По какво се различава едно, дву и три кръгова хидравлика на ваншен вид?
Колко ще ми струва преправянето от единия вид на другия и къде се прави?
София. Кръстовището на Орион зад Макдоналдс.
Цитат на: loshdancho - Вторник, 25 Ноември, 2014, 13:05:01
София. Кръстовището на Орион зад Макдоналдс.
Иван ли беше там?
Да
Цитат на: Monster - Вторник, 25 Ноември, 2014, 12:38:14По какво се различава едно, дву и три кръгова хидравлика на ваншен вид?Колко ще ми струва преправянето от единия вид на другия и къде се прави?
Въобще не мога да те разбера!
Трикръгова за ремарке и полуремарке с тристранно разтоварване.
Двукръгова за ремарке и полуремарке за самоходни машини с хидравлични рампи или рядкосрещаните с ремарке и полуремарке с двунно разтоварване.
Еднокръгова хидравлика за гондола.
Карал съм ремарке с тристранно разтоварване с един крик в средата, а вече зависи кои панти ще заключиш, натам вдига. Тоест-що да е трикръгова? В най-добрия вариант е двукръгова, един кръг за крика на камиона и един за ремаркето. Камиона също разтоварваше на три страни на същия принцип.
Иска да каже, че страничните капаци се отварят на хидравлика (за всеки капак е отделен кръг)а задният капак е на лост, въздух или въже . Карал съм самосвал с хидравлично задвижване на покриването(капаци).
Да, точно и аз това си помислих че ще обясните... така е. Значи за всеки хидравличен крик или мотор, отделен кръг или отделна ръчка с две посоки.
Мерси за разяснението. Изясни ми се като от шамар.