Вече 4 дни съм в занаята така да се каже...то един занаят, ама по-нататък ще доразкажа.
Фирма няма да казвам, предимно с автовози се работи.
Очаквах да се проведе някакво обучение, но малко се разминават нещата. На първия ден качиха мен и още един новак, с когото за щастие се оказа, че се познаваме в Актрос 2000г автовоз с коли от Италия за Велико Търново заедно с опитен човек от фирмата. Проблем с това коя година е камиона аз нямам, имам с това, че е адската кочина и все едно някво животно е живяло вътре, мизерна работа отвсякъде, актроса е на 2,5млн км за инфо само ;D
Следващите дни като цяло се състояха от мотаене в сервиза на фирмата, имат си собствен, автопарк от 50 камиона са.
Не съм чакал да се водя и кандидатсвам за шофьор а да се клепя в масло и грес, ама така се получава. Както знаете при автовозите е малко по-специфично, понеже всичко е хидравлика, има ръчки, рампи, опачки и всякви мизерии. Имам 2-3 кръгчета в града да измия котъра в една скапана мивка, днес да сменя гумите на диференцияла, както и да се сложат нови на предния мост (Аеолус - китайски). Не знам, според мен това е компромис, но както и да е. Не е това големия проблем. Сваляхме и 4 коли в една автокъща.
На фона на тоя велик опит ме пратиха експрес в МВР със служебна кола и пари да си пускам паспорт и искат уикенда да се ходи в Истанбул да се карат 5 чисто нови Ауди Q7.
Не съм се жегнал, имат и застраховка...ама де да знам, дали е нормално на новобранец на една седмица да му поверяваш товар за 1,5млн. лева и то за страна с такова моментно състояние?
Други впечатления, возят се нови и втора употреба коли, имам наблюдения от втората употреба. Е няма такава мъка, една нямаше съединител, друга нямаше задна скорост, трета нямаше спирачки...абе все красиви неща...за тия без акумулатор няма да говоря.
Малко за камионите: под 1,5млн км няма...това не е толкова важно или това, че са по старчики пак казвам. Стараят се да ги поддържат качествено, с нови качествени части без компромиси. Просто шофьорите са страшни мърлячи! Поразгледах доста голяма част от автопарка, има и добри машинки, пазени от водачите, но са рядкост. На мен като новобранец ми дадоха най-голямото лайно така да ви кажа, даже волана колкото и да го пусна пак седи като на Чавдар и му се набирам отгоре. Всичко е ръчка, с изключение на 5 броя Волво, които са автоматик и някои от Актросите са полуавтоматик с джойстик.
Като цяло това са ми впечатленията, кефи ме да карам. Маневрите ми се отдават без да се хваля много много, макар че тия кошници са 2-3 метра по-дълги от страндартна композиция и трябва да се прави голям заход при завои, даже доста голям.
За заплащането уж имам уверения от хора, които познавам че е веднага след курс и то на ръка, не по карта. За конкретни цифри не мога да говоря, след като се върна от Турция живот и здраве ще пиша и финансово как стоят нещата и колко съм получил и за какво.
Като цяло не съм очарован, за сега съм поел ангажимент за курса, след като се прибера живот и здраве ще реша дали да продължа или да си търся нова алтернатива, но като цяло тва с автовозите си е много хамалогия, като прибавя кошника дето ми дадоха (и огледалата му вибрират, има и пукнато в мъртвата точка забравих да спомена) . Не знам финансово как ще са нещата, но за да се преглътнат тез обстоятелства то трябва да е доста атрактивно. Хубавото е поне, че разбрах че не се правят спирания на пари за нанесени щети по автомобилите, освен ако не прекаляваш разбира се.
Това е грубо казано, много от вас ще кажат сигурно, че съм мазохист...може и така да е, но за сега ще видя какво ще стане с този курс и тогава ще взема решение, мога да се прехвърля на брезент в същата фирма, но доколкото знам а и разбрах заплащането е мизерно, щом на тези дето карат вътрешно им дават 1500 евра. Правите курсове още по-зле...
Пък и брезента по си ме влезе като че ли. ???
