Форум на българските шофьори

Товарни автомобили => MAN => Темата е започната от: Opahcku - Петък, 06 Юни, 2014, 23:49:04

Заглавие: МАН ТГА 480 блс калибриране на oкачването
Публикувано от: Opahcku - Петък, 06 Юни, 2014, 23:49:04
Добър вечер колеги!

Интересува ме разтоянието от шасито до моста(отзад) колко сантиметра трябва да е в нормално положение?

Камиеона е на седемдесетки гуми ако има значение.

Мерси!
Заглавие: Re:МАН ТГА 480 блс калибриране на oкачването
Публикувано от: American - Събота, 07 Юни, 2014, 04:38:37
Колега, не разбирам какво питаш ?
Като на колата се прави регулирането на предницата.
Заглавие: Re:
Публикувано от: Mystang - Събота, 07 Юни, 2014, 08:44:43
Според това колко ти е високо ремаркето....:-P
Заглавие: Re:МАН ТГА 480 блс калибриране на oкачването
Публикувано от: Механик-водач - Събота, 07 Юни, 2014, 19:41:29
Аз бих гласувал доверие на WABCO ECAS. Там производителят е заложил необходимите данни...
Заглавие: Re:
Публикувано от: abator - Събота, 07 Юни, 2014, 20:42:58
Ако правилно съм разбрал, колегата иска да регулира височината. В такъв случай се калибрират възглавниците.

Sent from my GT-I8262 using Tapatalk
Заглавие: Re:МАН ТГА 480 блс калибриране на oкачването
Публикувано от: loshdancho - Събота, 07 Юни, 2014, 21:32:08
Цитат на: Opahcku - Петък, 06 Юни, 2014, 23:49:04
Добър вечер колеги!

Интересува ме разтоянието от шасито до моста(отзад) колко сантиметра трябва да е в нормално положение?

Камиеона е на седемдесетки гуми ако има значение.

Мерси!
При Ман трябва да се скрият основите на възглавниците.
Долната част на възглавницата и долната част на основата да са на едно ниво.
Допуска се индивидуално за всеки влекач разлика.
Калибрирането се извършва с компютър, не  ръчно. Много са чувствителни сензорите и при ръчна намеса блокира NR(ECAS) системата.
Обикновено при слаби акумулатори  и опит за палене се получава грешка в (ECAS). Тогава почва да пълни само едната възглавница.