Моля помогнете, МАН пали с голямо въртене. Не мога да разбера какво се случва с горивото, мисля че връща обратно. Нямам грешки на компа. Като запали върви супер. Дюзите са правени. ок са. Закачам на диагностика пише ниско налягане. Сложих му обратен клапан пак трудно пали. Някакви идей. И най лошото го направи изведнъж, след като му пуснах втория резервоар който към момента не се използваше. Интересува ме някой ако знае къде има филтри и цедки по цялата система на D2876. Koman real. И всичко от което може да кажете по случая ми. Благодаря на отзовалите се.
Цедките не са виновни.... Помпата може би е заминала и при ниски обороти не може дя достигне исканото налягане.
Оправих проблема след дълго лутане. Оказа се, че Д28 горивния му център има клапан за обратното гориво, който се намира зад самия него към ДВГ и не се вижда. Скрит е под малката чаша с цедката за грубо почистване на горивото. Развива се тапа с шестограм и вътре с широка отверка се развива гадния клапан. Или сменяш или чистиш.Ама попилях се. Никой за жалост не даде компетентно мнение. ;D ;D