Dojogan, евала за ентусиазма, но лично аз, това което съм научил досега по тези теми ( никога не съм бил шофьор на някого..) е ..... най-малкото, както им изглеждат камионите, офисите и речника, такива и хора са в действителност. Предполагам ме разбираш какво имам предвид.
Само информативно - в периода 2007-2009г., аз лично плащах на шофьор на мой автовоз - 1000лв НА КУРС Италия, при нормално 400лв в най-голямата фирма в моят град ( тогава). Автовозите ми ( често ги сменях, но средно по 2 винаги са били налични) бяха стари, да, но маниакално поддържани и обслужвани от мен.
Вариант 2 - шофьор на бус ( 2 + 2 коли, на отиване е празен), автовозче, или почти ново или чисто ново взимаше също 1000лв НА КУРС ( но до Бенелюкс, значително по дълъг термин) . И при положение, че спи НА ХОТЕЛИ плащани от мен по пътя, където му свършат часовете, там. Просто защото в буса няма място за спане. Никога не бих карал шофьор да спи ..... на седалките. Всичко това пак казвам 2007-2009г!
Нека да се опитам да позная. Офиса на тази фирма е или в Троян или в Ловеч?
В Пазарджишката област е фирмата колега. На километър е заплащането (0,24лв...по-късно 0,26лв. мисля). Късите дестинации към съседите са на конкретна тарифа, необвързана с километрите, понеже са малко. От към пари мисля са добре...така като ги смятах горе-долу под 3300 не се пада, но си е голяма хамалогия.
Сипват гориво от бензиностанция базирана в селото, в което и фирмата. Вчера се обади един колега от Русе, че е закъсал заради вода в нафтата и един бус отиде там с помпа да точи лайняната и да сипят хубава за да тръгне на път...Е викам си, аз на мястото на колегата директно им хвърлям ключовете...Да не говорим, че на тоя етап сме на работа от 8 до 17 часа, а колегите тръгнаха на обяд и са се прибрали в 01;00 през ноща, това никой няма да им го заплати...
Да допълня още нещо около камиона: Докато чистих дарака забелязахме с другия нов колега, че чистачките са под всякаква критика, на едната перото е криво, а на другата въобще й липсва перото и има участък от поне една педя, в който няма почистване. Дадох заявка на отговорника да осигури чистачки, защото ако завали съм слепец. Той вика нямаш ядове, те са по 10лв. ще ги сменим. Басирам се, че докато тръгна за курса няма да ги е осигурил...ама нищо. Поне като се върна ще имам много аргументи да им обясня защо нещата между нас няма да се получат. Мога и така да ги заеба, защото нямам договор, но съм поел ангажимент за този курс и не обичам да правя такива мизерии. Искам да съм максимално коректен.
Тц, не познах фирмата :-).
Приятелю, 3300лв за да изкараш при 0,24лв./км., ти трябват ...13750км. А 13750км НА АВТОВОЗ, каращ БГ-ЕУ-БГ (късите тук не ги слагам, че още по-зле), е точно --> ПЪЛЕН АБСУРД да направиш. Поне не и за 1 месец. В това бъди УБЕДЕН!!!
Една къса Италия ти е към 3000км. Да, много зависи откъде, закъде и т.н., но все пак. А ако ти е на юг курса, си с кораб, така че може и да стане 2000км. А един такъв курс ти е 1 седмица минимум. Гарантирам ти. Ама МИ-НИ-МУМ! За Западна Европа е по-зле, ясно ти е. Така че .... незнам ти си прави сметката.
Ебаси, 1500Е ( някакъв бесен, евентуален максимум) за шофьор на АВТОВОЗ, в днешно време, че и кошник... не ми го побира ума...!!!
