Форум на българските шофьори

Разни => Майстори => Темата е започната от: translogistic - Вторник, 13 Май, 2014, 22:20:00

Заглавие: Проблем с чисто нов стартер
Публикувано от: translogistic - Вторник, 13 Май, 2014, 22:20:00
Дайте идея или съвет какво да правя.Купих чисто нов стартер за скания и при стартиране само чука а не може да завърти.При свързването на кабелите нещо да не е или..... ???? ??? ???
Заглавие: Re:Проблем с чисто нов стартер
Публикувано от: нидялко - Сряда, 14 Май, 2014, 07:51:09
Трябваше да го пробваш преди да го монтираш.
Заглавие: Re:Проблем с чисто нов стартер
Публикувано от: Илиян - Сряда, 14 Май, 2014, 10:02:02
Превърти малко на маховика и пробваи пак .
Заглавие: Re:Проблем с чисто нов стартер
Публикувано от: American - Четвъртък, 15 Май, 2014, 07:00:55
И аз така смених стартер, за да установя че клемите на акумулаторите ме ебават.
Заглавие: Re:Проблем с чисто нов стартер
Публикувано от: ivopifeca - Четвъртък, 22 Май, 2014, 19:58:09
Цитат на: American - Четвъртък, 15 Май, 2014, 07:00:55
И аз така смених стартер, за да установя че клемите на акумулаторите ме ебават.
Да...виж си и масата.
Заглавие: Re:Проблем с чисто нов стартер
Публикувано от: emilpopoff - Четвъртък, 22 Май, 2014, 21:38:01
Цитат на: ivopifeca - Четвъртък, 22 Май, 2014, 19:58:09
Да...виж си и масата.
И аз да спамна  :D ;D
Така е Иво.
По принцип на колегата American,  ако са му сменили на халос в сервиз стартера и са му взели пари за това, значи и при хамереканците има големи ливади по сервизите  ;D .
Не, че аз съм голяма работа, ама когато съм свалил стартер и съм правил някаква интервенция по него( четки, почистване, "бобина"(включвател), бендикс и т.н ) преди да го кача на колата, винаги му подавам ток отвън и гледам да ли върти, по принцип това си е стандартна практика, пък и на повечето коли след 2000-2002 стартерите са доста кофти заврени и няма смисъл човек да си бели и дере  ръцете на празно и да сваля и качва. Дори и при алтернаторите/генераторите при извършвана интервенция се прави такава елементарна проверка, само че там се върти с гайковерт(малките(т.е на 1/2) хубави гайковерти са по 500 Нм и то 6.5 атм) шайбата на генератора и виждаш дали зарежда.
Според мен колегата нека му подаде ток отвън преди да го качи, да пробва метода с почукването по корпуса на стартера, ако е нов, значи има гаранция и няма нужда да се прави на майстор и да го разглобява(за да не му откажат гаранцията заради това в последствие). А ако му откажат гаранцията (т.е не му уважат рекламацията) тогава нека разглобява- чували се бендикса да прави характерното "изчаткване" ?. А ако "чатка" и "изхвърля'" значи работа може и да е  вътре- втулките задържат например или "включвателя"(бобинката, соленоид или там както се нарича). Но нека да се пробва първо да се върне ако е дефектен стартера, това е моето мнение, няма нужда от излишни действия ако на човек могат да му сменят стоката или да му върнат обратно заплатените пари.
Заглавие: Re:Проблем с чисто нов стартер
Публикувано от: ivopifeca - Петък, 23 Май, 2014, 19:55:10
Годината е 2003,на една от предишните ми Алфи-Джиулиетта,ми даваше проблем сартера.Имаше един майстор в съседния блок,който ги поправяше,но искаше да му го занесеш свален.След големи борби(ако някой е свалял стартер на алфа 116-та серия с карбураторите,знае за какво става въпрос),му го занесох.ЧОВЕКА СИ ГО ПРОБВА-РАБОТИ СИ,почисти го само...Оказа се масата към купето...язък за свалянето и качването ;D