Уважаеми колеги,
в момента тече обществено обсъждане за отпадане на забраните в петък и неделя по РПМ. Информация за подготвената заповед може да намерите на адрес http://www.api.bg/index.php/bg/normativna-baza/proekti-na-dokumenti а мнения може да изпращате и на нас на електронна поща sbtr@mail.bg. Ние ще изпратим официално становище на АПИ обобщено и съобразено с вашите мнения.
Благодарим ви.
Мойто мнение си го изразявам на момента тук.
Забраната в неделя е обоснована и има логика.
Забраната в петък е лоша идея и има елементи на дискриминация за част от работещото население на страната .
Неделната забрана може и да е целогодишна,така през Зимният сезон ще имат един ден да наваксат с чистенето ;)
Да не говорим ,че ще има и ден за ,,глътка въздух"по всичките ГКПП-та.
Тъй като България в момента се превърна предимно в транзитно преминавана страна,може да се сложат и едни 20км без забрани от всички граници.
По този начин,ако не друго ще се реализира финансови постъпления ,както в графа винетки ,паркинги и прочее,така и косвено може да помогне в оборота на кафетерии,хр.магазини и прочее.
Може да се помисли и за италианския вариант !
Камионите прибиращи се от чужбина ,имат право да карат 4 часа в забраната за прибиране
в къщи!
Заминаващи за чужбина тръгват 2часа преди изтичането. Тарикатите които се правят на такива ,директно им прибират тефтерите !
Иначе и моето мнение е че ,неделя е ден за почивка . Да работят бързо развалящите се !
Толкова ли е трудно на граничните пунктове ,да се уведомяват транзитно преминаващите за предстоящи забрани. Ако трябва да се раздава по едно листче , за да няма после оправдания !
В Америка няма забрани, затова ви предлагам да премахнете всякакъв вид забрани.
Цитат на: American - Събота, 10 Септември, 2016, 10:41:56
В Америка няма забрани, затова ви предлагам да премахнете всякакъв вид забрани.
Америка е друга бира ;)Аз ви предлагам да въведете американски заплащания .
Особено участъка Благоевград-Кулата. Натоварен си е денонощно.
Аз съм за оставане на забраната в петък и неделя , поне докато стигнем белите страни по пътно обезпечение и по култура на движение.
Вече събота може да си се движат тежкотоварните де искат .
Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
Цитат на: Boroman21 - Събота, 10 Септември, 2016, 20:59:20
Аз съм за оставане на забраната в петък и неделя , поне докато стигнем белите страни по пътно обезпечение и по култура на движение.
Може ли да си малко по-конкретен, защо си за оставане на забраните.
Защото сме бедни и трябва да ни бъде още по-лошо ?
"култура на движение" какво е това ? Ако автомобилистите нямат култура на движение, ние трък-драйвърите трябва да страдаме ?
"белите страни с тяхната инфраструктура" и значи за колите има инфраструктора, но за камионите няма ?
Е ако спрат напълно камионите, какво ще ядат останалите ?
Цитат на: American - Събота, 10 Септември, 2016, 21:25:46
Може ли да си малко по-конкретен, защо си за оставане на забраните.
Защото сме бедни и трябва да ни бъде още по-лошо ?
"култура на движение" какво е това ? Ако автомобилистите нямат култура на движение, ние трък-драйвърите трябва да страдаме ?
"белите страни с тяхната инфраструктура" и значи за колите има инфраструктора, но за камионите няма ?
Е ако спрат напълно камионите, какво ще ядат останалите ?
Защото сме бедни и трябва да ни бъде още по-лошо ?Тук бедноста няма никакво значение.
"култура на движение" какво е това ? Ако автомобилистите нямат култура на движение, ние трък-драйвърите трябва да страдаме ?Всички сме участници в движението дали си с колело , мотопед , кола или "биг риг" няма значение все сме на пътя. Култура на движение няма при нито един тип водачи , изцепки има колкото изкаш.
Не виждам как НИЕ професионалните шофьори страдаме от забраната в петък.