Ми и за мен са малко колега, но за 9 дни правят курс 5000-5400км. На единичка става въпрос. Магнити ли слагат не знам, повечето са на шайби, казаха ми че на аналоговите не слагат магнит, защото тук из наще цигански държави давали рушвети и минавали без проблем. 25 и 45 часа не се правят понеже се кара с анекси. Това е което знам :)
Фериботи мисля не се карат. Иначе според това, което ми каза колега излиза по изгодно да се кара за съседките. Гърция за 3дни 480лв била тарифата, което е супер, на фона на това че на Тойотата за същата релация тарифата била 115 евро пак според същия колега, който ми ги говори тия неща :)
Хехе, да, старата схема с бележките :D. Не, виж, аз не го казвам с лошо. Наистина ти желая късмет. Просто..... такива фирми..... казах си мнението. Дано обаче ти да имаш късмет ;) !
Между другото, направиха ли ти обучение как се товарят коли. И не само как се товарят, ами КЪДЕ , КОЯ да слагаш? Че това е много, много важно! При това в зависимост от факта, дали си с полуремърке или "хенгер". В смисъл, дали си стандартен автовоз или ... влекач ( с изнесен лафет) + автовозно полуремърке (Lohr най-често) .
Цитат на: Hino - Петък, 22 Юли, 2016, 01:59:08
Хехе, да, старата схема с бележките :D. Не, виж, аз не го казвам с лошо. Наистина ти желая късмет. Просто..... такива фирми..... казах си мнението. Дано обаче ти да имаш късмет ;) !
Между другото, направиха ли ти обучение как се товарят коли. И не само как се товарят, ами КЪДЕ , КОЯ да слагаш? Че това е много, много важно! При това в зависимост от факта, дали си с полуремърке или "хенгер". В смисъл, дали си стандартен автовоз или ... влекач ( с изнесен лафет) + автовозно полуремърке (Lohr най-често) .
Имат всякакви комбинации, но този който карам е автовоз с тандемка Ролфо мисля. Никво обучение няма, даже вчера ли кога беше не помня един там дет работи от сладките работи ми вика отивай да товариш ония 4 коли :-X Добре, че началника на сервиза е стабилен и дойде момчето да ми обесни едно друго и да помогне като цяло. За начина на подредба няма никво обяснение, добре че докато чистих камиона намерих един лист със схема как се товарят и как се връзват за да се водя по него. Абе мизерия си е ;D
Колега, първо успех! И така да кажа и аз няколко думи, до Италия/началото/ и обратно един нормален курс продължава 8-9 дена в добрия вариант. Имаш да минаваш граници/митници, а това може да ти коства м\у 2 и 20 часа. Следва забрана за камиони в неделя за Италия и Словения. Относно нарушенията на регламента, НЕ препоръчвам в Сърбия-съд, а в останалите държави е ясно, някой ще бърка на дълбоко в джоба. В Италия са ми смятали километри, маршрут и време за да разберат дали е играл магнито, нищо не могат да докажат, обаче ще ти направят уникална проверка и пак неприятности. Та това е, сега знаеш километрите и времето на курса......от там дали заплащането е коректно ти си прецени.Пффф, май и в събота към момента има забрани.
От 9-16 часа е забраната за събота в Италия.За повече подробности пишеш на латиница-Divieti per mezzi pesanti.и ти дава всички забрани.Успех колега,няма се плашиш.
8) м да,че спамна,не мое се сдържим.
Начи четем,четем и съзрех,малко съ ми ,скапо ми е и т.н.
Как и да е,тъй трее.
Чуй са ко че ти обадим,начи немаш договор,па ти даат Кю 12-ки да возиш,принципно това е добре и па принципно мноо бият май тия.
Я като тъпо парче и регистрация у следствието и прокуратурата се видех как продаам Кю-18 -ки на Димитровград на пазара,ма разбирасе не сите имат моето айдушко мислене и не им минават такива мисли.
Едно въпросче кат немаш договор ако се обади некой,че си откраднал камиона барабар с бегачките кво праиш?
Не се впрегай ората са ти казали точни сме не бой са.
Маа мноо бият тия да знааеш или са супер бичкии
Според наредба 11,регулираща международен превоз на товари....
член 19,ал 6---на борда на превозното средство трябва да се намира трудовият договор или заверено извлечение от него,където е видно името на работодателя и работника,срока на трудовия договор,дата на включването му и т.н.---цитирам по памет......
