Форум на българските шофьори

Товарни автомобили => MAN => Темата е започната от: ЛЕСИЧКОВ - Понеделник, 30 Юни, 2014, 14:06:28

Заглавие: МАН-АГР
Публикувано от: ЛЕСИЧКОВ - Понеделник, 30 Юни, 2014, 14:06:28
 Добър ден на всички колеги.Имам един вапрос към вас.Притежавам МАН 440 ТГХ  2008г.Изолирах АГР .Искам да споделя вашият опит ,ако някой досега е изолирвал АГР.Имали опастност вав последствие да навредя на мотора?Казахами от МАН сервиз ,че се повишавала темпераатурата вав цилиндрите и от там се повреждал мотора.Аз досега сам изминал 160000 км.и нямам проблем.Пропуснах да спомена ,чче камиона е на 670000км.Изолирах АГР ,защото беше запушен.Благодаря предварително.
Заглавие: Re:МАН-АГР
Публикувано от: IvanovIvan - Понеделник, 30 Юни, 2014, 16:13:01
Аз преди време имах подобен проблем, изолирах я за известно време, но после почистих и раздвижих първите 10000 км и бях словил една пружинка отгоре, за да се дораздвижи. После я махнах и работеше перфектно.
Причина за редакция: Пунктуация.
Заглавие: Re:МАН-АГР
Публикувано от: ЛЕСИЧКОВ - Вторник, 01 Юли, 2014, 20:21:26
Здравей, колега. Благодаря за отговора, но не разбрах какво имаш предвид. На мен ми казаха ,че АГР е запушен, това означава, че вътре тръбичките са запушени. Аз не им повярвах, но камионът започна да пуши и да губи тяга. След изолирането му с планка до клапите, камионът е перфектен и не пуши нищо. Резервоарът е бял. Исках да разбера какво ти си направил и дали е противопоказно, че е изолиран. Макар цяла Европа да кара с изолиран АГР. Това е болка на Евро4 при всички камиони.Лек ден.
Причина за редакция: Правопис.
Заглавие: Re:МАН-АГР
Публикувано от: IvanovIvan - Сряда, 02 Юли, 2014, 16:57:07
А значи аз не съм те разбрал аз имах проблем със самата клапа иначе мисля , че не е фатално да си караш така .