Здравейте колеги. Нов съм във форума като регистрация, но го чета от много отдавна. Наскоро ми хрумна нещо хипотетично. Нищо не съм решил, нищо не съм тръгнал да правя! Питането ми е дали може да се захрани с товари една композиция само в рамките на страната и това да носи някакви доходи? Говорим за сравнително стар камион и ремарке, но все пак и няма смисъл от евентуално нещо по-ново и скъпо. Само да вметна, че всичко ще си е наред (фирма, лиценз, шофьор и т.н). Ще бъда благодарен ако споделите вижданията си. Поздрави :) И евентуално от кои "платформи" могат да се очакват що годе постоянни товари и ангажименти? :)
https://www.speditor.net/
И аз за това си мислех, благодаря, но доколкото знам е малко сложно да се направи регистрация или греша? Някакви препоръки ли искат?
Извади си лиценза за транспорт, че без него не можеш да се регистрираш,,,,, преди 3 години, когато аз се регистрирах искаха 3 транспортни фирми да гарантират за мен,,,, сега може и да са поолабили нещата с регистрацията,,,, 36 кинта месечна такса с ДДС.
Ако разчиташ само на товари от спедитор.нет по добре изобщо не се захващай.Той по скоро е за пълнеж,да допълваш и оптимизираш курсовете си спрямо основния или основните си товародатели.
Мишо, пича иска само в България да бачка,,, иначе Тимоком е далеч по-добър от Спедитора,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Да, като за начало идеята ми е за България. Благодаря, Иво! Цената е символична иначе, стига да върши работа. Според тебе могат ли реално от спедитора да се запълват вътрешните курсове? Благодаря :)
Баце ако се надаш на баница от Спедитор.нет,че е арно да имаш як запас от зимнина,оти баница нема да видиш.
Иначе ще те запълнат ,ма с дългове и борчове,късмет
За сега на нищо не се надявам, просто питам :)
Намери нещо сигурно.... някой, който да ти осигурява товар в едната посока а за обратен евентуално можеш да разчиташ на speditor.net :) :) :)
Цитат на: Dojogan - Събота, 31 Октомври, 2015, 00:04:00
Здравейте колеги. Нов съм във форума като регистрация, но го чета от много отдавна. Наскоро ми хрумна нещо хипотетично. Нищо не съм решил, нищо не съм тръгнал да правя! Питането ми е дали може да се захрани с товари една композиция само в рамките на страната и това да носи някакви доходи? Говорим за сравнително стар камион и ремарке, но все пак и няма смисъл от евентуално нещо по-ново и скъпо. Само да вметна, че всичко ще си е наред (фирма, лиценз, шофьор и т.н). Ще бъда благодарен ако споделите вижданията си. Поздрави :) И евентуално от кои "платформи" могат да се очакват що годе постоянни товари и ангажименти? :)
Най-евтин вариянт, без да влагаш чувства в тази насока и с минимални разходи. Печалба ... по-добра от нищо , но не и да се забогатее.
Та, Формула 2, отдават влекачи под наем за по 1000 лв на месец. Дават и ремаркета по 1000лв още , пак на месец. Обслужваме от Ф2. Гориво от Ф2, работа може и към Ф2. Работа с лиценз към Ф2. И от печалбата плащаш наем и гориво и останалото за теб.
Благодаря за идеята, можеш ли да разясниш малко повече около тази възможност с Ф2?
И другото, което ме съмнява е това с обратните курсове...не е ли малко невъзможно да се успява да се намери товар и в двете посоки в малка България?
Цитат на: Dojogan - Вторник, 17 Ноември, 2015, 01:14:40
И другото, което ме съмнява е това с обратните курсове...не е ли малко невъзможно да се успява да се намери товар и в двете посоки в малка България?
Колега,струва ми се,че си тръгнал отзад напред в цялата схема.Наумил си си,че с каране на камион в БГ се правят пари,имал си някакви пари в касичката,и хоп,си си купил стария дръгел.
Но не се прави така.Нормалният път е- караш като наемен шофьор,научаваш нещата как стоят,правиш контакти с търговци и спедиции/по-скоро показваш им,че си сериозен/,и сега вече е моментът да излезеш на пазара със собствен камион...
Пътят,по който си тръгнал ти,е по-трудният.Нямаш контакти,имаш само камион.Ще има доста лутания,ялови курсове,но все в един момент ще си направиш контактите.
Започни със Спедитор нет,и ако имаш достатъчно оборотни пари,ще успееш.Не забравяй всеки път,когато преговаряш за курсове от Спедитора,да се пазариш било за по-бързо плащане,било за малко по-високо навло.При доста фирми това върши работа.
Богат няма да станеш,но семейството си ще можеш да храниш с този бизнес.
Успех!
Колега, аз нищо не съм направил все още, а може и хич да не направя...просто исках да разбера как стоят нещата грубо...по-добре е ако има възможност да се пуснеш директно в Европа, ама е хубаво нещата да са етапни...инвестицията за транспорт в Бг е една, а за извън нея съвсем друга...
Пак повтарям темата и въпроса са по-скоро теоритични, но не и безмислени разбира се :)