Здравейте реших да попитам коя според вас е най-мошеническата и измамна фирма във Бг?
Не е нужно да сте работили там за да имате мнение,тъй че мъцнете по едно име ,па може и да не казвате,защо мислите така.
П.П.Молим администрацията,ако чисто хипотетичният ми въпрос е в разрез с някакви правила,да ме уведоми с кои и защо смята така.
Ми интересно ми е и на мен! От 15 г. не съм в БЪЛГАРИЯ , и нямам мнение ама като гледам май фирми мошеници немааа ;D
Според мен точен и конкретен отговор на този въпрос не може да се даде.Защото някои фирми светкавично от бели стават черни,сменят имена,адреси,телефони и така нататък.Другия фактор е ,че имат хора с които се държат коректно за да могат да хвърлят въдицата за нови шарани :),но като цяло темата е много дълга и обширна ;D :D ;D.
Според мен от видяното за 10 години в бранша е ЕМ ДЖИ 05 ЕООД - гр. Пловдив с управител Марин Желев.
Много обещания, а накрая даже си съдят всички шофъори най нагло понеже превеждат всичко по банка и го вписват като депозит основание за плащане, карат те да нарушаваш постоянно за твоя сметка, изгубват ти палетни бележки, лъжат при сбърканите километри, бавят парите. Въобще като изключим, че камионите са нови от Пимк друго положително не се сещам за тази фирма. Които е работил се е опарил без изключение!
Цитат на: Ivanovdriver - Вторник, 03 Ноември, 2015, 14:43:07
изгубват ти палетни бележки
Инсталирай си CamScan на телефона, и снимай всички хартий преди да ги дадеш.
ЕМ ДЖИ 05 ЕООД - гр. Пловдив с управител Марин Желев
Според мен това е Юроцпийд. С тоя клепар Савко на пост можеш да чуеш всякаква глупост там , даже почват да ти се сърдят ако питаш за пари. Работих там. Първо като почнах ми даваха прави курсове България-Англия и обратно , около 6000те хиляди км 1100 лв. иди-доди. 5я или 6я курс пак Англия , НО курса точно беше България-Франция-Англия-Холандия-България около 8000 км пак 1100 лв , прибирам се и питам защо толкова малко пари с тия 2 вътрешни , а мусю Савко откликва, че това си бил прав курс другото било по път , онемях ,викам му е аз по път се одбивам за баничка на 100тина метра не на 2000,каза че ще ми даде още 100 лв но така и остана на думи. Глоби не плащат въпреки че им дадох 2 глоби от Чехия , едната беше, защото машинката за пътните такси на която карах камиона 2години преди мен е отчела няколко НЕ кликвания там , а другата защото страничните светлини на ремаркето не работеха , 2те около 70 евро от моя джоб.Като се прибера в България зор та зор да тръгна и дрехите не дават да си изпереш.Най-голямата смехория, идва охранитела на портала на 2я месец и ми вика - Паркираш вътре в гаража имаш да даваш 40 лв за охраняем паркинг, на което отговарям, е добре къде да си оставя колата като живея в София и идвам на 30 км , със какво да дойда до Петърч , а той ми вика еми ако не съм искал тука на нивата да я оставям. В офиса и гаража от 20-30 човека 80% доноси , тичат като луди до офиса да плямпат само да стъпиш на криво.На 3я ми месец докараха новите Скани , дадоха ми една с условие до 11000 км месечно 10 цента , до 12000 11 цента , до 13000 и нагоре 12 цента , е да ама уви , карай вътрешно групажи има няма 10000 едвам едвам Англия -Италия 1 седмица , 3-4 товарни адреса 2-3 разтоварни. Ужас и безумие, страшна простотия у Петърч.4 месеца ми стигнаха там даже много.
Уважаеми колеги, според мен всички изброени бледнеят пред Иван Василски, собственик на "Василски транс" ЕООД, "Маги 2013", "ВиаЛог" (да не се бърка с "Виа логистик" на Матраци ТЕД, той за това я кръсти така) от град Пловдив. По известен е като бивш собственик на фирма "Вайс транс" (която вече не функционира), фирма завещана му на него и неговия брат от техния баща. Въпросните братя са измамили над 100 души колеги, цифрата е приблизителна най- вероятно са повече, като сумите с които са изгорели колеги започват от 300 евро нагоре.Много колеги са осъдени от Иван Василски за неправомерно напускане и му плащат по минимум 2000 лева, освен че не им е платил изработеното.Неговият брат Стефан е същия, макар че той не достига такива "висини" като батко си, сега се върти покрай собственика на "АиТ", а жена му работела като диспонент там.
ЕМ ДЖИ 05 ЕООД - гр. Пловдив с управител Марин Желев
Ми ясно тогава почваме и го фалираме!!! Никой вече в тая фирма и той загива,не е така?
Рематра ЕООД влиза в списъка на измамните фирми. Не знам колко ви е позната като фирма. собственица е белгиец. Ама нашенците са го научили как да си държи портфейла затворен. Този гад плаща осигуровки на 431 лв. Лъжи с заплати. Не осигурява и транспорт да Белгия. Договора го подписваш когато отидеш в базата в Олен. Тогава ти се сервира че се нарушават часовета за каране и почивка. 6 дена Работна седмица.
А има ли шофьори - професионалисти в България ? Или само фирмите ви са виновни ? За да може една "нормална" фирма да плаща нормално, не трябва ли да печели "нoрмално" ? А как става това със НЕквалифицирани кадри ?
Мистър Биин ,,,, този въпрос съм го задавал много пъти и тук и в другите шоферски форуми, ама Ганьо иска да взима по една торба пари щото видиш ли бил чул, че в тази професия са се взимали добри пари, гепи се нафта и от стоката каквото може,, иска да работи малко,, ако може вечер да си е вкъщи ,,,,,, и още милион неща. Сега чета в Сурат Тефтера има една страница Шофьори в Германия ,,,,, е няма такъв смях честно ,,,
Каквато ви е държавата,такива са ви и шофьорите >:( такива са и фирмите.
А пък колегата с седмиците сам си признава,че кара с магнити и др.ганьовски мурафети.Който не вярва може да види в тубата...много поучителни клипчета има.Не искам да се заяждам,но в горното мнение намирам нов прочит на народната мъдрост...Засвирил Пейо,та надсвирил бача си ;)
Та мошенически фирми има бол,но в повечето са на бивши шофьори сбъднали мечтата си да станат чорбаджии...и ловят рибета и то с основание.И са прави до някъде...каква квалификация има новия шофьор....
В държавата в която живея и работя, професионален шофьор се става само ако изкараш пълният курс за шофьор,който е 1 година!Курса струва около 6000 евро.Когато положиш изпита и получиш професионална категория,НЯМАШ право да управляваш сам камиона,а само с наставник...и тук иде реч за 1 година...И после нашите се чудят по фирмите,как тези келеши паркират ;D ;) даже не пускат и аварийните.Хората ги учат на занаят и те щат не щат стават професионалисти,а в България се набляга повечко на чалъмите... ;)
Само ми покажи къде съм карал на магнит и на кое викаш мурафети ,,,,,,,,,,,,,,,
И 5 години да учат и 60хиляди да им струва курса пак си има некадърници . Истинския про няма да е съгласен на 1500евра и 400лева заплатка , и да върти по 3 месеца вътрешно . Така че шефчетата треа да сменят стръфта ако искат по качествен персонал.
Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
точно е тука е зарито кучето,но докато има и един шушумигар съгласен да се пробва,да се учи,да се не знам какво си,няма кой да подигне заплащането
За мен всички фирми са измамни и мошеннически! Първо мамят шофьора,че му плащат или ще му платят! Като се започне от заплатат от 431лв,която в 98% от фирмите е само на хартия! След това с командировъчната заповед от която ,ако изобщо я видиш,не можеш да разбереш колкло вдействителност ти е на ден командировката! Изкустното криене на осигуровки и данъци неотговарящи на истината,пък ги прави измамни и към държавата! Не получаването на годишен платен отпуск и всички устни договорки с шофьорите създават почва за всичко това,но сами сме си виновни за създалата се ситуация,защото тя е не само в транспорта!
От приказки полза няма така ще си остане и занапред винаги ще има неуредици,защото законите ги позволяват! Винаги ще има недоволни шофьори,защото те са съгласни с този начин на работа!
Ако иска некой да ме опровергае нека си погледне договора и ако в него пише "Водач товарен автомобил над 12,5тона-международни превози" с заплата поне 840лв,което се равнява на две минимални заплати...............
Между другото много ми е любопитно дали изобщо некой работи с договор,действително отговарящ на това,което работи а именно водач на 15тонен автомобил??
Колега,това е единствения шанс на една източноевропейска транспортна фирма да остане на пазара.Единствените пари,които печели са тези,които не са платени на шофьора.Първо...автопарка е под всякаква критика...стари бангии по пътя,шофьори монтьори ;).Второ... нулева ефективност при планирането на курсовете...групажи,мотане...тук 1 пале там 3 кашона ::) и единствената причина е ,че Гуджо не плаща на час.Трето...тотално сбъркали професията си люде,които работят на всяка цена,с ясното съзнание,че няма да им се плати.Друга е темата,че масово се краде от стоката,без оглед и срам.Докато има колеги,които са съгласни да нарушават правила и норми...да карат на магнити,с две и повече карти,без чужд език,без необходимата квалификация и компетенция ще е така.Не обвинявам никого :),разбирам колегите,че трябва да оцеляват,но именно това генерира омагьосания кръг.
Когато се договаряш с работодателя трябва да си наясно за какво иде реч...но ако малко предлагаш....малко или нищо ще получиш ;)
Цитат на: aureus_gold - Вторник, 26 Януари, 2016, 23:16:12
Колега,това е единствения шанс на една източноевропейска транспортна фирма да остане на пазара.Единствените пари,които печели са тези,които не са платени на шофьора.Първо...автопарка е под всякаква критика...стари бангии по пътя,шофьори монтьори ;).Второ... нулева ефективност при планирането на курсовете...групажи,мотане...тук 1 пале там 3 кашона ::) и единствената причина е ,че Гуджо не плаща на час.Трето...тотално сбъркали професията си люде,които работят на всяка цена,с ясното съзнание,че няма да им се плати.Друга е темата,че масово се краде от стоката,без оглед и срам.Докато има колеги,които са съгласни да нарушават правила и норми...да карат на магнити,с две и повече карти,без чужд език,без необходимата квалификация и компетенция ще е така.Не обвинявам никого :),разбирам колегите,че трябва да оцеляват,но именно това генерира омагьосания кръг.
Когато се договаряш с работодателя трябва да си наясно за какво иде реч...но ако малко предлагаш....малко или нищо ще получиш ;)
Много си далече от истината.Интерсно ми е ако ги няма тия източноевропейски фирми на Ото ако му дадът товар за България ,Турция (за по надолу да не говори ме) или друга държава "играта ще му приключи още на Будапеща".Кажи ми моля те един датчанин с кое е по компетентен и по квалифициран от един български шофьор?Кефя се как западни фирми фалират или персонала им става изцяло с шофьори от източна Европа.
Цитат на: LKW - Сряда, 27 Януари, 2016, 21:04:27
Много си далече от истината.Интерсно ми е ако ги няма тия източноевропейски фирми на Ото ако му дадът товар за България ,Турция (за по надолу да не говори ме) или друга държава "играта ще му приключи още на Будапеща".Кажи ми моля те един датчанин с кое е по компетентен и по квалифициран от един български шофьор?Кефя се как западни фирми фалират или персонала им става изцяло с шофьори от източна Европа.
Виж сега колега... ;D когато видя швед,норвежец или датчанин да кара на двойка ;D ;D,тогава ще се замисля.За тях си има кирии.А за без пари да возят мераклии,колкото искаш.Всеки един западно-европеец уважава занаята си и не се навежда ,чак толкова,колкото ти се иска.А по отношение на професионалните качества...гарантирам ти, че ти си твърде далеч от истината,разбира се като отдавам уважение и респект към колегите в бранша.Транспорта не е само тираджилък ;) ;D...на 31ви изход по 20-та...
Примери много ;D ;)
https://www.youtube.com/watch?v=4NcNYuIgKmA
https://www.youtube.com/watch?v=Fq62ssESj0Q
http://www.avisen.dk/lastbil-for-hoej-broen-for-lav_280480.aspx
http://www.tv2nord.dk/nyheder/30-12-2015/1930/bulgarsk-chauffor-er-strandet-uden-mad-og-drikke
Погледни последния клип....ако имаш нужда от превод кажи...въпреки,че колкото пъти го гледам,толкова пъти ми се реве от отчаяние.
Цитат на: aureus_gold - Петък, 29 Януари, 2016, 02:01:15
Виж сега колега... ;D когато видя швед,норвежец или датчанин да кара на двойка ;D ;D,тогава ще се замисля.За тях си има кирии.А за без пари да возят мераклии,колкото искаш.Всеки един западно-европеец уважава занаята си и не се навежда ,чак толкова,колкото ти се иска.А по отношение на професионалните качества...гарантирам ти, че ти си твърде далеч от истината,разбира се като отдавам уважение и респект към колегите в бранша.Транспорта не е само тираджилък ;) ;D...на 31ви изход по 20-та...
Примери много ;D ;)
https://www.youtube.com/watch?v=4NcNYuIgKmA
https://www.youtube.com/watch?v=Fq62ssESj0Q
http://www.avisen.dk/lastbil-for-hoej-broen-for-lav_280480.aspx
http://www.tv2nord.dk/nyheder/30-12-2015/1930/bulgarsk-chauffor-er-strandet-uden-mad-og-drikke
Погледни последния клип....ако имаш нужда от превод кажи...въпреки,че колкото пъти го гледам,толкова пъти ми се реве от отчаяние.
Те ако ги качат на двойка трябва само единия да кара , а другия да се вози.Нали от адрес до адрес са им 200км.Интернационал им е Германия и то максимум Хамбург , Росток , Киел .Сравни парите за които работи една датска фирма само за национал в Дания и сравни парите за една българска фирма за национал в България също така ги сравни и за интернационал.А що се отнася докомпетентноста и квалификацията , прегледай колко клипчета има в youtube на датчани и други там компетентни драивари който са се заклещили под мостове в собствената им държава.Или не това са просто румънци , поляци , българи и др. а , само номерата са им чужди.
Голд явно не си попадал на "професионалисти" ти да видиш за ко става на въпрос.
Еле па съм се напатил от холандци и техните умения.
Я преброй колко скандинавци ще срещнеш под Рощок или пък по Австрия , Италия и т.н.
Интернационал дръжки , тама сме ние ако ни няма нас (БГ , РО , ПЛ и РУС) тия ша умрат от глад.
Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
Цитат на: Boroman21 - Петък, 29 Януари, 2016, 21:47:09
Голд явно не си попадал на "професионалисти" ти да видиш за ко става на въпрос.
Еле па съм се напатил от холандци и техните умения.
Я преброй колко скандинавци ще срещнеш под Рощок или пък по Австрия , Италия и т.н.
Интернационал дръжки , тама сме ние ако ни няма нас (БГ , РО , ПЛ и РУС) тия ша умрат от глад.
Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
Скандинавци няма да срещнеш по Европата по разбираеми причини.Докато има кой да върти геврека за 1500-2000 евро без да помирише дом и креват така ще е.От скоро гледам идват новите европейци...заменят поляци и прибалтийци.Иде реч за украинските колеги ;D...возят за 1200евро на месец ;) ;) ;)Защото за тези пари в Украйна ще работят поне 5 месеца.
Тук не споря,че в интернационалния транспорт има място за бели фирми...разбира се ,че няма.Не желая да споря с никого,нито да убеждавам когото и да е.В предишния си пост отговарях на колегата ЛКВ за компетентността и професионализма и взаимовръзката им с достойно заплатения труд.Само не намерих логиката,че ако ги няма вас тия ша умрат от глад ::) ??? ;D.
В белите държави се мисли за бизнеса.Има изградена инфраструктурта,традиции,образование...опит.А за всичко това са нужни много средства...с ниски тарифи и квалификация резултатите са ясни :'(Така,че уважаеми ...не се кефете,че фалират западни фирми.
А сега конкретно на въпроса...разликата между датчанина и нашенеца(или Ро,Пл,Рус,) е около +3000евро на месец за същата работа ;)И то по утвърдена и съгласувана ставка за изчисляване на работна заплата.Затова не ги виждате по-надолу от Хамбург и Рощок.Но не ги оплаквайте...за всеки влак си има пътници...те няма да ви вземат хляба...защото освен трохи друго не виждат!И не го казвам със злоба или ирония...Появи ли се далавера обаче стой та гледай.
Имаме читави момчета и им се работи. Стартират чисти и с мерак, но след сблъсък с фирмената реалност у нас, оскотяват и нещата загрубяват.
Има разбира се и доста плява, но именно HR политиката на транспортните ни фирми, е виновна за ниския ценз на българския шофьор. Копирали са извратено и половинчато западния модел на принципа - всичката Мара втасала. Само което е задължително и няма как без него. Сакън да не направиш 45 във Франция, еле пък да направиш 11,30 някъде....
Здравей колега, може и да те познавам. Аз бях там 2010 и всичко това съм го ял.Не платиха 2 отчета. 1 прав и1 екскурзия. Съдих ги, и осъдих. Искаха 1000Е за професионална комп. и 6000лв запис на заповед.
научи се да пишеш
Според мен разликата във възнзнаграждение между бг и датският шофьор не е 3000. Колко им плащат на час че ще взимат 5000. В Германия ме чакаше датски хладилник на рампа при тов аот големите им фирми дето май няма източно-европейци. Аз идвам с готови телешки пържоли от Ирландия за Швеция. Заговорихме се. За час, ден .... каза ми че на тотал идва около 3000 като върти Германия, Швеция, Дания. А относно професионалната квалификация и компетентност вярно е, че последните 7-8г. се напълни с аматьори-разказвачи като цяло мисля, че голяма част от западните шофьори има какво да учат. И не е толкова вярно, че ценят труда си колкото това, че разликата дали ще ходи до Рощок или Истанбул е минимална в заплатата с изключение на вечерите дето спи в камиона. А именно техните спедиции и транспорт съществуват благодарение на транспорта от ИЕвропа. Но това е временно. След 10г. навлата ще се изравнят и тогава ще има фалити на западни фирми щото вече практически пазара ще е в ръцете на източните фирми и те ще 3мат подготвени шофьори. С малки изключения разбира се. Западните фирми имат други предимства, но това че са западни не ги прави коректни изначално. Помиярските практики идват от там а не от ДАП 2.
Koлега не забравяй ,че в Зап.Европа има закони,синдикати,правителства!
Кой ще допусне подобно нещо?!
Бе те и УК имаха правителство ама виж кво стана.
micyri предполагам си наясно до какво би довело евентуалното покачване на цената на транспорта в запада.
А с новите глупости това ни очаква поне докато не се насити напълно транспортния сектор с дръгели.
Въобще работата е дебела а ние водчите сме мнооооого дребни .
привет и от мен искам и аз да кажа за една поредна ДОЛНА ИЗМАМНА ФИРМА НЕЛИС ГРУП ООД
ТАКА НАРЕ4ЕНИЯ ШЕФ се казва Фикри Мехмед но тои "горкия" е като пльх......
вси4ко се варши от един жалак келеш казващ се Шабан Ахмед които е 1988г набор но е доста изпе4ен мошеник а инак така сладкодумно говори 4е не е истина..............
предупреждавам ви КОЛЕГИ НЕ ИМ ВЯРВАИТЕ...........
А АЗ 4РЕЗ НАШИТЕ ИНСТИТУЦИИ ПОНЕ МАЛКО ЩЕ ИМ НАРУША СПОКОИСТВИЕТО
ЛЕК И БЕЗАВАРИЕН ПЪТ ВИ ЖЕЛАЯ
МАТ ЛОДЖИСТИКС ООД
още една от обиkновенните фирми
хранещи се от труда и портфейла на шофиора .
.
преди напуснете страната . т.с. договорните ви отношеня .
отваряйте си очите ако все пак сте решили да се пробвате .
ако сте новобранци , тук е вашето място за стаж .
плюсовете са това че ще подхраните чувството ви за разпознаване на мошенниците
Цитат на: stiiw - Петък, 30 Май, 2025, 19:14:44МАТ ЛОДЖИСТИКС ООД
още една от обиkновенните фирми
хранещи се от труда и портфейла на шофиора .
.
преди напуснете страната . т.с. договорните ви отношеня .
отваряйте си очите ако все пак сте решили да се пробвате .
ако сте новобранци , тук е вашето място за стаж .
плюсовете са това че ще подхраните чувството ви за разпознаване на мошенниците
Нищо конкретно, има ли липсващи пари или само с лека уплаха се размина? Къде да я търся тази фирма, предполагам в България, ама не е от най-малките?
Ако наистина можеш да изброиш няколко факта, събрани в например две изречения, можеш и тема да пуснеш. Само че ме съмнява, а и чак най-мошеническа.