Някой от тези возила вдъхват такъв огромен респект, че просо нямам думи!
Адмирации! :)
Този Kenworth е 100% Австралийски. В USA нямаме обичай да слагаме калобрани на предната броня, плюс това четвъртитите резервоари се появиха много скоро и се слагат само на Volvo, всички останали са цилиндрични. И все-пак ми е интересно, къде е сглобявана машината ?
Хех, въобще хал хабер си нямах, че е австралийски. Мислех, че марката е американска... ;)
ето още една снимка която много ми хареса...
И за любителите на 18 колела.....Алабама
martinis, тук си намерил един от трите най-тачени класици, това е INTERNATIONAL 9900i, въпреки че в момента се произвеждат по-съвременни, обтекаеми камиони на тази марка, този модел все още се произвежда.
Цитат на: martinis - Неделя, 22 Март, 2015, 20:56:40
Хех, въобще хал хабер си нямах, че е австралийски. Мислех, че марката е американска... ;)
ето още една снимка която много ми хареса...
Споко, колега не си сгрешил ;) , Kenworth са щатска марка, просто модела, на който си постнал снимката е австралийска разработка(мисля, че е К200 ), Kenworth си имат австралийски филиал, който произвежда и разработва в Австралия модели само за техния пазар както и този ,,Cabover" K200. Май този модел е К200 не е много ретро( защото май и сега го предлагат като фабрично нов) просто може би прилича на по-старите си събратя К100 и К108 .
А това са едни от любимите ми US камиони(влекачи)
Машинките не са лоши , но ми е много интересно какво предлага братска Русия в отговор
Цитат на: skumri - Вторник, 24 Март, 2015, 15:39:14
Машинките не са лоши , но ми е много интересно какво предлага братска Русия в отговор
International ProStar се сглобяваше за кратко в Русия сега не знам. Поради тези и други причини са трудно приложими за Европа и Азия.
Цитат на: Monster - Понеделник, 26 Януари, 2015, 13:54:06
Скоро лафих с едни братушки и те ми разправят защо има толкова много инциденти с американските камиони и какви са разликите с европейските.Американските камиони имат 2 предимства по-леки са/триосен влекач тежи 7,5тона/и са по издържливи/по-голям пробег от евроаналозите/.Всичко останало са само недостатъци/красотата е субективно мнение/:
-по-старите до 2002-2004година са най-здрави защото нямат почти нищо електронно, по-новите имат АддБлу и ЕГР, а най-новите половината модели са еднакви с европейските Евро4,5 и 6. Например Детроит Дизел фактически е МП4, Паккар си е Даф ,Мак и Волво вече е само волво с 6 или 8 цилиндъра.
Братушките много съжаляват,че вече не съществува Волво двигател за американския пазар,защото изкарвал по над 3 милиона километра, докато евроверсията с около 400000по-малко. Също вече не съществува Мерцедес двигател за американския пазар,заради еко изискванията. Той се слага на Фрайдлайнер познава се по фаровете от МЛ-клас и волан. Къминс-а е станал голям боклук и дава грешки в компа.
-Мерцедес двигател за американския пазар е рядко срещан и трудно се намират части. Той е най-безшумния от всички американски двигатели,но въпреки това,е по-шумен от който ида е еврокамион.Шумът идва от всякъде/двигател,скорости,свалени стъкла,ако дърпаш хладилно полуремарке и зад теб/Следва разглобяване на табло и тапицерия,после слагане на дунапрен и пяна за изолация.
-Кабината е алуминий и пластмаса, тоест живееш в панелка/лятато-горещо зимата студено/. Ако стъпиш на пода през лятато ще си изпържиш кожата. Но през зимата ще замръзнеш затова допълнително се поставя печка една по 3 или 4 киловата.
-Инсталацията е 12волта, а не 24 и се преправя за полуремаркето. Заради дапълнителните консуматори слагаш трети акумолатор,ако си по на север ще ти трябва четвърти такъв./Това съм го чувал много пъти и не е ЕШК/
-Спирачките нямат много общо с европейските,освен това налягането е различно и в резултат има много клипчета с катастрофи.
-Дългото междуосие влошава управляемостта-по-лесна отиваш в канафката или насрещното. Тук се реже и скъсява шасито за да не станеш извънгабаритен.
-Блокировките на диференцяла и полуоските трябва да се преправят, защото ако ги забравиш блокирани и бързо потеглиш се чупят.
-Оригиналните фарове са майка си и баща си, затова се слагат руски.
-Трябва да се провери предавателното отношение за да знаеш кога колко газ да дадеш и да не съкратиш живота на двигателя.
-Частите са най-евтини в регионите на Санкт Петербург и Владивосток, защото има редовни контейнерни линий. В приволжието е ной-изгодно да караш Камаз. Специализираните сервизи и най-вече майстори са ограничени.
Имаше и други проблеми, но не мога да се сетя какви са.
пенсионерите подредени в строй :)
Тука един кабовър е забравен от Бога. За сметка на това е дал подслон на един дживгар :)
Цитат на: skumri - Вторник, 24 Март, 2015, 15:39:14
Машинките не са лоши , но ми е много интересно какво предлага братска Русия в отговор
Те това ;D ;D
И това.... ;)
Говорим за серийно производство не за единични бройки прототипи .
Цитат на: admin - Четвъртък, 24 Септември, 2015, 12:27:08
И това.... ;)
Това е съвмесна разработка между Маз и Урал.
Голям кюнец :o
(http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/klz1444158237t.jpg)
WESTERN STAR
Надписа отстрани е интересен
(http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/rgh1444253136v.jpg)
Регистрационния номер също е руски ;D
KENWORTH W900
това бебче от 1986-та година, се продава за $21,379
KENWORTH W900
това бебче от 1973 се продава за $24,500
Груби, стари но пък ме кефът :)
(http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/klz1446616906b.jpg)
Цитат на: American - Четвъртък, 08 Октомври, 2015, 22:58:45
Регистрационния номер също е руски ;D
И диферинциалите са Руски от МАЗ.
Тези кабини тристайни ли са...