Колеги моля за малко инфо.за СИМПЕРТО гр.ПОМОРИЕ какво возят за ИТАЛИЯ как плащат.Казаха ми че нямали групажи.
Щом си се насочил към тази фирма, или си новобранец в занаята или си пред пенсия. Групажи няма, е не винаги. Товариш от София за Хърватска, от там товариш з Италия. Пари ти превеждат по време на курса, 2 дни след като си тръгнал, там по 200-400лв, по 50 или 100лв на ден, както падне. С тези пари си плащаш пътя, за теб малко, за храна, колкото да не сгънеш от глад и така. Товариш или за Сърбия или пак за Хърватска, а може и да е за Армения или Грузия. Пари от първия курс, ще получиш, 3 дни след като си тръгнал, заедно с парите за пътя. Ти си смяташ там колко имаш да вземаш и колко да даваш за пътя и вече след 3-я курс почват да ти се изчистват парите, може и да не им хванеш края. Често смянят ремаркета по пътя, който са дроб. Влекачите биват, абе като за новат са супер. И не е Поморие, а Несебър базата, също имат и в Обеля 2, база и сервиз.
А какво возят, ами дърва от Хърватска за Италия, от там за Армения храсти, палми, вино, дървен материал, лодки, ПВЦ маникени. От тук за Италия или сърбия-Хърватска, каквото се сетиш, че може да го овържеш с колани.
И ти от Търговище, чак в Несебър ли ще търсиш работа? Там се ходи на море, не да се бачка.
Не е ли Перчемлиев това Симперто? То в Несебър не знам да има друга база макар, че все още не съм добре запознат. Между другото на скоро имах друга работа в базата им и ми направи впечатление, че доста занемарено изглежда. Тъкмо разтоварваха един тир с челен товарач директно на друг тир и ми стана интересно какви гимнастики правят.
П.П. Шофьора на разтоварвания тир наистина пред/след пенсия изглеждаше.
Баща и син са фирмите. Различни имена само, другото е едно и също, от левия джоб в десния.
Благодаря много колега.С две думи не стават.
Стават стават , който не е работил при бат Симо само той няма да взима от него . Някой получиха коли вместо пари за заплати , други твърда валута - строителни материали , а някои още чакат . Успех ,кураж и търпение .
Добре де, като нестават, защо има колеги дето още карат там? Цистерните все виждам, бордови не съм виждал поне 2 г .