни хидравличен акумолатор, нито пропорционален вентил, ни комп, нито ел. инсталация нито ръчка на таблото тръби и маркучи за охлаждането. Каквото се сетиш все го нямате.... По принцип по моргите има всичко, свалял съм част от инсталация(климатик) и не ме питай как се разглобява всичко за да извадиш инсталацията така, че да я ползваш после пак. А за тази твоя операция почти целия камион трябва да разглобиш. Отделно трябва преправяне на кардана.
Това може да стане само в сервиз с подръчните материали и части ...обикновено в Гърция. Тука ще ти съдерат кожата и няма да свършат работа.
Успя да ме разубедиш чувал съм че водната помпа не е същата иначе камиона е R144 скоростните кутии са еднакви само, че едната е с интардер . Иначе лоста лесно ще се изкара до кабината .