Привет
Дадоха ми стралис ама требва да му доливам масло. Отпред гледам нипръчка ни мога и да доливам масло. Та ще трябва да вдигам кабината а несъм го правил до сега. На таблото има копче с картинка за вдигната кабина. Та някой може лида ми обясни как да му налея масло в двигателя.
Аз карам евро 6.Ако и твоето е такова,Сутрин на студено като завъртиш на контакт на таблото ти показва наличното количество в картера(не винаги а само когато си поиска показва).За доливане даваш на контакт,натискаш копчето на таблото за което си писал и на таблто ще светне жълта лампа.Слизаш от кабината,отиваш от дясната страна на кабината над казанчето на адблуто има кутия с два бутона (горния за вдигане на кабината,долния за сваляне).Натискаш и задържаш горния бутон.Изчакваш хубаво да се вдигне кабината докрай(в противен случай се връща малко на зад и може да те удари).Върху двигателя има жълта капачка.Развиваш,доливаш,затваряш капачката.Слизаш от кабината,и натискаш и задържаш долния бутон за да свалиш кабината.Връщаш се в кабинара и натискаш бутона на таблото за вдигане на кабината и лампата на таблото угасва.
Междувременно пада нещо на челното стъкло.... и си малко в беля..
Кочината е петица 2012. Преди да пиша направих точно както навара си описал. Обаче не щеши да отключи ключалките. А па сега въобще не ще и помпата да заработи. Та като не отключи ключалките питах дали нещо не изпускам ама проблема май е на друго място. А па сега като и помпата не работи требва и бушоните да търся къде са. Абе ебана работа. Та бушона къде?
А тва за челното стъкло винаги съм проверявал по неколко пъти кабината като съм я вдигал и за сега беля не е ставало.
Бушоните са в жабката от дясната страна.Онзи ден гледах как наливат масло в помпата за кабината.Зад предна дясна гума е помпата,и трябва или спринцовка или масльонка.Но за целта трябва да дигнеш кабината,или на канал.И да си вдигнеш маската отпред,да не я счупиш.
Предупреждението изчезна но през уикенда,ако е айляк времето че днес само снег вали, че видим бшоните и що не вдига. Благодаря за напътствията.
Ключалките си седат заключени. Помпата не се чува а бушоните са здрави. В сервиз май ще се ходи.
Сега ,...всички са различни !
В момента карам евро 6 и пръчката и гърловината на маслото са отпред ! Но за сметка на това има датчик и ако маската не отворена ,помпата не работи. Най новите започнаха да идват с механичен крик ,така че може да е давал ядове?
Колега,започни пак от начало :1 Дай контакт 2 натисни бутона за вдигане на таблото и се увери че лампата е светнала 3 вдигни решетката и пробвай пакс бутона под кабината...Кой знае некой път нещо дребно ???
Неколко пъти пробвах но нищо не става. Не ще да се дигне и това си е.