Кво Ви мнението за чорбаджийте де ограничават свойте дръгели на 85 с цел икономичност.
Питам оти съм на път да постигнем85 км/ч ма средна скорост
Някои дръгели от завода излизат с ограничение 85 км/ч.
Мое да кажем че при такъв нема да работя , а за та че си е ограничил "консервите" ми негови са .
Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
Дали с 85 или с 92 да ти кажа разлика в разхода не виждам. Ама предпочитам да го дера до дупка че най мразя да ме товарят 3 часа и да ми дадат фикс за доставка. Ама доставката обикновено е тогава когато стигна според моите сметки а не техните.
Цял месец карам само ADR в германското и под 90 не съм падал с изключение ремонти и щао. :D
Аз много ги мразя тези де са спънати. Другите почват да ги изпреварват, средната лента се задръства от камиони, и остава само най лявата, като се случат в нея две пенсии де карат с 110 - и е готово пълно щау от няма нищо.
Според мен всички камиони трябва да карат с еднаква скорост на аутобана - бе значение с колко.
Днес на 8цата преди Аусбург едно дафче с Пловдивска регистрация така обкрачило мантинелата че идва 40 тонен кран да го вади. Някой знае ли нещо?
Колегата със сравнението как ставало задръстване в Германия или където и да е когато се изпреварвал някой който е ограничен примерно с 85км,не мога да се съглася,защо ами единия кара с 85 другия с 90км сметката е проста.Задръствания стават когато някой кара с 88 а ти с 89км и говедото не отпусне малко педала ама може и да съм в грешка.Аз карам прави курсове и ми е направило впечатление че дали с 85 или с 90км ще карам времето София-Хамбург е едно и също на мен лично не ми пречи,в България по керливия път карам бавно който иска да кара правя път на всеки,в Румъния и със 100 да кара някой все ще се намери някой тъпанар да излезе от някоя къща да те спре в този случай няма файда да гоня,с 75- 80км или с 90км Надлага-Видин времето е едно и също всичко зависи какъв ще е трафика.В Унгария и Словакия е малко тегаво заради забраната за изпреварване ама пак не ми пречи да карам зад някой с 85км стига да не е 70км,станал съм спокоен човек когато седна зад волана.
Предлагам раздел " Празни приказки" да се преименува на "Бриги магнито"
Цитат на: skumri - Петък, 12 Август, 2016, 12:54:19
Предлагам раздел " Празни приказки" да се преименува на "Бриги магнито"
Баце ,па я съм акционер у тоя раздел бре.
Ако чекаш нещо умно да се кае,ша има а почакаш
Цитат на: kron - Петък, 12 Август, 2016, 08:26:58
Колегата със сравнението как ставало задръстване в Германия или където и да е когато се изпреварвал някой който е ограничен примерно с 85км,не мога да се съглася,защо ами единия кара с 85 другия с 90км сметката е проста.
Ако се сетиш, че не си сам на пътя и добавиш още 150 бавни камиона и 400 бързи на един участък от десетина километра сметката става съвсем друга.
Точно заради бавните камиони по девятката на излизане от Мюнхен направиха система, която пуска и аварийната лента за камиони. Така се осигуряват две ленти за камиони, и още две за поршета и трабанти. Системата функционира около 30 км, и след като спре става голямото мазало в три ленти. Сега я удължават за още 20-30 км, скоро ще функционира, но проблемът ще се прехвърли просто малко по надалеч.
Естествено системата е умна, и като забележи проблем с задръстване, автоматично забранява изпреварване от камиони. Само че то вече всичко се е задръстило вече ....
Мен лично не ме бърка с колко карат камионите, но трябва да карат с еднаква скорост по аутобана.
Теоретично няма начин камионите да карат с еднаква скорост по аутобаните, защото има определени товари, превозването на които се осъществява с по-ниска скорост от максимално разрешената.
Освен това в законодателството са предвидени случаи, в които водачите са длъжни да намалят скоростта при определени обстоятелства, но никъде не е посочено с колко точно трябва да бъде намалението.
Теоретично нямаше да е проблем 85 ако след като предприемеш маневра за изпреварване тоя с 85те км/ч не натисне кочината до дупка. Много колеги не спазват закона и след като се изравним натиска за да не мога да го изпреваря или па пуска по наклона. Те тва е проблема , иначе разлика между 85-90 има но е минимална и пренебрежимо.
Колегиално е когато започне да те изпреварва колега с 2-3км/ч разлика да пуснеш за 5секунди педала, но нееее повечето си питат ушите. Пуснали са темпомата , качили са краката на таблото и захапали телефона , грам акъл не влагат в карането.
Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
Прав си, че е пълно с олигофрени по пътищата.
Онзи ден си карам към ГКПП "Логодаж" и на изкачване към самото село Логодаж настигам една композиция - някакво сравнително ново Рено и полуремарке цистерна с пропан-бутан. Влачих се след него до завоя при чешмата и реших, че трябва да го изпреваря, защото после нагоре по завоите няма къде.
Тъкмо сигнализирам с мигач, че предприемам изпреварване, изравнявам се с него и този настъпи Реното. Стигам почти до кабината му, поглеждам стрелката на скоростомера - около 90 км/ч. Добре, но там правият участък не е чак толкова дълъг и започна дъгата, а аз все още не се бях прибрал пред него.
Дали го направи нарочно или просто не ме видя, не съм сигурен. Сигурен съм обаче, че ако отсреща идваше превозно средство, най-малкото щях да преживея много неприятен стрес.
Цитат на: admin link=topic=5928.msg79416#msg79416 date=1471036372яж
Прав си, че е пълно с олигофрени по пътищата.
Онзи ден си карам към ГКПП "Логодаж" и на изкачване към самото село Логодаж настигам една композиция - някакво сравнително ново Рено и полуремарке цистерна с пропан-бутан. Влачих се след него до завоя при чешмата и реших, че трябва да го изпреваря, защото после нагоре по завоите няма къде.
Тъкмо сигнализирам с мигач, че предприемам изпреварване, изравнявам се с него и този настъпи Реното. Стигам почти до кабината му, поглеждам стрелката на скоростомера - около 90 км/ч. Добре, но там правият участък не е чак толкова дълъг и започна дъгата, а аз все още не се бях прибрал пред него.
Дали го направи нарочно или просто не ме видя, не съм сигурен. Сигурен съм обаче, че ако отсреща идваше превозно средство, най-малкото щях да преживея много неприятен стрес.
При равен път или при наклон надолу винаги намалям скоростта за да ме подминат колегите-бързащи, но при изкачване и ако няма предпоставка за инцидент не намалям и не пипам темпомата, този който изпреварва трябва да се съобразява, защото после аз ще видя зор докато набера нормална скорост
Ами всичко се свежда от разхода на гориво от страна на рабодаталя. Скоро един колега ми се оплаква, че ттудно се включва в аутобанаа в ИТАЛИЯ. Ами аз не пусам Соц. Камион защото кара 82/85.А аз карам на Макс. От менсе изисква по-бързо да. Завъра курса и да започна нов. :-)
Ейййй, браво отличник, молодец, курс след курс, бързай, не спирай, не почивай, слагай докторчето, прецаквай се сам, за да е добре чорбаджията ти! Докато има такива колеги, занаята ще шит или по турски бон-бок! И м/у другото в Италия, като влизаш в магистралата го правиш с газ и всички ти правят път, а ти не така ли колега?
Цитат на: briko - Събота, 13 Август, 2016, 18:13:52
Ейййй, браво отличник, молодец, курс след курс, бързай, не спирай, не почивай, слагай докторчето, прецаквай се сам, за да е добре чорбаджията ти! Докато има такива колеги, занаята ще шит или по турски бон-бок! И м/у другото в Италия, като влизаш в магистралата го правиш с газ и всички ти правят път, а ти не така ли колега?
Виж какво, работя в Немска фирма и нямам норма и не ме интересуват Км.не обичм да се клатя по аутобанаа
Я
Цитат на: ruskov - Събота, 13 Август, 2016, 18:51:47
Виж какво, работя в Немска фирма и нямам норма и не ме интересуват Км.не обичм да се клатя по аутобанаа
Я
Е, на къв се направи с това мнение за соц. камиони след като работиш в Германия?
Този бранш в Б-я няма да се оправи, докато не се повиши образованието/интелекта-/ на колегите! Мен ме обвиниха, че съм измамник, след като напуснах и че съм невероятно нагъл за това, че съм поискал по висока осигуровка от минималната!
Цитат на: briko - Събота, 13 Август, 2016, 19:38:43
Е, на къв се направи с това мнение за соц. камиони след като работиш в Германия?
Този бранш в Б-я няма да се оправи, докато не се повиши образованието/интелекта-/ на колегите! Мен ме обвиниха, че съм измамник, след като напуснах и че съм невероятно нагъл за това, че съм поискал по висока осигуровка от минималната!
и
Точно за осигуровките и за норма гориво не искам да работя в Бг. Да не говорим за навреме изплащане заплата и командировка
И