Здравейте колеги ,понеже препатих с един Даф хф 105 460 2008 г. на 1 000 000 км. е по киломентраж ,но само тои си знае на колко е реално ,почти основен ремонт на мотора направихме, последно роди водната помпа ,поради малкото информация като цяло за камиони на български се уча от вече допуснати грешки .Ако някой може да сподели компресора колко километра живот му дават и като цяло какво да гледам да сменя преди да е направило проблем на тоя Даф ще съм благодарен на всички !
Почне ли да омаслява отдушника на балансьора и капе по замята масло е време да почнеш да събираш пари за нов.
Щом почне да пълни шепата с масло когато изпускаш конденза от бутилките ..... е почти късно и има вариант да правиш всички кранове после.
А ако го чакаш да спре да вдига въздух, ще дадеш двойно пари за ремонти по пътищата.
Препоръчително е при смяна на компресор да се смени и серпентината и маркуча ,почистване на балансьора и нов дехидратор. тъй като маслото се е наслоило и е намалило отвора на серпентината, а маркуча колкото и да е маслоустойчив се размеква от маслото и е вероятно да се спука или да откърти парче , което после да запуши балансьора и после пак нов компресор.
Като цяло живота на компресора зависи от плътността на системата.
Колкото по често се включва да помпа толкова по-малко време изкарва. Колкото повече работи толкова повече се нагрява и износва. Ако камиона държи въздух ще кара много, ако въздуха слиза с теб, може да не изкара нищо.
Данчо, шапка ти свалям по техническите въпроси. Наистина си реално полезен в тази област за разлика от пенявещите се с формули професори.
Вашата практика каква е при необходимост от смяна ,направо с нов или е възмозно да се вложи ремонтен комплект и какво точно вклучва тои !
Сменявай с нов. Рециклирането е скъпо и несигурно. Внимавай за не ти набутат рециклиран компресор за нов.
Благодаря ,а спецялно този модел компресор имали въздушен филтър или друг филтър ,които трябва да се сменя .
Няма филтър. Има дехидратор след него. Поне един път годишно се сменя. Ако е стар компресора 2пъти. Даже има 3 модела дехидратори спопед това, което улавят( конденз , масло) на вабко са бял, сив и черен. В магазина питаш кой с какво е по-добър.
Цитат на: loshdancho - Сряда, 01 Април, 2015, 00:55:00Няма филтър. Има дехидратор след него. Поне един път годишно се сменя. Ако е стар компресора 2пъти. Даже има 3 модела дехидратори спопед това, което улавят( конденз , масло) на вабко са бял, сив и черен. В магазина питаш кой с какво е по-добър.
Също при некачествена нафта, тук е доста вероятно да се запуши системата.
Каква нафта в компресора?!?! И кое да зпуши?
http://www.zaprafka.ru/shop/filtry-topliva-dlja-azs/group_749/2150/ (http://www.zaprafka.ru/shop/filtry-topliva-dlja-azs/group_749/2150/) Извинявам се, мислех си за това което руснаците му викат Филтър-Сепаратор. Той се вгражда серийно при тях, при нас го няма.
Е как да го няма? Та това е дехидратор в комплект с балансьора. Мани не подвеждайте човека.
Цитат на: loshdancho - Сряда, 01 Април, 2015, 15:16:44Е как да го няма? Та това е дехидратор в комплект с балансьора. Мани не подвеждайте човека.
Говорите за различни неща.
http://www.mobilub.bg/bg/products/29569/%D0%92%D0%9E%D0%94%D0%95%D0%9D-%D0%A0%D0%90%D0%97%D0%94%D0%95%D0%9B%D0%98%D0%A2%D0%95%D0%9B%D0%95%D0%9D-%D0%A4%D0%98%D0%9B%D0%A2%D0%AA%D0%A0-DONALDSON-P550747.html (http://www.mobilub.bg/bg/products/29569/%D0%92%D0%9E%D0%94%D0%95%D0%9D-%D0%A0%D0%90%D0%97%D0%94%D0%95%D0%9B%D0%98%D0%A2%D0%95%D0%9B%D0%95%D0%9D-%D0%A4%D0%98%D0%9B%D0%A2%D0%AA%D0%A0-DONALDSON-P550747.html)
Не колега говори се за компресор!!!!! никакви нафти, филтри и други горивни части.