Колеги,нека някой който е карал въпросният модел да сподели мнение,камиона е 2008 год.Внесен е от Италия.Интересува ме,горе долу какъв разход дава с 23-24 тона в двете посоки с бордово ремарке 13.60м.Ще го карам в Европа.Също,какви са така да се каже традиционните проблеми по този модел,за кабината вече знам,интересува ме мотора,има ли някакви проблеми които са характерни за модела.
Между другото до сега е теглил гондола,аз ще му сложа допълнителен резервоар и ще закачам бордово ремарке.Въобще,всяка една компетентна информация за този модел ще ми бъде от полза.
Предварително благодаря за инфото.
Най-икономичния катерач, според списание "Камиони" и според мен и много други колеги. Отличен камион!!!
Благодаря колега,но ми казаха,че тежал доста повече от другите,чак толкова ли е тежък този мотор или има и разлика в диференциалите?
Цитат на: крис - Четвъртък, 18 Декември, 2014, 16:06:20
Благодаря колега,но ми казаха,че тежал доста повече от другите,чак толкова ли е тежък този мотор или има и разлика в диференциалите?
Tara tractora 7.390 kg R500
Дано съм ти бил полезен
Е,благодаря колега,не знам от къде си го извадил това но наистина дава истинска представа за тези важни параметри,само не е показано с колко резервоара е,ако е един,пълен ли е или два,ако можеш и това да ми кажеш.По принцип,тарата се дава с един резервоар и то пълен,но не съм много сигурен в това,зависи може би от модела,тъй като много камиони излизат от конвейра с два резервоара,ако знаеш нещо по този въпрос моля да го споделиш.
Аз викам де не говорим лакардии само ами този камион като си го харесал пали го ходи до най близкия кантар на вторични примерно качи го и ще видиш колко тежи твоя камион ако не задай запитване в SCANIA няма да те върнат даже оферта за чисто нов ще ти пратят,
R500 Fuel Tank
Capacity : 970L (1x670L L/H, 1x300L R/H)
1x75L Urea tank R/H
Още какво те интересува да ровя в програмата?
Как да го кача на кантара като той не е в БГ.
Интересуваше ме по-горе,както са посочени данните
дали е със пълен или празен резервоар,един или два,
но ти си прав ще се обадя в сервиза и те ще ми кажат.
Все пак благодаря за инфото.
Да, осмаците тежат повече от шестаците, но това може да ти е евентуален проблем само ако теглиш фриго или не умееш да си подредиш товара с бризент . Дори и с фриго не е чак толкова проблем. 5.00 до 5.5 тона до лапите, и равно до края и немаш грижи.
Цитат на: Красимир Тодоров - Петък, 19 Декември, 2014, 22:56:39
Да, осмаците тежат повече от шестаците, но това може да ти е евентуален проблем само ако теглиш фриго или не умееш да си подредиш товара с бризент . Дори и с фриго не е чак толкова проблем. 5.00 до 5.5 тона до лапите, и равно до края и немаш грижи.
Сега, новите СКАНИИ нямат ли като едно време уред, показващ натоварването на диференциала? Едно време имахме. Сега не знам.
Благодаря колеги за дебата по тази тема,ще се обадя в сервиза и всичко ще се изясни.Между другото когато си с фриго нямаш голям избор при нареждането на товара,то зависи и от работата но поне при мен така беше,товарех замразени зеленчуци 33 палета еднакво тежащи и това е.
Колега накарай ги да ти пратят талона там всичко си пише . Щом си тръгнал с пари никои няма да ти откаже или ако имаш шаси номера жсичко можеш да провериш .
Цитат на: driver1 - Петък, 19 Декември, 2014, 23:03:40
Сега, новите СКАНИИ нямат ли като едно време уред, показващ натоварването на диференциала? Едно време имахме. Сега не знам.
Карал съм нова скания R440, която имаше не само на диференицияла, ами мереше и трите оси заедно и поотделно и резултатите излизаха на таблото, така че въпрос на изпълнение. Най-малкото можеш да си монтираш на възглавниците на диференциала с един трипътник манометър, колкото показва х2 ти е диференциала.
Да колега,сега пък ми казаха,че най добър бил 420-ката.Аз по принцип съм чувал от колеги,че 420-ката е най икономична,но започнах темата щото ми се искаше нещо по яко.Ще видя,все пак Ви благодаря,че се включихте и дебата беше добър.
Цитат на: крис - Събота, 20 Декември, 2014, 07:27:53
Благодаря колеги за дебата по тази тема,ще се обадя в сервиза и всичко ще се изясни.Между другото когато си с фриго нямаш голям избор при нареждането на товара,то зависи и от работата но поне при мен така беше,товарех замразени зеленчуци 33 палета еднакво тежащи и това е.
Да, обаче не повече от 21.5 тона. Иначе на пангара
Значи... тия от скания не карат скании, така че ако можеш си вземи осмак. Недостатък му е фригото малко, но не е фатално. 420 е хубав камион, нема спор, карал съм... ама R440 от шестаците най-ми допада и разхода му същия и вървенето повече, пак съм карал, а не си го измислям. След 440 директно 500 осмак
Да колега благодаря за информацията,и тъй като вече съм отворил темата да те питам тогава,като си карал Скания предполагам,че знаеш защо R400 не ги търсят много и вървят по евтино,нали са по нова модификация и макар,че са 400 обема на мотора е по голям от 420-ката и е равен с 440-ката,какъв им е проблема,че не са толкова търсени.Някой тук във форума беше написал,че имал такава и ходил в Гърция където някакъв майстор бутал електрониката и я направил на 420 или повече,каквото знаеш по въпроса моля да го споделиш.
мисля че 420 и 440 са с равна кубатура, за 400 нищо не мога да кажа. Не съм карал. Но едва ли
ще впечатлява с нещо, твърде слаба е за моя вкус.. Ма пак зависи къде и как ще я експлоатираш. Извинявам се, че няма да съм ти полезен специално с тая по-малката моторетка.