Стаж в България:
Три години-ГАЗ 53(дърва)
Две години-Ивеко до 3.5т.(дистрибутор)
Две години-шофьор на автокран(Мерцедес Актрос,2005г)
Бях шофьр на камиона, не на крана.
Имам "С" от 2003г., "С+Е" от тази година.
Имам всички документи+АДР(основен/цистерни/взривни)
Разговорно ниво-руски и италиански.
Нямам никакъв стаж относно международно пътния транспорт(на ТИР)
Нямам познат, който да ме вземе и научи.
Ако има някой, който би ме взел с него и би ме научил на професията, нека пише или ми се обади.Предполагам, че шофьор от ПИМК е единствения ми шанс.Благодаря предварително.
0878711186-Петър
бг
Цитат на: petarr_85 - Неделя, 24 Август, 2014, 09:18:29
Предполагам, че шофьор от ПИМК е единствения ми шанс.Благодаря предварително.
0878711186-Петър
Петьо , ПИМК наистина взима шофери без стаж ;)
Приятелю, това което ще напиша, може да ти се стори странно отначало, но след като се замислиш, ще видиш реалните ползи.
Всяка седмица карам стока на Метро - това е базата на Вили Бец в кв. Горубляне, София. Доста пъти вече засичам международните с по някое младо момче в кабината - я братчед,я съсед, я познат. Учат ги на занаята. Младите паркират композициите, докато старите си удрят лафа и кафето.
Отиваш на плаца и гледаш за камиони с много бели, пластмасови машинки по стъклото. Тези драйвъри ти трябват. От лаф на лаф, все с някой ще се харесате, нещо ще те посъветват, или нещо ще се договорите. Те седят там с часове, така че ще получиш информация за всичко,което те интересува. Имай предвид, че там идват страшно много фирми. С питане до Цариград се стига. Успех.
Цитат на: jeffrey - Неделя, 24 Август, 2014, 10:01:29
Петьо , ПИМК наистина взима шофери без стаж ;)
Имам предвид шофьор, който работи във фирма ПИМК да реши да ме вземе като ученик.Понеже звънях във фирмата и ми казаха, че това е най добрия вариянт за мен.Другият вариянте, цитирам"идваш караш един месец при нас курс и почваш. Предварително подписваш договор за три години, който ако нарушиш плащаш неустойка 5000лв....семейни проблеми, болести и така нт. Нас не ни интересуват.Ти си подписал за три години.
Защо искаш навън да караш? За "многото " пари ще е, друго едва ли е?
В BG също се вадят добри за нашите стандарти пари. Според мен е добре да навъртиш поне 6 м в страната, не че ти нямаш опит, но друго си е да караш прицеп 40т, от колкото това , което ти си карал до сега.
В наща фирма търсят шофьори. Вземат и без стаж, но да става нещо от щофьорите, че последните трима по 2-3 дена стояха и си тръгнаха. Последния съсипа задните врати на камиона, щото оставил вратите разкачени и отворени докато мести от рампата до гаража. На следващия ден не се появи изобщо.
Аз не се натискам за шофьор, но се опитват да ми дават по някой курс, както съм само с С. Във фирмата паркирам и доста от ремаркетата. Камионите ни са дрехарки с ремарке люлка. Има и два прицепа, но на тях си има титуляри и нема шанс нов шофьор да се уреди на тях, но пък люлката е доста по-маневрена. Неудобството е че се разкача постоянно при товарене и разтоварване.
Фирмата е в Русе и в джобса има обява.
До края на месеца трябва да вземем още две композиции, но и без тях имаме недостиг на шофьори.
Понякога се налага чакане за обратен товар до седмица. Товари от тука имаме постоянно, понеже шефа на наща фирма има няколко шивашки фирми и продукцията се изнася постоянно.
Международните шофьори заработват 1500-2000лв, като за месеца се правят 2-3 курса до германия. Вътрешните заработват 800-1000лв. Съмнявам се обаче че си открадват нафта доста, понеже разхода на всички камиони е висок, а нямаме норми. И най-интересното е че шофьорите със завишен разход имат бензинови коли, а тези които са с по-нормален разход карат дизелаци.
Цитат на: Fransa - Неделя, 24 Август, 2014, 18:54:25
Защо искаш навън да караш? За "многото " пари ще е, друго едва ли е?
В BG също се вадят добри за нашите стандарти пари. Според мен е добре да навъртиш поне 6 м в страната, не че ти нямаш опит, но друго си е да караш прицеп 40т, от колкото това , което ти си карал до сега.
Правилно нямам опит на прицеп 40т., но и да навъртя шест месеца в Бг., пак няма да имам стаж за международен...Като цяло не искам да карам в България.Имам малко дете,за което все повече ще стават разходите и трябва да направя нещо по въпроса.И 800лв да взимам у нас(Бг), пак нямада са достатъчни.Искам направо надълбоко!!!Доколкото знам в ПИМК, като ученик заработваш около 450-600Е.В последстие е по 30-40Е на ден, което ме устройва...Но НЕ и с договор за 5000лв(неустойка)..Ако поради независещи от мен причини се наложи да напусна, какво ще правя?
Това е положението Петре - от ПИМК искат да си гарантират някакви въображеми разходи и загуби, ако решиш да напуснеш. Искаш в ПИМК? ОК, приемаш условията им и си готов! Не приемаш тези условия? ОК, търсиш нещо друго, където не поставят такива. Просто е.