Ще бъдеш апетитна хапка и за наште ДАИ-джии,и за всякакви други контролни органи.А глобата за това,че не си носиш трудовия договор е персонална,т.е.--ще се пише на твое име.
Все отнякъде трябва да почне да прави стаж момчето, оставете го да дерзае.
Но ерно с колите е доста рисково
Все отнякъде трябва да почне да прави стаж момчето, оставете го да дерзае.
Все пак неможе без опит да седне на нов камион, нали така ?
Цитат на: American - Петък, 22 Юли, 2016, 15:27:58
Все отнякъде трябва да почне да прави стаж момчето, оставете го да дерзае.
Все пак неможе без опит да седне на нов камион, нали така ?
То по тая твойта логика да му хвърлат некой дръгел да го сглоби първо,па тогава да го подкара а,к'во ще кажеш?В Америка така ли процедирате?Ти ако щеш и "Вашингтон"да се кръстиш,това дето прозира отдоло хич не е хубаво
Това с трудовия договор не мога да го повярвам ??? Как така ще се качиш да караш без ТД? При инцидент/не дай Боже/ всичките видове застраховки са невалидни!
Цитат на: hunter_75 - Петък, 22 Юли, 2016, 15:41:47
То по тая твойта логика да му хвърлат некой дръгел да го сглоби първо,па тогава да го подкара а,к'во ще кажеш?В Америка така ли процедирате?Ти ако щеш и "Вашингтон"да се кръстиш,това дето прозира отдоло хич не е хубаво
Искам просто да го окуража да не мисли много за парите, защото ще натрупа опит, който май не осъзнаваш че му е много нужен ?
Ако избяга на първия-втория месец, ще бъде поредния мамин пръцльо.
Дошъл видял че това не е за него и си бил камшика. Знаеш ли защо няма договор ? Защото от фирмата очакват всеки момент да се махне, в близките два три дена.
Хората защо да принтят хартия, като много идват и си заминават, на втория ден. До гуша им е дошло само да съсипват хартията.
Цитат на: American - Петък, 22 Юли, 2016, 16:01:04
Искам просто да го окуража да не мисли много за парите, защото ще натрупа опит, който май не осъзнаваш че му е много нужен ?
Ако избяга на първия-втория месец, ще бъде поредния мамин пръцльо.
Дошъл видял че това не е за него и си бил камшика. Знаеш ли защо няма договор ? Защото от фирмата очакват всеки момент да се махне, в близките два три дена.
Хората защо да принтят хартия, като много идват и си заминават, на втория ден. До гуша им е дошло само да съсипват хартията.
Глупости пишеш.... какво означава мамин еди къв си? Как два три дена, след като те пращат в Италия? Теб ако те излъжат със заплащането, едно се разбираш, друго получаваш колко време ще останеш във въпросната фирма? Докато станеш перфектен шофер или докато ти свършат парите?
Цитат на: briko - Петък, 22 Юли, 2016, 16:32:22
Как два три дена, след като те пращат в Италия?
Я прочети по-хубаво какво е написал пък тогава ми се карай.
Той още не ходил до Италия
Днес получих доста информация от извора. Значи договор ще се пусне, фирмата е изрядна в тази част. Казах им, че има голяма вероятност след като се върна от курса да напусна и дали няма да има проблем с тоя договор и ми казаха, че даже и молба няма да се наложи да пиша, директно го прекратяват. Според касиерката заплата 2, 2 и нещо... :D :D :D 16ст празен, 24ст пълен. Днес качихме въпросните Кю 7ци (готини машинки на по 4-5км.) и колкото и да си играха с тъпата хидравлика, мериха 100 пъти и пак ще съм 40см по-висок от колкото трябва. Тия пътеки и железа са супер тежки, една камара пинизи има с тия хидравлики, камионите са мърляви кочини, не казвам стари, а мърляви кочини...ако направя щета по колите има не малък шанс да ми направят спиране (по последни данни спират, а и е нормално) и всичкото това за по-малко от 2500...ами не съм станал големия шофер, ама мерси на тая оферта. Като се върна от Турция им хвърлям всичко и смело напред!
