Международен шофьор
Ref.No: 1
Описание и
Изисквания:
Във връзка с разширяването на дейността си и закупуването на нови камиони Дриймс Транс ЕООД търси опитни професионални шофьори за курсове вътрешно в Европа. Фирмата търси да назначи шофьори за единична езда. Влекачите работят с брезентови полу-ремаркета във Франция, Холандия, Белгия, Германия и Дания.
Заплащане единична езда:
- 18 евро цента на километър;
- Гарантиран минимум 1,700 евро/месец за срока на командировката;
Изисквания:
-опит като международни шофьори;
-перфектно боравене с навигация;
-дигитална карта;
-дебитна карта за получаване на командировъчни
-срок на командировка - минимум 90 дни.
-свидетелство за съдимост;
-медицинско за работа;
-професионална компетентност;
-психо
Работи се с нови автомобили с автоматични скоростни кутии, климатроник, хладилник и много други екстри за удопбство на шофьора.
За повече информация:
Тел:0895 474 191 ,
На място в офиса на Дриймс Транс ЕООД, бул. Г. М. Димитров 57, София 1700;
Работно време - 09:00 до 18:00ч.
Месторабота: София / България
Заплата: от 1800 до 2200 EUR (Бруто)
http://www.jobs.bg/f2606003
Аз ли съм в заблуда или май вървим към по нормално заплащане ???
Да ве, това нема стане никога или поне докат плащат за изминато разстояние.
То обещаването не е като даването...
ПИМК взеха да плащат веднага ;) и то всичко 8)
Петко също даже за МАРС 1500 евро
Нищо общо от преди 2 месеца не че ме ми пука просто гледам ;)
Все ми се струва, че царството на тъмните балкански чорбаджии свършва. Западняците търсят обучени кадри, плащат по-високо от статуквото at the moment и нашите, щат не щат, качват мизата. Търсенето определя цената. Кой е луд, да седи при Петко/Мишо/Гошо/Пенка, ако отсреща му дават 30% отгоре?
Разбира се, всичко е условно и с много забеУежки, но положителна тенденция, като че ли, има.
От 2 месеца съм си в България.
Не ми е нужно да карам :)
Просто следя обявите жалко е че колеги карат и на 0.09 е от зор
Като цяло поне за вътрешно се очертава минимална заплата 1500 Е
П.П Пуснах темата с идея да орнаментирам колегите с нормални цени за заплащане на труд за шофира в БГ фирми :)
Под 0.12 Е за 2 ка прави курсове и 0.10 Е за сам е идиотия лично мнение :)
Цитат на: RayH - Сряда, 04 Февруари, 2015, 20:50:03
П.П Пуснах темата с идея да орнаментирам колегите с нормални цени за заплащане на труд за шофира в БГ фирми :)
Аз малко се обърках. Как точно искаш да ги орнаментираш колегите? :D Сигурно си сбъркал думата, но се е получило оригинално, много се смях. Смени я все пак, че навява странни мисли. ;D
Цитат на: RayH - Сряда, 04 Февруари, 2015, 20:50:03
П.П Пуснах темата с идея да орнаментирам колегите с нормални цени за заплащане на труд за шофира в БГ фирми :)
Орнаментирах се. Друго си е човек да е орнаментиран - може по-голяма заплата да вземе... ;D
Абе под 50евро/ден вътрешно си е загуба на време .
ако отсреща дават с 30 процента отгоре това няма да оправи заплатите навсякъде. Просто отсреща има ограничен капацитет и ще притегли 20-30 шофьора.
Решението е друго, но годината е много ранна.
Драйвъра знае за какво говоря.
Цитат на: Красимир Тодоров - Петък, 06 Февруари, 2015, 14:59:26
ако отсреща дават с 30 процента отгоре това няма да оправи заплатите навсякъде. Просто отсреща има ограничен капацитет и ще притегли 20-30 шофьора.
Решението е друго, но годината е много ранна.
Драйвъра знае за какво говоря.
Е сподели и с нас останалите бунаци,какво имаш в предвид?
Не съм казал, че сте бунаци :)
Казах, че годината е ранна, в смисъл, че има механизми, които работят в общества с реални морални и материални устои
У нашенско всяка добра практика се опорочава до неузнаваемост благодарение на собствения ни "благ" манталитет.
В една тема бях питал колко биха си плащали за правна защита, колко биха ползвали услуги на агенции, за да ги представляват на работното им място - отговора е малко повече от нула. Защото така сме свикнали.
Новите реалности, за да съм в тон с темата, се наричат специализирани агенции и впрочем нови са само за България. В цяла стара европа се работи така.
Докато се плаща на километър, па макар и повечко, реалността си е старата.
Краси само, че има една малка подробност.В държавите за които говориш всичко е строго регламентирано и тези които следят да се спазва не са корумпирани боклуци чакайки да набарат някоя хранилка.
Съгласен съм да си плащам и за правни и синдикални такси и каквото там трябва. Проблема е , че в България синдиката вместо да натисне твоя работодател ще се договори с него по 2-ия начин.
Колкото до Дриймс транс прочетох обявата и мисля , че е най-доброто за в момента на пазара в БГ.Не говоря за чужди фирми с клонове в Бг, а за бг-фирма.
Ако има колеги които работят в нея в момента ще е полезно да споделят как е отвътре реалността.