Здравейте! С риск да се повторя моля за съдействие!
камиончето е xf 105, 510 коня, PACCAR двигателя.
когато не е пален повече от 12 часа камиона губи налягане на дузите, които впръскват горивото в двигателя. Баща ми го кара и сложи допълнителна помпичка да може да подава налягане ръчно на двигатела за да го пали, бе да се изтормозва излишно двигателя и съответно акумулаторите. Но како казах след около 12 часа неработене на двигателя, се повтаря същото според него се губи налягането на дюзите..моля за помощ!!
Налягането на дюзите го прави ГНП-то или Помпа дюзата , по скоро имате някъде смучене на въздух и за това не пали , проверете системата от някъде смучи въздух и то доста !
Горивните филтри кога са сменяни за последно ???
И аз съм за въздух, ако са филтрите и като се кара ще се усеща че е спънат. И при сменени филтри, смукателите в резервоарите могат да се затлачат, на мен ми се е случвало мрежичките да са все едно асфалтирани, но тогава машината върви много спънато, и гасне в движение.
Щом само пали трудно, а като запали веднъж си наема и върви - горивната система не е херметична и се просмуква въздух.
Като взима въздух, от там където взима трябва да е онафтено, обаче като е минимално си е мъка докато се открие.
Колеги, оказа се че една от причините е , че в корпуса на горивния филтър липсва една пластмасова "пръчка" в средата която е. Тя спирала горивото да се върне в резервоара доколкото разбрах от един грък механик в сервиз на Daf. Другото което беше е помпа дюзите на двигателя. Претърпяха ремонт и срещу общо 1880 евро вече всичко е ОК. Благодаря за съветите! :)