Форум на българските шофьори

Разни => Майстори => Темата е започната от: Monster - Вторник, 25 Ноември, 2014, 12:38:14

Заглавие: Въпрос по хидравлика на ремарке и полуремарке
Публикувано от: Monster - Вторник, 25 Ноември, 2014, 12:38:14
   По какво се различава едно, дву и три кръгова хидравлика на ваншен вид?
   Колко ще ми струва преправянето от единия вид на другия и къде се прави?
Заглавие: Re: Въпрос по хидравлика на ремарке и полуремарке
Публикувано от: loshdancho - Вторник, 25 Ноември, 2014, 13:05:01
София. Кръстовището на Орион зад Макдоналдс.
Заглавие: Re: Въпрос по хидравлика на ремарке и полуремарке
Публикувано от: Бриги Магнито - Сряда, 26 Ноември, 2014, 15:43:34
Цитат на: loshdancho - Вторник, 25 Ноември, 2014, 13:05:01
София. Кръстовището на Орион зад Макдоналдс.

Иван ли беше там?
Заглавие: Re: Въпрос по хидравлика на ремарке и полурем
Публикувано от: loshdancho - Четвъртък, 27 Ноември, 2014, 17:04:56
Да
Заглавие: Re: Въпрос по хидравлика на ремарке и полуремарке
Публикувано от: Monster - Понеделник, 26 Януари, 2015, 12:41:00
Цитат на: Monster - Вторник, 25 Ноември, 2014, 12:38:14По какво се различава едно, дву и три кръгова хидравлика на ваншен вид?Колко ще ми струва преправянето от единия вид на другия и къде се прави?
Въобще не мога да те разбера!
Заглавие: Re: Въпрос по хидравлика на ремарке и полуремарке
Публикувано от: Тариката - Сряда, 28 Януари, 2015, 13:42:15
  Трикръгова за ремарке и полуремарке с тристранно разтоварване.
  Двукръгова за ремарке и полуремарке за самоходни машини с хидравлични рампи или рядкосрещаните с ремарке и полуремарке с двунно разтоварване.
  Еднокръгова хидравлика за гондола.
Заглавие: Re: Въпрос по хидравлика на ремарке и полуремарке
Публикувано от: Красимир Тодоров - Неделя, 08 Февруари, 2015, 13:38:23
Карал съм ремарке с тристранно разтоварване с един крик в средата, а вече зависи кои панти ще заключиш, натам вдига. Тоест-що да е трикръгова? В най-добрия вариант е двукръгова, един кръг за крика на камиона и един за ремаркето. Камиона също разтоварваше на три страни на същия принцип.
Заглавие: Re: Въпрос по хидравлика на ремарке и полурем
Публикувано от: loshdancho - Неделя, 08 Февруари, 2015, 20:56:44
Иска да каже, че  страничните капаци се отварят на хидравлика (за всеки капак е отделен кръг)а задният  капак е на лост,  въздух или въже . Карал съм самосвал с хидравлично  задвижване на покриването(капаци).
Заглавие: Re: Въпрос по хидравлика на ремарке и полуремарке
Публикувано от: Красимир Тодоров - Неделя, 08 Февруари, 2015, 20:58:58
Да, точно и аз това си помислих че ще обясните... така е. Значи за всеки хидравличен крик или мотор, отделен кръг или отделна ръчка с две посоки.
Мерси за разяснението. Изясни ми се като от шамар.