Освен кочината дето ще ходя с нея в Турция ще ме води и една скания 114л 420к.с. Днес ходихме да и правят преглед на всичко. Майко, такава кочина никъде не съм виждал, докато стигнахме пункта за ГТП закъсахме 3 пъти. Гасне в движение, не може да се изфорсира и мре. Някак запали кочината, отиваме да тестват спирачките, оня завалията се хвана за главата. Коригираха там ръчно показателите и давай. Викам много ли е отклонението, той вика- не питай! Няма и кво да се чудя, тя наистина не спира. Почвам да се чудя дали даже и на Турция вече да ходя, не знам кво ще ме сполети, ама ако не ида ще съм изгубил 10дни абсолютно в нищото, така поне някакъв опит ще направя, макар че ако малко късмета ми обърне гръб ще е горчив. Това е :)
ПС: Сега разбирам колегите, като пишат подобни нещо из нета и форумите. До сега като четящ все съм си викал: "Глей ги па тия, само мрънкат за глупости"!
Да, ама ето че и мен ме сполетя същото и то още на сефтето, не съм и очаквал веднага да намеря най-доброто, камо ли в моя град. Ама поне за някакъв старт можеше да претендирам...уви няма да стане, дано следващия работодател даде възможност да се види ставам или не :)
Цитат на: Dojogan - Петък, 22 Юли, 2016, 19:55:07
камионите са мърляви кочини, не казвам стари, а мърляви кочини
а ти какво си представяше ?
разбра ли сега защо не принтят договори хората
защото пазят околната среда
такива като тебе знаеш колко се превръвят да надникнат в кочината и беж дома при мама и тате ;D
Цитат на: American - Петък, 22 Юли, 2016, 21:13:30
а ти какво си представяше ?
разбра ли сега защо не принтят договори хората
защото пазят околната среда
такива като тебе знаеш колко се превръвят да надникнат в кочината и беж дома при мама и тате ;D
Глей ся пич, ако опитните и реномирани колеги в тая фирма караха някви мега яки камиони да се съгласиш да изкачваш йерархичната стълбичка, обаче понеже двама ги познавам, а единия от другите е хвален като най-добрия им шофер и знам и те какви мега машини карат...аре мерси!
И не си ме разбрал, не ми е проблем, че тъпия актрос е 2000год, ти също не караш няква нова машина макар, че си уж на светилата...те едни светила ама айде друга тема.
Проблема е, че можеха да се постарят да го позачистят тоя камион...може ли да ти идва нов човек и ти да му дадеш актрос 2000г, в който е срано и пикано денонощно...малко не върви нали, аз съм човек и макар и новак също заслужавам някакви що-годе нормални условия на труд. Айде успех :)
И друго ще добавя. Както предполагам си наясно тая хидравлика на автовозите работи с помпа, тая помпа за да бачка трябва камиона да работи. Днес работи 3 часа поне без прекъсване. Предполагаема евронорма МАХ Евро 2...е извинявай, ходи ти го дишай тоя пушек и тия сажди и ми обеснявай как съм мамино синче...гледам си и здравето, защото веднага започнах да имам дразнения в гърлото и постоянно храчене. Който се е занимавал с подобна мизерия е наясно за какво говоря!
Те без договор едва ли ще те пуснат,че глобата за фалшив такъв или направо без договор мисля,е 17К,и доста фирми изгоряха с такива актове.На "американ"ера не му се връзвай,и той май ще излезе че с некакъв такъв таралясник дето ти описваш се мъчи да бори капитализЪма ;)
Ебаси филма. Дори и за новобранец, 2500 ЛЕВА ( 1300Е) според мен си е АБСОЛЮТНА ПОДИГРАВКА!!! Да, момчето е ново, няма претенции, няма опит и със сигурност НЕ Е на нивото и класата на печените автовозаджий, но .... такова заплащане е пълна подигравка. 1500-1800 за новобранец, първите месеци, мога да го разбера. След това като се докаже вече 2000+ Е задължително, това да, разбирам го. Но 2500лв ..."може би, някога, евентуално" ... Че то за бусче 3,5т. каране в ЕУ заплащането е горе долу толкова - 1000-1200Е. Къде да ги сравняваме, то ...небе и земя :-) . А за машините, ако са такива наистина, аз ...направо немога да си го и представя, честно. Кочини, нямащи спирачки?!?! Мани, мани..!