Цитат на: driver1 - Вторник, 26 Август, 2014, 13:22:59
Това е положението Петре - от ПИМК искат да си гарантират някакви въображеми разходи и загуби, ако решиш да напуснеш. Искаш в ПИМК? ОК, приемаш условията им и си готов! Не приемаш тези условия? ОК, търсиш нещо друго, където не поставят такива. Просто е.
Така е, но аз не държа на дискусии тук в темата.А за какво съм пуснал темата?Написал съм го ясно.
Ако шофьор работещ в ПИМК посети саита, види темата, реши да ме вземе..Супер.
П.п-Не искам да съм груб но ако някой няма конкретно предложение го МОЛЯ да не пише.Все пак темата е в "ТЪРСЯ" а не в дискусии.
Цитат на: petarr_85 - Вторник, 26 Август, 2014, 14:22:13
П.п-Не искам да съм груб но ако някой няма конкретно предложение го МОЛЯ да не пише.Все пак темата е в "ТЪРСЯ" а не в дискусии.
И аз не искам да бъда груб и затова ще се съобразя. Само ще ти напомня, че поста ти е все пак в дискусионния дял на форума и е нормално да има коментари и мнения по темата. А ако искаш конкретни предложения от работодатели, има раздел за обяви "Търся работа". Написваш това, което смяташ за важно и чакаш да те потърсят. Там няма да те коментира никой.
Цитат на: driver1 - Вторник, 26 Август, 2014, 14:47:46
И аз не искам да бъда груб и затова ще се съобразя. Само ще ти напомня, че поста ти е все пак в дискусионния дял на форума и е нормално да има коментари и мнения по темата. А ако искаш конкретни предложения от работодатели, има раздел за обяви "Търся работа". Написваш това, което смяташ за важно и чакаш да те потърсят. Там няма да те коментира никой.
Незнам може и аз да съм в грешка но темата ми е точно в раздел:трудова борса/търся работа.Ако съм нещо в грешка ще помоля админа да я премети там където трябва да е, за да няма излишни мнения, загубващи идеята и смисъла на темата.
Цитат на: petarr_85 - Вторник, 26 Август, 2014, 15:40:23
Незнам може и аз да съм в грешка но темата ми е точно в раздел:трудова борса/търся работа.Ако съм нещо в грешка ще помоля админа да я премети там където трябва да е, за да няма излишни мнения, загубващи идеята и смисъла на темата.
Съжалявам, че ми се наложи именно аз да обяснявам, ама нищо... Идеята и смисъла на форумния дял на сайта е да има дискусия, споделяне на мнения. Те може не винаги да ти харесват, или да не са според очакванията ти, но това е ФОРУМ - място за коментари! Мястото за обяви е друго.
Цитат на админ: Към форума функционира сайт за обяви и бихте могли да публикувате там вашите обяви!
Адресът е http://www.driver-bg.eu/osclass/index.php
Цитат на: petarr_85 - Вторник, 26 Август, 2014, 15:40:23
Незнам може и аз да съм в грешка но темата ми е точно в раздел:трудова борса/търся работа.Ако съм нещо в грешка ще помоля админа да я премети там където трябва да е, за да няма излишни мнения, загубващи идеята и смисъла на темата.
В правилния раздел си, но ако не желаеш допълнителни коментари към публикацията си, просто можеш да използваш бутон "Заключи темата" и готово.
За тези, които пътуват на вън, да кажат само за тази година колко случая има на приспани шофьори и изкормени. Изкормени, да им са извадени бъбреците или само единия, далак, черен дроб, сърце. Последният случай е от минала седмица от южна Италия. Колегата от BG , макар че е спял на леко отворен прозорец е приспан и изтърбушен за един бъбрек. Полу жив в болница.
Приятелю,ако все още не си намерил фирма -виж в нета "Пламен Манолов"ООД Шумен -вземат шофьори без стаж като втори водач.Обикновено курса е България-Германия(карат за Маер и Маер). За втория шофьор се плаща като за ученик по200Ена курс.Зависи от титоляра на камиона ,ако те хареса след 2/3 курс поемаш сам. Там вече е друго едни и същи дестинации,по-добро заплащане веднага след отчета,не се нарушава работно време -никакъв магнит.
Цитат на: Fransa - Сряда, 27 Август, 2014, 18:18:35
За тези, които пътуват на вън, да кажат само за тази година колко случая има на приспани шофьори и изкормени. Изкормени, да им са извадени бъбреците или само единия, далак, черен дроб, сърце. Последният случай е от минала седмица от южна Италия. Колегата от BG , макар че е спял на леко отворен прозорец е приспан и изтърбушен за един бъбрек. Полу жив в болница.
Е това да го видя, няма да го повярвам... И Стивън Кинг не може да го измисли...
Виж в южна Италия може и причината за корменето да не е бъбрек, а други сметки.
Явно си далече от реалността
Горещо препоръчвам на колегата Бороман да спре да се застоява покрай "лагерния огън" и да слуша глупости,времето и без това вече не е благоприятно :D
Северна Италия са по големи разбойници,в южна хората са по-бедни но туй за карантиите де ги вадят не са изпаднали до там,а щяха да го пишат вестникари телевизии.Та колегата написал това да каже на кой паркинг или индустриална зона е случая да ги прескачаме.
;D
Здравейте "колеги".Вече направих четири месеца в ПИМК.Работата ми пасва и я работя с кеф. Засега нямам никакви негативи към фирмата.Единствено не знае човек кога ще се прибере в България. Това е.