Компанията си подновява камионите с нови МАН TGX. Ще вземе на оперативен лизинг 500камиона.
Е кой ги кара тези старите 500камиона? Мнения за фирмата , ще са полезни за всички колеги.
Ако колегата на този камион е от форума / българин е /, ще го помоля да сподели с нас , как е положението във фирмата. Номера на камиона е 6677, изписан отстрани на кабината.
Аз мисля че имат много повече от 500.
За това кой ги кара - и колеги от форума даже са карали/ карат за тях
Това им е сайта http://www.quehenberger.com/hr/bg/ преди малко го прегледах и, като гледам не търсят шофьори. Имат представителство в София. От колега съм чувал, че това е добра фирма.
Говорил съм с колеги в Германия.Бившото име е Lkw Augustin .Казаче давали 1700-1800 евро нови пари.Има страшно много Българи което мен лич о ме притеснява.Това е инфо от миналата година.Като знам кви ганьовци има може вече и 1500 еврейки да дават.
Не е бившото ЛКВ Аугустин, а съвсем отделна фирма, която купи закъсалото ЛКВ Аугустин.
Аз мисля, че се работи на някакви източноевропейски договори -словашки, чешки, унгарски или подобни. И явно са достатъчнно умни, за да се светнат че 100-200€ горница са достатъчни да си решат проблема с текучеството.
Това е една фирма в която дясната ръка не знае какво прави лявата.
Пускал съм безброй CV -та. Ни звук ни вопъл ни стон !!!
Когато звъннах в офиса им в Чехия , те започнаха да ме разиграват с всякакви цървулски номера.
Ту колегата им дето се занимава с кадрите болен. Ту те не решавали , а тези в Австрия........и т.н. .....
А бе скапана и жалка картинка.
След известно време ми се изясни ситуацията.
Предпочитат да наемат всякакви помияри, пияндурници и тъпури препоръчани от някой техен човек.
Засичах се няколко пъти с такива нещастници от същата фирма. Един ми се похвали че цапцаросал къде 50 колана
( чистак бърсак нови батка - рече селския пияндурник) Друг топ серсемин ми се хвали че ги завлякъл и им изпродал
1тон масло за двигателя и още толкоз течност за чистачки и т.н........
Мене ми дреме на фара. С тях или не живота си продължава.
Чудя се само що се праят на велики.......... и им седят обявите с месеци.
PS Да ме извинят колегите които работят в тази фирма и не са същата категория утрепки. А са колеги и нормални хора.
Тя тая фирма отива към фалит също като МАФ Логистик която също беше на дъртия Аугустин.Масово връщали камиони и не взимали нови.На много шофьори след като слезнат им казват да си търсят работа.
И последните два поста с ква цел са?
Оплакване , заяждане или просто си клеветите както винаги?
Не само последните два ами всички са ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, от години няма лоша фирма - има тъпанари дето са си повярвали, че стават за камионджии,,,,,, точно тази фирма си е една от добрите.
Немска фирма на чешка регистрация със словашки договори далеч са от добра фирма.
По често срещам камиони на Дискордиа отколкото техни и то в Германия.
Каква добра фирма ??????????????? Какви клевети ве........??????????????
Фирма сбирщина от пияни боклуци , крадливи селяндурски тъпури и в завършек безброй румънски мангали.
Крадат се също и палети в несвяст.
За това което съм описал в предния си пост нямам намерение да се отказвам.
Нито пък до се обяснявам на който и да било.
Особено пък на оня превозвашки рОботодател Райбера.
Дето не е спрял да си търси шОфери за трита си таралясници километромилионери .
Жалко изглеждащи издухани бангии с грохнали кабини , каталясали шасита и тем подобна повърня.
Не ми е ясно като не работите у фирмата защо коментирате изобщо?
Кви словашки договори , ква немска фирма че и палета намесихте въобще нищо общо с реалността.
Явно пиенето ви е в повече .
На мен пък взе, че ми стана интересно Стоил Недев дали е работил там или съдейки по злобата му просто така си пише ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,