На приятел му сменяли накладките на влекача ДАФ ХФ 95. Сменили само накладките, причината била , че дисковете загрявали и стържели на метал. Дори в последния ден преди смяната едната задна спирачка почти блокирала. В сервиза видели , че дисковете са яко надрани, но феродо имало с по 4-6 мм на плочка. Сменили само накладките на двата моста и пратили камиона на работа.
Какво се случва по нататък. Влекача се разкачва по леко надолнище, ремаркето застопорено с ками, лафета разкопчан, свален жълт маркуч. Но при откачането на червения маркуч, влекача тръгва леко по надолнището. След догонване на камиона / 5 м/, и отново пускане и вдигане на паркинга, влекача продължава леко да се движи и спира след около 4-5 м.
Каква е причината да тръгне влекача? Къде да се търси проблема?
P.S. Когато влекача е закачен за ремаркето по надолнище и е на паркинг, няма движение, но като се разкачат и влекача леко се движи.
Това няма как да е от надраните дискове , най-вероятно апарати ако са бъркали нещо. Ако беше от дисковете щеше да го усетиш като спираш , че бута ремаркето. Крана на паркинга също може да се е предал.
Малко са забравили да му натегнат спирачките ,хода на спирачка(мембраната) е повече от хода на избутване на буталото на паркинга.. При блокирал апарат се износва едната накладка