Здравейте. Другата седмица започвам работа с бус до 3,5т с ремарке 3,5т /обща маса 7т./ до ДЕ и обратно и искам да съм напълно запознат с правилата.Буса е оборудван с диг. тахограф и има лиценз.Ще се пътува през Румъния,Унгария и Австрия.Въпроса ми е - кога вкарвам картата в тахографа,какъв е точния регламент? ..знам,че за Австрия и ДЕ вече се изисква да се кара по Регламента,но за RO и HU не мога да намеря точна информация.И другия въпрос е - ще имам ли проблем ,че в буса няма легло ?
Благодаря предварително.
И Бг и RO и H
са по тоя регламент.
Цитат на: kiki1 - Понеделник, 13 Юни, 2016, 14:14:34
Здравейте. Другата седмица започвам работа с бус до 3,5т с ремарке 3,5т /обща маса 7т./ до ДЕ и обратно и искам да съм напълно запознат с правилата.Буса е оборудван с диг. тахограф и има лиценз.Ще се пътува през Румъния,Унгария и Австрия.Въпроса ми е - кога вкарвам картата в тахографа,какъв е точния регламент? ..знам,че за Австрия и ДЕ вече се изисква да се кара по Регламента,но за RO и HU не мога да намеря точна информация.И другия въпрос е - ще имам ли проблем ,че в буса няма легло ?
Благодаря предварително.
Голям цирк се оформя, щом тръгваш на път и си мислиш , че регламента важи само за A и D. Интересно ми е, защо буса ти има тахограф, като има доста бусове до 3.5 т и платформи за по 2 коли, а се карат и се движат без тахографи от Холандия до България през Румъния?
П.П. В Унгария очаквай неочакваното, често спират бусовете за контрол, тотален контрол.
Не бой се Баце два дена и си у А,товариш и айде на обратно.
Не се реди на опашката обаче
;)
Към човечеца мислещ само за пари и с мисъл за магнит:
-Човече не обърквай колегите с твойте фокуси.
На тебе ти е през оная работа,нали той ще си плаща гяволийте!
Кога си карал бус ,че даваш съвети?
Цитат на: micyri - Понеделник, 13 Юни, 2016, 16:28:49
Към човечеца мислещ само за пари и с мисъл за магнит:
-Човече не обърквай колегите с твойте фокуси.
На тебе ти е през оная работа,нали той ще си плаща гяволийте!
Кога си карал бус ,че даваш съвети?
Цитат на: Rammbon - Понеделник, 13 Юни, 2016, 14:58:41
Голям цирк се оформя, щом тръгваш на път и си мислиш , че регламента важи само за A и D. Интересно ми е, защо буса ти има тахограф, като има доста бусове до 3.5 т и платформи за по 2 коли, а се карат и се движат без тахографи от Холандия до България през Румъния?
П.П. В Унгария очаквай неочакваното, често спират бусовете за контрол, тотален контрол.
Знам ,че регламента важи и за там,но за бусовете явно има изключения в някой държави.До сега е каран без тахограф,но скоро е имал проблем в Австрия и сега е сложен..А тези ,които карат до Холандия сигурно са на частни лица и за това нямат проблем.
Регламенто те хваща навсякъде.
Добрата новина е, че можеш да се правиш на заблуден турист, има голям шанс номера да мине.
Риска обаче си е изцяло твой в някой момент да се отзовеш у небрано лозе с всичките последици ...
Изключения има за всички държави, еднакви са, но тълкуването им е като дявол евангелие. Мисля че познавам изключения, но изобщо не важат за твоя случай .. И изобщо когато става дума за извършване на транспорт на нещо си.
kiki1 ако нямаше тахо ,до нова година има гратис ,кара се само с пътен лист и спиш на хотел,взимаш фактури.
Но след като е монтиран такъв,нямаш мърдане(освен ако ония с магнита )не ти даде някоя идея.
Регламента важи и за тебе,по лошото е, че трябва да спиш на хотел.
Фирмата в която работих 18г. все още се виждам и чувам с колегите когато карат из Германия,спят на хотел в Ченад(Ro),няколко пъти унгарците са ги проверявали на границата.Бусовете са до 3,5 т. без тахо ,нямат никакви проблеми,австрийци са им искали фактури от хотел ,но глоби до сега не са плащали.В Германия пътуват до Вюрцбург спят в фирмата и на сутринта обратно до Ченат пак на хотел,също няма проверки и глоби.
Благодаря колеги.Точно това ме интересуваше,,искам да съм подготвен.