Сега, конкретно. Незнам как сте ги натоварили, но ето го моят съвет, ако си със стандартен автовоз ( "хенгер", а НЕ с полуремърке закачено за влекача) и обикновенно Ролфо с ....най-вероятно един негатив отпред ( горе) и един позитив отзад ( долу) + евентуално щабли.
1 - Сваляш втория етаж на конструкцията НА КАМИОНА --> ПЛЪТНО до долу. Да опре на пода.
2 - Първият немски кошник ;D го вкарваш НАЗАД, максимално, задната му броня да е на най-близкото БЕЗОПАСНО разстояние от кабината ти.
3 - Вдигаш ЗАДНАТА част ( повтарям САМО ЗАДНАТА част) на втория етаж на конструкцията ДО ГОРЕ. Така предницата ( за да ти е по-ниско най-накрая) на джипа ще гледа нагоре, а задницата му ще стои на пода.
4 - Вкарваш НАПРЕД втория джип, така, че да дойде на безопасно разстояние предницата му до вече вдигнатата част на втория етаж. За целта разпъваш пътеките ( едва ли си с хидравлични) максимално много, за да могат да стъпят задните гуми на джипа на тях.
Дотук си готов с товаренето на камиона. Два джипа имаш на него. Не случайно ти го пиша.... важно е и теглото. А тези двутонни джипове, ако качиш 3 отпред ( не, че е възможно да ги събереш, без да превишиш) си 100% претоварен!!
5 - Сваляш втория етаж на ремъркето ДО ДОЛУ.
6 - Качваш третия джип НАПРЕД ( може и назад специално този, но ако е напред е по-добре за разпределението на тежестта). Максимално безопасно напред. Имай на предвид като завиваш, че трябва да е безопасно, особено при остри завой. Имай на предвид, че задницата на последния джип отпред, ще е доста близко до този. Ако си с разпъваем теглич на ремъркето би било супер. Но силно се съмнявам.
7 - Качваш четвъртия немски кошник :D НАЗАД на най-близкото безопасно разстояние до другия.
8 - Вдигаш почти максимално догоре --> САМО ЗАДНАТА част на втория етаж на ремъркето
9 - Сега заставаш фронтално ЗАД ремъркето и поглеждаш къде трябва да сложиш последният Инголщатски "двутонник" :-). дИмек го вкарваш НАПРЕД в освободилото се пространство в задната ДОЛНА част на ремъркето. Преди това разпъваш отзад максимално.
10 - Това е важно --> "наместваш" всичко що е на хидравлика така че, да си в максимално допустимите БЕЗОПАСНИ граници и разстояния.
11 - Мериш дължина и височина.
12 - Хубаво се оглеждаш откъде ще ти хвърчи хидравлично масло и кой кран е "чао" :D .
За вързване незнам какво са ти казвали, но един съвет от мен. Поискай си пълен комплект колани. АВТОВОЗНИ колани. Тоест по 4 на джип. Дано да са ти добри коланите. Как се вързват колани надявам се са те учили? Визирам автовозни...! За стоперите също. Между другото, поне преди, изискванията бяха за 4 стопера на 1-ва кола горе и ПО 4 на двете най-отзад. Всички други по 2 на кръст. Или поне аз така си спомням в момента.
Вариант 2 - Тръгваш с "кЮ Зибен", звъниш ми и ти намирам ВЕДНАГА 5 клиента за тях. ;D :D . Шегувам се ;) .
Дано съм ти бил поне малко полезен. Има и други варианти за товарене на тези прехвалени кошници, но това ти го пиша на прима виста.
Успех и внимавай, че тези Актроси, много, ама мноооого вървят. Като тръгнеш от Пазарджик, тъкмо до Свиленград, може и да ускориш до 70-75км/ч . Левия ти мигач може да откаже, така че си вземи резервна крушка 8) .
Шегата настрана, дано имаш късмет и се прибереш без проблеми.
