Един колега тука на паркинга има тракторче Митсубиши 4Х4. и се оплаква,че след смяна на маслото,започнало да не пали.
Колегата сменил разпръсквачи и подобрение никакво.
Аз също имам сходно тракторче и се чудя възможно ли е система за автоматично подаване на газ да се ебава и от това да не пали?
Колегата твърди,че при върната ръчна газ се опитва да запали,но уви не пали.
Казваш след смяна на масло. Дали не е с хидравлични повдигачи на клапаните, и маслото да му иде гъсто. И като позагрее, да заработва добре.
Цитат на: Mandor - Неделя, 19 Юни, 2016, 11:46:26
Казваш след смяна на масло. Дали не е с хидравлични повдигачи на клапаните, и маслото да му иде гъсто. И като позагрее, да заработва добре.
Баце добра логика,но колегата твърди,че пали на дърпане ако е от хидравличните повдигачи не е ли все едно и също дали върти на стартер или не?
Пък и казва,че без газ се опитва да запали.
Със сигурност смяната на маслото няма абсолютно никаква връзка. Може би е някакво съвпадение.
Може да са откачили някой кабел при смяната.
Като загрее, пали ли?
При стартер тоците позачезват, с какви разпръсквачи е? Защото някои отварят на ток, и може това да е проблема.
Преди 2 години косех трева с КUBOTA малко тракторче с косачка , три цилиндри дизел, правеше подобни номера не палеше или пък му падаше мошноста . Проверете да не лапа въздух от някаде , отвиите малко някоя от месинговите гаики на горивните тръбички на помпата и после на някоя дюза да изгони въздух ако има като въртиш на стартера ако некоя помпата се е преебала няма да има налягане като развиете горивопроводите , при мен проблема беше в помпата на резервоара един маркуч беше скъсан между помпата и цедката .
Мерси Бацета,предадох на колегата.