Bugatti разкри наследника на Veyron(http://www.transporten-vestnik.com/admin/img/2016-07/img_2998020133_2bf3203520.jpg)
Чудовището
ChironКакто и се очакваше, наследникът на Bugatti Veyron не е нищо друго освен чудовищна кола. Chiron бе официално представен в Женева като предпроизводствен модел, а техническите характеристики могат да претърпят малка промяна поради все още протичащите тестове и хомологации.
(http://www.transporten-vestnik.com//admin/img/2016-07/img_5899191248_80708946f4_300x201_1.jpg)
Въпреки еволюционния вид на дизайн Chiron е почти изцяло нова кола. Двигателят е модифициран W16 8,0 литра с 4 турбини и 1500 к.с. Максималният въртящ момент е 1600 Нм и е на разположение от 2000 до 6000 об./мин. За предавателна кутия е избрана 7-степенна автоматична с двоен съединител, която задвижва четирите колела.
Спринтът от 0 до 100 км/ч. е за 2,5 сек., до 200 км/ч. за 6,5 сек. и до 300 км/ч. за 13,6 сек. Максималната скорост е 420 км/ч.(http://www.transporten-vestnik.com//admin/img/2016-07/img_2323376731_d4388f4f89_300x201_1.jpg)
По отношение на габаритите Bugatti Chiron е 82 мм по-дълъг, 40 мм по-широк и 53 мм по-висок от Veyron, също така 155 кг по-тежък, или 1995 кг. Производството отново е 500 бройки, а базовата цена 2,4 млн. евро. Вече са получени 150 поръчки.
Инфо: ТУК (http://www.transporten-vestnik.com/automobiles/article=15773)
ЛЕКИ ПЪТИЩА !
Цитат на: SOLAR - Сряда, 03 Август, 2016, 09:25:42
Двигателят е модифициран W16 8,0 литра с 4 турбини и 1500 к.с.
За мен обаче това не е ефективен двигател.
Сега далеч съм от мисълта да "критикувам" инженерните решения на такива високотехнологични проекти, но в крайна сметка за мен думата ефективност се връзва с интелигентно и просто решение за да се постигнат определени характеристики.
Когато изкарат 1500 кс. без да бухат един кашон турбини на двигател голям колкото Смарт, иначе казано като ги изкарат от 2000 кубика с оптимална консумация, липса на лаг и добър баланс, тогава бих казал че са постигнали невъзможното.
Иначе колата изглежда много добре.
1500 коня от 2000кубика , няма шанс . По-вероятно е нещо на ток .
Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
Цитат на: Ни_Лук_Ял - Четвъртък, 04 Август, 2016, 00:17:57
За мен обаче това не е ефективен двигател.
... иначе казано като ги изкарат от 2000 кубика с оптимална консумация, липса на лаг и добър баланс, тогава бих казал че са постигнали невъзможното.
Цитат на: Boroman21 - Четвъртък, 04 Август, 2016, 07:30:38
1500 коня от 2000кубика , няма шанс . По-вероятно е нещо на ток .
Двигателя е 8 литров.
ЦитатW16 8,0 литра с 4 турбини и 1500 к.с.
Това не са ли 8000 кубика или нещо греша? ???
ЛЕКИ ПЪТИЩА !
Баш , 8000кубика са . 16 цилиндъра "w"формация ,с по 2 турбини на страна.
Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
1500 ама с двата ключа, като при стария. Иначе, за новия незнам, но стария с един вкаран ключ си беше 25% надолу официално. Тоест "само" 750к.с. ;D .
Специално Вейрона, при нас, средният му разход се движеше между 50 и 100+/100, а месечните му разходи никога не са били под 20хил.евро.
Но и при наем 10.000Е на ден, това нямаше особено значение ;D .
Парадоксално, но при наличието на сума ти и най-елитни автомобили, Вейрона беше най-ангажираната кола :-)).