Благодаря колега, със сигурност си полезен. Има колани бол, както и стоперите, които им викат кучки.
Относно подредбата: Мисля, че няма да стане, защото тия таралясници са много дълги, по над 5метра. Първите два са на врория етаж на камиона и единия е върху кабината и пак са на една плюнка отзад стъпили. Не мисля, че повдигането ще компенсира разстоянието върху кабината, защото долу на първия етаж то няма да може да се ползва. Абе грамадни кенефи са, няма спор...повече от 5 не могат да се съберат или поне такова е моето мнение.
Както и да е, не ме влече тва нещо. Тоя колега дето ще ме води ще удари едно рамо при свалянето и при товаренето на обратния и като дойда живот и здраве приключвам. Тая хамалогия не ме кефи, да си ги карат. :)
Колкото до това как описвам камионите: повярвай ми, всичко е точно така, както го казвам...даже гаранция пропускам нещо!
Само така Dojogan , като си решил да ставаш шофер навиваи ръкавите и почваи да не ти дреме че камиона е мръсен ,където и да идеш като нов шофьор се ше ти дадат наи големия дръгел важното да внимаваш и да мислиш с главата ако не си сигурен питаи за да няма поражения докато не натрупаш малко опит и самочувствие .Като направиш два три курса къ си е писано по книгите ,шефа ше даде по нов камион и кинтите ше дигне ако ли не шута в гъза, фирми колкото искаш в BG или навън търсят хора с опит . Късмет и умната ;)
https://www.youtube.com/watch?v=U-mbq8-Fjh0
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=4&act=4&adv=41469276538760580 (http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=4&act=4&adv=41469276538760580)
Ей такова животно карам, подчертавам не точно този а такова. Същия камион и същата конструкция. Загледайте се в този конкретния който ви показвам. Вижте кабината отвън, както и интериорно...дано сте ме разбрали какво имам предвид :)
Само едно уточнение. Тези "островните", триетажните спецификации на конструкции, точно НИКОГА немогат да се използват в ЕС. Сещате се защо, нали?
За конструкции или италиански - Ролфо, Силвър, Фасано ( в тази последователност) или Кесбор ( единственото подразделение на Кесбор, останало собственост на фамилия Кесбор и базирани в Австрия, а не в "родната" им Германия) !
;)
Цитат на: Dojogan - Събота, 23 Юли, 2016, 21:47:58
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=4&act=4&adv=41469276538760580 (http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=4&act=4&adv=41469276538760580)
Ей такова животно карам, подчертавам не точно този а такова. Същия камион и същата конструкция. Загледайте се в този конкретния който ви показвам. Вижте кабината отвън, както и интериорно...дано сте ме разбрали какво имам предвид :)
Добре бе мъжки нещо не мога да схвана ?Искаш го в такъв вид или какво.... Много ясно че тоя който го е заебал преди теб нема да тръгне да го чисти! Или да наемат фирма да ти го изчисти? Не ти разбирам проблема ?
Ако проблема ти е в техническото състояние ОК. Ама ако си си мислиш че некой ще ти даде излъскано камионче , просто в грешка си !!
За пример / Едно време и аз си търсех работа и имах вече 15 г стаж като тираджия .Чорбаджията ми вика "нема проблем, стегаш , тръгваш и работиме.... като отидох на плаца ,видех три Камаза без гуми на трупчета ......това е ,ако искаш ....Та не знам какво точно да те посъветвам :-\явно има разминаване между представите ти и реалността за професията !
8)хмм Цеци,кво разминаване бре брат?
Младежта не знае на кой свет е.
Мен не ми стана ясно са като съм карал евро0. требе съм мъртъв или мутирал с пет рака на панкреаса примерно?
Евро двойка бил,па тия де са търкаляли таралясници преди евро двойките да не са умрели ората?
Бацета я кат Ви каем,че тоя Евротрак ви изпи акъла ,вие невервате
Никво разминаване нема мъжки...ако ти покажа останалите камиони отвътре, които си ги карат едни и същи хора всеки курс и не ги издават на никого може и да ме разбереш.
