Здравейте, предлагаме изгодни условия за работа с Датска спедиторска фирма.
Работа за транспортни фирми със собствени влекачи с брезентови ремаркета за работа в рамките на ЕС.
Заплащането е както следва - 0.96 евро цента на км.
Поемат се пътните такси на територията на Германия.
Средния пробег е 10000 - 12000км на месец.
Основни релации Германия - Франция, Франция- Холандия, Белгия.
Търсим транспортни фирми, желаещи да си сътрудничат с Датска спедиторска фирма.
За допълнителна информация и условия, моля използвайте за контакти
GSM: 0896629099
e-mail: emil.milkov.trans@mai.bg
Skype: Fieldy555
Коя е фирмата и не разбрах със собствени ремаркета ли се работи или се дърпат датски,,,,,,,
Взимай още 5 влекача и започвай ;D ;D ;D.
По лесно е със собствено, но не е проблем да се вземе под наем.
е коя е фирмата де? или е тайна :)
Плащат ли се празните км и кото пише Германия каква част от км са в Германия
Коя е спедицията ??? ??? ??? Да не е blue water
Цитат на: Chefo(SCANIA) - Петък, 12 Август, 2016, 00:58:23
Коя е спедицията ??? ??? ??? Да не е blue water
Че ко и на blue water?
Freja,HCS и прочее да не са по-убави?
Корекция на адреса за кореспонденция
e-mail: emil.milkov.trans@mail.bg
Цитат на: emil.milkov - Четвъртък, 11 Август, 2016, 12:23:39
Заплащането е както следва - 0.96 евро цента на км.
Основни релации Германия - Франция, Франция- Холандия, Белгия.
Моите въпрсчета са следните:
1. Само таксите за път в Германияли се плащат? Ами за Франция, Холандия, за Белгия където са по 15 цента на км?
2. Малко ми се виждат тези 96 цента. Една спедиция с пощенски пратки дава по 1.55е, за експресните доставки, а те са на всеки курс.
Холандия са все още на винетките ама във Франция магистралите са от 25 до 45 цента на км ,,,,, не са като в Германия и Белгия всички магистрали на една цена. То и Белгия даже различните райони са различни ама разликата е малка.
Карам ги тези държави и не съм забелязал колко са магистралите по франция, само чувам, че машинката пюлка, като минавам през касите, а кое , колко не ме интересува . Но на машинката за Белгия, виждам, че пише по 15 цента на км., понякога виждам, че за 215 км, е начислило към 26 е, друг път повече или по-малко. За Холандия, шефа ми я плаща онлайн, даже и за там незнам колко е. Миналата година си спомням, че за там и за Белгия, плащаш кеш по 8 е на ден, сега незнам колко е.
Емил още не е отговорил, дали само за Германия поемат таксите.
А между другото да питам за машинката за Унгария. Шук от едни колеги , а може да е слух от ЕШК. Вярно ли е, че машинката за Унгария може да се ползва за максимум 3 камиона, като онлай се сменят номерата им и наново се регистрира машинката в системата им? Но неможе след като е била за един момер на камион и се смени за друг, пак да се връща за номера на първия камион. В рамките на една година.
Абе ако товарите на тази датска фирма са до 5 тона и не се правят групажи може да остане някой лев и за масълце върху сухия хляб ама всяка цена под 1€ на км води до фалит ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, гарантиран,,,,,,,,,,,,,, Рамбон, къде караш,,, аз сега съм под Лиеж на път за Люксмбург, от там посока Неверс ама още не съм си измислил маршрут,,,,,, Админ, що не направиш една рубрика кой къде ще кара уикенда за да можем поне да се видим в очи да се знаем, че тук май повечето сме анонимни,,,, с малки изключения де,,,,, Рамбон, ти ли бачкаш в Алпе Транс или някой друг от участниците в този форум ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Не съм към Алпе транс, карам за белгиец, основно B, NL, D, А, I, CH, F и частично по UK, само до Лондон. Макар, че фирмата е регистрирана в Люксембург, имаме забрана да влизаме/ минаваме от там. Но сега съм в отпуск- до 30 септ. и съм в BG.
Съжалявам за закъснението,
Да таксите са само за Германия.
Иво: иска ми се и на мен всички да предлагат над 1 евро, но реалността е различна. Редовно преглеждам цените и на други фирми,понякога ме оферират с чисто Смешни цени, за което просто им благодаря и до там. Просто до момента не попадам на по добри условия, които да ме удовлетворяват. Онзи ден получих оферта за точно 1 евро на км, но се оказа че е интермодал и след разпитване се оказва че км са мн малко. Други пък дълги кирии без групажи и без наем на рем, но на 81 цента..... Според мен избирането на фирма е базирано на баланс между цена и съпътстващите условия.
Както знаеш аз нямам наем на ремарке и най-обичам късите курсчета дето ми ги плащат на 170€ независимо дали са на 10 или 20 км,,,,,, на ден мога да правя по 4 спокойно а най-ме кефи да прекарваш ремарке на преглед за 3 или 5 км пак 170€ ,,,,,,,,,,
Да напомним.
Обявата е все още валидна.
На мен пак не ми стана ясно каква е далаверата да се работи през български посредник вместо да си направиш договор директно с Томпсен ,,,,,,,,,,,,,,,,,, примерно.
Зависи кой, как работи. КАкто говорихме аз ти казах че не съм комисионер. Търся постоянно най добрите цени (мисля е логично) и в същото време се чудя на хора започващи работа "директно" със спедиции но понякога на 15-20 цента по ниско. търсят посредници, аз се договарям за цена 1 евро и условия еди си какви. Получавам онзи ден обаждане .... с въпроса е аз защо карам на под 80 цента. Аз как да отговоря според теб. Всички сме наясно че всичко е договорка и условия.
Нищо не разбрах ама карай,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ТЪРСИМ РАБОТА ЗА ВЛЕКАЧ ЕВРО 5 В ЕВРОПА. ТЕЛ.ЗА ВРЪЗКА - 00359896861958 ; 00359888935070. Е-MAIL - veni.dinkova@abv.bg