Няма и ретардер как се кара такова животно моделат е XF АКО НЯКОЙ КОЛЕГА Е КАРАЛ И МИ ДАДЕ ИНФОРМАЦИЯ МНОГО БЛАГОДАРЯ КАМИОНАТ Е 98 ГОД.
Палиш, вдигаш въздуха и газ... ретардера е лукс, не всеки го има... гледай дали има моторна спирачка, че и тя ако е избегала - лошо
Като Шкода....
Цитат на: loshdancho - Сряда, 17 Юни, 2015, 20:26:03
Като Шкода....
Ами Данчо го е написал много кратко и ясно :) ;) . Макар и да съм относително млад за шкодите ;D, съм имал допир с подобно животно(CF ) по същия начин моторната поне от много години я няма, ама и да я има все тая ;D ;D ;D, ретардера е блян ;D . Поне докато се по-науча си беше поне за мен игра на нерви и бях потен още на първия половин час(едно е да си карал бусове и бордоваци, а друго да ,,стрижеш" по черните пътища с 48-49 тона тотал на триос холандски боец ;D ;D ;D, макар че и сега изпитвам респект към нидерландската шкода) да не говорим, че все имаше и някоя превъртяла тресчотка ;D ;D ;D. Според мен в началото полека, но нека някой по-опитен да каже :)
Засега никой не помага с информация.
Използвай главни букви само където е необходимо!
Цитат на: DIVAKKAT - Сряда, 17 Юни, 2015, 16:07:32
Няма и ретардер как се кара такова животно моделат е XF АКО НЯКОЙ КОЛЕГА Е КАРАЛ И МИ ДАДЕ ИНФОРМАЦИЯ МНОГО БЛАГОДАРЯ КАМИОНАТ Е 98 ГОД.
Много е важно при този мотор-380 к.с.,да го държиш в по високи обороти при катерене,гледай си температурата...При спускане, ако действа моторната, го дръж на високи обороти над 1600-1700,и на 2000-2200,там е най ефективна...Не лош камион,ако разбирасе е в кондиция,нема значение че е само 380к.с.,а и те не са толко малко...
Холандските еврей са виновни-обичат тънката лайсна.