Имах инфо, че викали фирма на място да изпере тапицерия и т,н когато се взима камиона от нов шофер. Нищо такова не видях. Не ме плаши такова нещо, нямам проблеми, просто не е редно според мене..като техниката ти не е на ниво, заплащането също...ми поне по някъв друг начин го привлечи този човек бе мамка му. Живота не е само пари, аз ако видя отношение, внимание и ред други не обвързани с пари взаимоотношения може и да размисля малко...
Както и да е, всеки си решава сам за него си. Повече няма да се оплаквам, не че това целя, просто показвам и разказвам реалностите...току виж някой ме нахранил скоро време, като знам какви капацитети присъстват, айде със здраве :)
А, ей го първия се нареди бърже бърже...
Цитат на: Dojogan - Неделя, 24 Юли, 2016, 00:07:41
А, ей го първия се нареди бърже бърже...
Ба опашка ли има бре нашия,пази ред,че отече дигитало.
Я се чудим от фирма Василка у Големо село е у застой,а оно било че ги не тръсили за дръгели.
Нашия от се мъчиш с тия аутовозе,бегай у Европатранс они са ти баш на ниво .
Па са ти и у маалата даже
Нафта не ми се точи да ти кажа, мерсим ти за инфото :)
Аз ще се оправя, и 5 фирми ще сменя ако трябва, но ще се наглася рано или късно...
Само искам да споделя нещо последно, ама наистина за да разберете за какво става въпрос.
Отивам сутринта 8;45 на местоработата, администрация - йок...събота е. Само сервиза бачка майка. 1-2 часа си бъркам по дупките и уреждам нова работа, едно-друго и изведнъж МЕГА могъщата Скания се зареди за товар...почваме да качваме другите Кю 7-ци...ква мизерия и фитнес беше няма да обеснявам...не това е важното. Натоварихме! Следва отново поне час обикаляне и бъркане къде ли не...13;00 часа, всеки се оправя да си ходи, обачееее...."Нашия я пали камионете и да им сипеш по 400литра нафта да са готови!"
Ок, новобранката слуша и изпълнява чинно. Сипах нафта, прибрах ги и ги паркирах готови за път.
14:30 мисля беше се прибирам и сядам да ям.
14:40 ми звъни другия нов колега: Имам лоша новина, взимай ядене за 2-3дена и след 30-40 мин идвам да те взема, че тръгваме за Турция.
Викам: абе човек, сега се прибрах и тъкмо сядам да ям, нито някой е предупредил дори дали ще е в този ден, камо ли за час, нито нищо...как да стане?
Така казаха...
Ок, новобранката чинно изпълнява, събира багаж, ядене, обикаля другото си местодомуване из града за да си вземе специялно навигацията и в уреченото мятсо и време е готов за път.
Пристигаме с колегата, пазача отваря офиса, всичко готово и чака (незнам как).
Договори, документи, карти, командировъчни пари и т.н. Всичко! Отивам до кенефа и чувам, че шефа и един от гъзолизачите пристигат..
Преди 2 дни свалиха маската на актроса да я боядисват, че беше избеляла...От толкова народ дето се правят на шефове и началници никой не беше помислил, че тъпата маска не е монтирана, бояджията им вика тя е мокра още, няма как да ви я дам!
И познайте...ами момчета връщайте се, така не може да пътувате...
Айде честито!
https://www.youtube.com/watch?v=3dJKZ9q5fv0
8)хмм нашия ,ти май ни послъгваш нещо.
Уж котари дараците са па бояджия!! решетки боядисани!!туй,онуй
Решетката моеше да я слагате в опашката на границата
Ти пита ли,тая решетка да не е ранявана по Турция тия дни,та затова да я лекуват
Абе на Симулатора си е най-леко и готино,,,,, за какво са ви тези реални камиони ,,,,,, играйте си на игри, гледайте малоумни клипчета от изперкали камионджии и си представяйте четейки форумите, че се взимат по една торба пари за тази работа ,,,,,,,,,,,,,,,,
мдам...както си и очаквах. Има радиация по тия камиони масово да го е*а. Айде със здраве, моля администратора да заключи темата :)