Предстои ми закупуването на имот/къща, вила/.
Понеже сигурно ще има доста ремонти и достроявания си мисля за бусче - евтино, които да върши работата.
До тук се колебая между Транзит 2,5д и Транспортер Т4 (2,4Д). Идеята ми е да е прилично здрав(до колкото може за тези пари и години), като модел, ремонтопригоден и цяла електроника по управление на двигателя да се изчерпва с клапана за пускане и спиране на нафтата. Търся около 1500-1600лв. За това мерцедесите отпадат като цяло.
За момента съм се спрял на Транзита заради задното предаване, което ще го прави по-маневрен по тесните улички, а и гледам разход около 8 (предполагам). Идиотоустройчив, а Т4 ме притеснява главата или гарнитурата на главата. На транзита за какво му е вторият акумулатор?
Какви са им товарононосимостите? Около тон ще държат ли?
Ще бъде за лично ползване, пътник(в дватат смисъл на думата). Мислил съм и за ремарке, но ще ми трябват и по-дълги товари - около 3-4метра талпи, за това отпада като вариант. Тия два буса има отделни екзепляри на цената на ремарке, но са по-лесни и за продажба впоследствие.
Транзита е здрава машина - е гние като ламарина, слабост им е кормилната рейката аз за 4 год 2 пъти я правя
Задното е кофти - празен на мокро (не говорим за кално) въобще не го търси - нула проходимост. Икономичен е за сега като двигател нямаме оплаквания караме го изключително по черни пътища. 1тон поема спокойно като товар
Влизаш в Мобилето и за 1500 лв. Всички трошки ще качат един тон. Незнам какво се чудиш за бус. За боклуци и талпи всичко ще ти свърши работа.
И аз не виждам в случая защо търсиш съвети за конкретни марки.
Търси машина според бюджета си, без никакви предрасъдъци.
Просто избирай най малко счупената. Ако има и гуми в прилично състояние ще е идеално. Идеята на този трошляк ще е да ти изкара строежа без да те набутва с ремонти и разходи.
Нито разход те вълнува кой знае колко, нито колко би струвала поддръжката. За тези пари е ясно, че ще е караш и хвърляш когато му дойде времето.
Единственото важно е да може да носи на товар, щото то тон, после ще излезе че трябва да качиш еднократно я тон и двеста, я тон и осемстотин.
П.С. - на транспортера претоварването не му е силна черта изобщо.