Някой би ли ми разяснил какво значи това.Аз го разбирам,че няма да признават удостоверенията,а трябва ръчно да се въвеждат данните в тахографа.Обаче, както е в моят случай и не карам всеки ден,а и съм с аналогов тахограф,трябва преди излизане да чертая едно тесте шайби ли?
http://tirconsult.info/novini/480-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%BD%D0%B8-%D1%83%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F-%D0%BE%D1%82%D0%BD%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%BE-%D1%83%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F%D1%82%D0%B0-%D0%B7%D0%B0-%D0%B4%D0%B5%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8-%D0%BD%D0%B0-%D1%88%D0%BE%D1%84%D1%8C%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5.html
Явно колега никой не е напълно запознат с Новия Регламент, както виждам даже и Вещите лица в тази област ИААА мълчат по този въпрос.
Около 26.02.2015г. са публикували нещо в официалният им сайт на ИААА от което нищо Точно и Конкретно не може да се разбере-както винаги, написано в стил "Това Шъ Ви го обяснявам докато и аз разбера за какво точно става на въпрос" ;D :o ::)
Във връзка с това Европейската комисия (ЕК) е издала следните предварителни указания, които нямат задължителен характер за контролните органи и ще бъдат обсъдени и евентуално приети на предстоящото заседание на Работната група по прилагането на законодателството на ЕК: