Кога , ако не всичките, поне повечето чорбаджии станат като собственикът на ,,Стойчев груп" К. Стойчев?
http://struma.bg/news/75274/1/1/Sobstvenikut-
А тук пише други неща - http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=689134
В интерес на истината въпросният бизнесмен е доста вулгарна личност. Преди години ходих да питам за работа и офертата беше за курсове до Македония. Карали били дървен материал. Заплащането ми се стори доста скромно и когато му казах, че нямам интерес към работата, отговорът беше - "толкова са парите, но пък вечер си при жена си и ще удариш едно коленце".
Цитат на: Rammbon - Вторник, 09 Февруари, 2016, 21:19:55
Кога , ако не всичките, поне повечето чорбаджии станат като собственикът на ,,Стойчев груп" К. Стойчев?
http://struma.bg/news/75274/1/1/Sobstvenikut-
Че те всички чорбаджии са като тоя - измислят си всякакви схеми за заплащане. Кодексът на труда за тях е като конституцията на Китай - знаят че може да има такава.
Обещават всичко каквото им мине през главата, но е важно в схемата да няма нищо законно и черно на бяло, че току виж някой после си потърсил правата.
Така ще е , защото да си го кажем направо - българският шофьор не е особено умен.
Всички чорбаджии са се напатили от шофери и затова мислят за схеми със забавено плащане ,,,, имам приятел с 4 камиона ( и той чете тук редовно вече) и ми разправяше, че им плащал на шоферите веднага като се приберат от курс за да бъдели доволни. Та тръгва един "Професионалист" от България не помня точно закъде ми каза, че е ходил,,,, Франция или Белгия и се връща, взима си парите и напуска,,,, след няколко седмици на моя приятел му пълнят пощата с глоби за няколко хиляди € и той се осъзна, че трябва да не дава веднага парите ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Еее Иво как става тая работа бе бате?
Досега в Франция са ме снимали поне 50 пъти и досега нищо не е дошло?
А съм с Ит регистрация ,и съм по лесен за изчисляване. В Швейцария за 88 на магистралата , глобата ми дойде веднага ???
И Кой луд шъ Ви кара дръгелите сЪс забавеното плащане?!
БалЪците са на изчезване.......
Карайте си дрЪгелите сами......айде много Ви здраве.
Ездач ли си *бач ли си ?! За 7-ковеца се отнася. Ти убавецо колко дръгели потроши, докато станеш 'ПРОФЕЙШЪНЪЛ' ?! И колко евраци глоби плати кажи г-Н всезнайко?!
Райдъре за е.ано дупе лек няма-дали е шефско или шоферско има ли значение.Глобата е нормално да се договори,карам ти кочурата с проблеми-плащаш,скорост ако ме не притесняваш да пристигнем по-рано също.Ти си бил и от нашата страна,можеш да насочиш колегите как да си вземат заработеното.Наздраве.
Досега моя глоба не е плащана от шефа ми,,,, винаги съм си плащал сам. Цецо,,,, пича си карал в Германия без да пуска Колекти и глобите пристигат след време,,,,,,,,,,,,,
Цитат на: rider777 - Събота, 13 Февруари, 2016, 21:48:31
Всички чорбаджии са се напатили от шофери и затова мислят за схеми със забавено плащане ,,,, имам приятел с 4 камиона ( и той чете тук редовно вече) и ми разправяше, че им плащал на шоферите веднага като се приберат от курс за да бъдели доволни. Та тръгва един "Професионалист" от България не помня точно закъде ми каза, че е ходил,,,, Франция или Белгия и се връща, взима си парите и напуска,,,, след няколко седмици на моя приятел му пълнят пощата с глоби за няколко хиляди € и той се осъзна, че трябва да не дава веднага парите ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Лошо е кога човек продаде три ниви и с парите от тях си купи 3 камиона и ги върже към някоя си спедиция.В 99 процента от случайте се получава "Работи ми ма пари ще вземеш след 3 месеца , така се застраховам".А истината е , че "транспортния бос" чака фактурите да закърпи месеца.Иво , транспорт се развива с ПАРИ.Не е нормално:- да работиш два месеца и да почнеш чак тогава да получаваш нещо , глупости от сорта 24/100 празен + 350гр. на тон , платени паркинги от джоба на шофьора .Във фирмата в която аз работя (вече 4 години) в момента в който си дойда от курс с едната ръка си получавам парите с другата давам от чета.БГ заплатата ми е на датата в картата.Взимаме с една командировка назад (понеже караме BG-GB-SCO-NL-B-D-IRL-F-BG.).Разходни норми на гориво нямаме.Платени паркинги не зависимо дали са 5 или 25 евро ни се признават.Бакшиши по границите ни се признават.В тоя ред на мисли моя шеф по голям балъма ли е ? НЕ , работи се на доверие , доверие от двете страни.Въпрос , колко от шефовете ( в това число и ти) ще дадете на шофьора дебитна карта вместо карта за гориво или ще си извадят от джоба пари за хладилник , станция с антена ,вериги, и пълен комплект с иструменти за камиона.ДОВЕРИЕ , е да не карам чисто нова щора или камиона ми не е на 50 000км.В случая на твоя приятел е много просто , шофьора му решава да напуска , 1 месец пред извести.Няма глоба за няколко хиляди евра коя то да идва по пощата или след 5 месеца.
Цитат на: rider777 - Събота, 13 Февруари, 2016, 23:14:57
Досега моя глоба не е плащана от шефа ми,,,, винаги съм си плащал сам. Цецо,,,, пича си карал в Германия без да пуска Колекти и глобите пристигат след време,,,,,,,,,,,,,
Понеже се га го виждам този коментар.Няма такава глоба по пощата за не платен тол колект.Немците пускат платежно за това , че камиона е минал през едиси кой магистрали без тол колект и те карат да си платиш таксите или да им предоставиш тикети за плащане.Ние сме също с тикети, нямаме машинки.Единствено БАГ мове да те глоби на момента ако си подминал някоя бензиностанция на магистралата и не си спрял за да си извадиш колект.
Данчо от Дупница ако влиза тук да чете да каже дали и на него не са пристигнали много над 20 глоби от Германия за каране без Тол ,,,,, всяко снимане на контролен пункт пристига,,,,, аз веднъж се реших да се направя на хитрец и от Страелен взех Тол до Мюнхен като правех сметка да заобиколя последния пункт и да слеза до Бренеро защото беше през нощта и се надявах да мина ама в 3,40 сутринта се оказа, че БАГ не спи а пуснаха лампите пред мен и олекнах с 428€ ,,,,,,,,,,,,,,,,, А в Игоя и Пачи ако искаш да имаш хладилник в камиона си го купуваш и понеже шефа ги даваше и после ти удържаше по 380€ от заплатата аз си взех, платих си го и след една година шефа вика не си ми платил хладилника та още веднъж ми удържа 380€ ,,,,,,,, а тва с радиостанции и други прищявки ако има кой да ги плаща,,,,,,,,,,,,,,,,, абе хайде лека вечер.
Ами с 0.90 евро на км.от къде пари за екстри по камионите.Айде геч на баламатума...Колега,примера с трите ниви е баш най-точен ;DВсеки един цървул,който е купил 3 дригела се изживява като патрон.Нещата са много прости.Всички глоби са за сметка на водача,а като му се обади сульото дето върти давидов лайт-а по барчетата в България и товари по GSM тирове по спедициите и почва да инструктира шофьора да слага магнита или да натисне копчето...на такъв му спираш дръндалета в някое арабско гето и си хващаш багажеца...
Сега малко да кажа как е у датско.Всеки един собственик на камион депозира в банка или предоставя банкова гаранция в размер на около 30000 евро на камион за да гарантира всички плащания към работник,държавни институции,доставчици и т.нт ;) :-*
Уважаеми чорбаджии четящи във форума.Транспорт се прави с адски труд,много акъл и още повече пари!!!Уважавам напъните ви,но не осирайте Европата...Уважавайте хората,които ви вадят хляба.Балъци отдавна няма...Тогава вероятно ще имате съзнателни шофьори,които говорят чужди езици и не крадат от нафтата или от стоката... 8)
Бате Иво пак смени бирата,и започнаха фантазиите.Не знам кой ще кара без пари,и как ще тръгне на курс без пари.
Мнооо е лесно бре,,,,,, продавате си нивите, купувате нови камиони, назначавате шофери на 2000€ месечно и им ги давате за година напред ,,,,,,,,,,,,,,,, когато го направи някой- има право да раздава акъл ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
А то акъл не знам кой дава...Но докато в България и по Европата отношенията между работодател и работник са на принципа прееби другарче...така ще бъде...
Пълно е с измамници и некадърници от едната и другата страна.Факт,но те се взаимно създават.Един вид кръговрат и взаимовръзка...виждаш го ,че не може да закачи ремаркето,но го взимаш да ти работи ангария,защото е рибе *балък* тъй да се каже.Ще му обещаеш 1500,ще го клъцнеш 1/2 и за три месеца и направил добър профит...айде ще обуеш с регенерат единият дригел.Тъпо е но когато човек прозре,че не всеки може да е шеф и не всеки шофьор ;D ;D някак си нещата биха дошли на мястото си.
Това е проблема,че много хора си продадоха нивите и навлязоха в материя,която въобще не им е ясна и от там идва и проблема.Относно шофьорите много лесно можеш да разбереш колко струват,особено след първото впечатление,но както каза колегата за толкова пари ,толкова работа.
Цитат на: rider777 - Събота, 13 Февруари, 2016, 21:48:31Всички чорбаджии са се напатили от шофери и затова мислят за схеми със забавено плащане ,,,, имам приятел с 4 камиона ( и той чете тук редовно вече) и ми разправяше, че им плащал на шоферите веднага като се приберат от курс за да бъдели доволни. Та тръгва един "Професионалист" от България не помня точно закъде ми каза, че е ходил,,,, Франция или Белгия и се връща, взима си парите и напуска,,,, след няколко седмици на моя приятел му пълнят пощата с глоби за няколко хиляди € и той се осъзна, че трябва да не дава веднага парите ,,,,,,,,,,,,,,,,,
С риск, темата да се насочи в различна посока, но искам да обърна внимание на Вашето мнение.
Редно е да се спомене, че собствениците на фирми не е необходимо да планират забавени плащания, защото си имат законоустановен срок, в който да го правят. Ето, аз съм работил през целия януари месец, а работната заплата за същия месец (януари), ще ми бъде преведена до края на февруари (най-вероятно на 02.15). Ако в трудовия договор не е уточнен конкретен срок за заплащане, то всеки работодател може да изплаща възнагражденията в рамките на следващия месец. Законодателят е оставил възможността на притежателите на фирми, да използват едни 30 дни. Не е логично да се изобретявам специални и сложни схеми за забавени плащания, при положение, че законът им гарантира един месец "въздух".
В случая с глобите, които споменахте в публикацията си, Вашият колега (работодател) може да заведе регресивен иск към шофьора и да си върне парите от санкциите по съдебен път. А защо, той не го е направил - много е вероятно да не му е "чиста работата".
Начи гърбиш за некои си дето му викат чорбаджия един месец и тоѝ ако иска ти плаша след два месеца :o егати законите и България била в Европеиски съюз ,то ако беше така в Европа те западняците ше почнат да скачат от мостовете по трима-четирима на един път. От Българина по търпелив няма >:(
Бачкаш Януари и си взимаш парите на 25 Февруари ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, в целия Свят е така почти ,,,,, на който не му изнася си сменя професията ,,,,,, на Сточна гара на хамалите им плащат всяка вечер за отминалия ден,,,, най-бързите пари.
Цитат на: rider777 - Понеделник, 15 Февруари, 2016, 05:19:10
Бачкаш Януари и си взимаш парите на 25 Февруари ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, в целия Свят е така почти ,,,,, на който не му изнася си сменя професията ,,,,,, на Сточна гара на хамалите им плащат всяка вечер за отминалия ден,,,, най-бързите пари.
Е затова ще си караш сам таралясника.Само такива псевдо "чорбаджии" плащат по тоя начин и реват после по медиите,че видиш ли,те плащали,ама работници нямало
;D http://www.dnes.bg/obshtestvo/2016/02/15/3000-tiradjii-ne-stigat-broiat-im-do-4500-lv-mesechno.293005
"Буюрум" на големите заплати, колеги
Цитат на: hunter_75 - Понеделник, 15 Февруари, 2016, 09:32:24
Е затова ще си караш сам таралясника.Само такива псевдо "чорбаджии" плащат по тоя начин и реват после по медиите,че видиш ли,те плащали,ама работници нямало
Те такива псевдо"чорбаджии"(кокошкари) като него обичат да плащат на 3 или 5 месечие, а след отчета изобщо забравят и да плащат. Чичо ви Спилбърг си търси усърдно шофьорче, ама нещо все не може го намери......отатък в другия форум гледам пуснал обява за 3400-месечно...леле голям плащач брее, пък видиш ли, ако се справял със задачите след 2рия месец щял да му дигне на 1800е. Изисквал и отлично познаване на Франция, за да може да го върти шофьора по националите та ум да му зайде, понеже кокошкара работи на 0.80-0.90 цента/км. и не може да си позволи да плаща магистрали. В Германия требе да се виси по бензиностанциите да се взима тол колект. Ще се кара Премиум 3 месеца...Премиум-той май кинооператорчето се е смахнал нацяло. Та не вземат да ва изрината такива кокошкари от горе...как ви търпят незнам......
Цитат на: briko - Понеделник, 15 Февруари, 2016, 09:35:18
;D http://www.dnes.bg/obshtestvo/2016/02/15/3000-tiradjii-ne-stigat-broiat-im-do-4500-lv-mesechno.293005
"Буюрум" на големите заплати, колеги
... Хахахахаахаха - не спираше да се смее възрастният международен шофьор Д. Искордиев, след като прочете статията. "Не стига че шефчето иска държавата да плаща курсовете за водачи, ами и да вкарва от бившите съветски републики. Тия не знаят ли девиза на нашата фирма 'Колкото да не си си у дома'. Ама да идват, ще го научат бързо." След това хлопна раздрънкания лаптоп, извади втората дигиталка от тайника, стартира смяната и след горещи молитви към боговете на съня и багаджиите жълтата композиция се понесе по Тройката. Часът беше 02:15 местно време...
Цитат на: Hristo Lishev - Понеделник, 15 Февруари, 2016, 11:02:56
... Хахахахаахаха - не спираше да се смее възрастният международен шофьор Д. Искордиев, след като прочете статията. "Не стига че шефчето иска държавата да плаща курсовете за водачи, ами и да вкарва от бившите съветски републики. Тия не знаят ли девиза на нашата фирма 'Колкото да не си си у дома'. Ама да идват, ще го научат бързо." След това хлопна раздрънкания лаптоп, извади втората дигиталка от тайника, стартира смяната и след горещи молитви към боговете на съня и багаджиите жълтата композиция се понесе по Тройката. Часът беше 02:15 местно време...
;D ;D ;D +100
Обаче, нямат никакъв шанс да направят внос на колеги от където и да е, защото чужденец няма да повярва на приказката, че ще работи на 500лв. заплата и виждаш ли сега ще печелиш от командировъчните.....
Цитат на: martin stanev - Понеделник, 15 Февруари, 2016, 10:54:36
Те такива псевдо"чорбаджии"(кокошкари) като него обичат да плащат на 3 или 5 месечие, а след отчета изобщо забравят и да плащат. Чичо ви Спилбърг си търси усърдно шофьорче, ама нещо все не може го намери......отатък в другия форум гледам пуснал обява за 3400-месечно...леле голям плащач брее, пък видиш ли, ако се справял със задачите след 2рия месец щял да му дигне на 1800е. Изисквал и отлично познаване на Франция, за да може да го върти шофьора по националите та ум да му зайде, понеже кокошкара работи на 0.80-0.90 цента/км. и не може да си позволи да плаща магистрали. В Германия требе да се виси по бензиностанциите да се взима тол колект. Ще се кара Премиум 3 месеца...Премиум-той май кинооператорчето се е смахнал нацяло. Та не вземат да ва изрината такива кокошкари от горе...как ви търпят незнам......
То не беха два,станах три,после пак само един,накрай и спилбърг загуби бройка на премиумите които има.С нетърпение чакам да стане като у Австрия,по национал само ако ще разтоварваш там,иначе-аутобан.Тогава тия повервали си палячовци ще се изринат от Европа и ще висът с бангиите си пред Топливо,да возат дърва и въглища,и нещата ще си застанат там където им и мястото
Да да а хахахаха ха ха ха........... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
И на леките автомобили не им знаел бройката дето са у тях.
Но били над 20 парчета аа ......ха ха ха ха ха ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Преди беше само шегаджия.
Пък сега е чорбаджия - майтапчия. хе хе хе ;D ;D ;D
Баси шушимигите сте,,,,,,, иначе сте отворковци пред компа ,,,,,,,
От тебе май по-голяма шушумига обикаляща из шофьорските форуми и споделяща мокрите си сънища няма.
И на кво си ловец бре ???? Сложи си името и снимката като си голем отворко !!!
На шушумиги ;)
Цитат на: rider777 - Понеделник, 15 Февруари, 2016, 16:40:58
Баси шушимигите сте,,,,,,, иначе сте отворковци пред компа ,,,,,,,
Шумуминга си ти бе кокошкар селски. Какъв ти е проблема че не те разбирам....иди удари някъде 1-2 коленца, или ако ти се свидят парици завърти 4-5 сабли набърже в кабината да ти утихнат малко страстите. Какво си седнал само лакърдии и локуми да разтягаш и постоянно да ни оплюваш...шоферското племе тва, шоферското племе онова...крадяли нафта...за нищо нестаали..така требе да им се плаща..онака, щом сме такива що търсиш шушумига за шофер бе отворко...що не си фанеш некой немец или французин да ти кара раздрънкания курник бе отворко. Ония ден що не си плати глобата, като прееба асфалта във Фрация бе отворко...До преди 2-3 години беше наш колега и взе, че стана "чорбаджи" с 2-3 дръгела и ти пораснаха та.аците. Направи ги и 50 жив и здрав да си, ама като толко много неможеш да ни траеш "ШОФЕРСКОТО ПЛЕМЕ" беги в спедитора там с другите кокошкари и изедници да ни храчиш бе драгими работодателю :) И вземи я подреди малко тая сапунерка Премиума и махни тоя газов котлон от там, там-ама изобщо не му е мястото, щото някой ден ще ти подпали лап-топа и ще се пръснеш от яд, че не можеш да влезнеш тук да ни оплюеш, ако нямаш сандък-кажи ние шушумигите ще съберем по 3-4лв. да ти купим един :)
:-))))))))))))
А аз се чудих,къде изчезнаха Премиумите на Пимк,а той Бате Иво ги изкупил ;D ;D ;D ;.
От тях не съм взимал ,,,,,
;D ;D ;D направо чак незнае кво да напише в своя защита смешник да се покрива в кибритената премиум кутийка и да спи че утре пак трябва да кара трошляка 12-14 часа.. В интерес на истината и доста доставчици с бусове се търсят освен на камионите ама там баницата е друга 20+ годишна талига с катинари на вратите без гуми светлини товаро-разтоварач отчет 5км спри тръгни и т.н ама няма балами да работят за 500 лева вече, но нищо нека да им е гърч малко и на тях :)
Житие и страдание Дискордиево... Виж тук с видео: http://www.vesti.bg/bulgaria/hiliadi-svobodni-mesta-i-zaplati-nad-3000-lv-6050088 (http://www.vesti.bg/bulgaria/hiliadi-svobodni-mesta-i-zaplati-nad-3000-lv-6050088)
Райдъре бе,ти защо не се нареди и ти при опечалените"собственици",нищо че си "малък",мечтите ти са големи.И да ги заплашиш и ти че ако държавата не ти подсигури шофьор дето да се блъска с дръгела ти по френските национали може и ти да осъществиш внос на един брой международен драйвър,от Тамбукту,евентуално
Захапахте го колегата, но всъщност той може и да е добър работодател. Може да осигурява на 1000лв., да има платена отпуска и т.н. ??? Препоръката от бивш работодател, която изисква не е нищо особено, даже е задължително при напускане да ти я напишат дори и да не я искаш и да я приложат към другите докумени. Така е по КТ.
;) ;D
http://www.vesti.bg/bulgaria/hiliadi-svobodni-mesta-i-zaplati-nad-3000-lv-6050088
Райдъра само ви тролва бре , ко му се палите толкоз . Нит му слагате на масата нито той на вас .
Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
Аааааааааааааа те ме хранят здраво :-))))))))))))))))))
При 25милиона безработни в целия Евр. съюз-толкова ли не могат да се намерят 3000шофьора?
:) Тц, много малко хора искат да работят като шофьор / водач / на камиони, влекачи с и без ремаркета, повечето безработни в ЕС взимат много прилични помощи, като сума за да живеят и без да се напъват, също така заплатите на колегите европейци не са така привлекателни за тях, както за нас, същите пари могат да ги изкарват с други професии.Има един не малък процент хора / това важи и за BG/, които просто не могат да работят - също на помощи. Те така..... ЕС търси 20 000 водачи м/у другото.