"белите страни с тяхната инфраструктура" и значи за колите има инфраструктора, но за камионите няма ?Ами в България няма много многолентови пътища което създава предпоставки за катастрофи заради изнервени водачи и повярвали си такива. Пример за мене е Кресна , пътя от Видин до Монтана/Враца и много други транзитни пътища.
Е ако спрат напълно камионите, какво ще ядат останалите ?Има делнични дни дето движението е неограничено , има спедитори дето да организират транспорта така че да стигне навреме.
Цитат на: American - Събота, 10 Септември, 2016, 21:25:46
значи за колите има инфраструктора, но за камионите няма ?
Не можеш да си представиш колко си прав. Всичкото нова магистрала се прави по най-евтиния възможен начин. Като се икономисва основно от това, което не се вижда- основата на пътя. И като резултат пътя няма достатъчна товароносимост. И при минаването на тежките камиони се получават коловози. Има места, на които асфалта е буквално "изплискан".
Баце общоизвестна тайна е че спедиторите във България не стаат.
А да си го кажем,не знаят на кой свет са.
А ми кажи не е ли малко тъпо в петък да разстовариш или да натовариш в съседният на твоят дом град в 16:45 и да не можеш да си отидеш.
Работното време във България е да речем до 17:00 ,пътуващите за почивните дни директно от работата едва ли ще тръгнат.
Все пак ,трябва да се вземе жена,деца,храна и т.н.
Та за бога ,да спре да зареди МПС-то ще му коства поне 20мин.
От къв зор забраната е от 17:00,а не от 18:00 примерно?
Бриги знаем все пак знаем с каква професия сме се захванали , не може да очакваме всяка вечер да си спим до жената . Трябва да сме наясно с несгодите и лишенията на професията.
Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
Колеги разбирам и споделям всички мнения дадени тук. Ако е трудно да се види предложената от нас заповед, която се обсъжда мога само да ви кажа, че отпада забраната в 92 процента от РПМ. Остават следните отсечки, които са изключително натоварени и няма как да не се спират камионите. Отсечките са:
Благоевград - Сандански
Русе - Велико търново
Варна - Бургас - Царево
Ребърково - Ботевград ( тук има освободен обходен маршрут през Своге)
Всичко друго е свободно за движение всеки ден и по този начин всеки е свободен да почива когато си пожелае, както е редно.
Надявам се да е задоволителна информацията.
От следващият месец ще бъдат пуснати по всички ГКПП за разпространение сред колегите специални брошури с дати и отсечки на забраната. Имайте предвид, че при повече от два почивни дни е в сила пълна забрана както досега. Това е с цел и водачите да почиват през празниците.
Демек Дунав мост 2 си е постоянно отворен , щот там неа трафик ли кво.
Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
до Ал.Стамболийски ,,, Искам само да те попитам нещо странно за мен свързано с коментарите ти ,,,, всичко което е написано от теб или хората ти който представляваш вече е факт или е замислено от други ,,,,, Не е ли по-правилно след като си във нашият форум да представите проектите си и да ги обсъдим тук публично ,,,, Докажи че думите ни и нашите идеи ще помогнат за нещо наистина реално а не само да тракаме клавиатурите . Надявам се тона ми не е обиден . п.с Хората който непрекъснато са зад волана са хората с който трябва да се съгласуват пътните промени защото те притежават - ОПИТА И АКТУАЛНАТА ИНФОРМАЦИЯ .
Може би така е удобно , замисли се ;)
Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
Цитат на: Boroman21 - Неделя, 11 Септември, 2016, 23:52:12
Може би така е удобно , замисли се ;)
Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
Ма мноо си прав.
Колко шум се вдигна за тъпата забрана,а за другите тънки моменти ни звук.
Цитат на: Бриги Магнито - Понеделник, 12 Септември, 2016, 08:43:21
Ма мноо си прав.
Колко шум се вдигна за тъпата забрана,а за другите тънки моменти ни звук.
Колега Бриги, незнам кои са другите тънки моменти но каквото и да се захване от нас се показва публично. В момента се занимаваме с проблема с граничните пунктове в БГ и няма тънки моменти.
Цитат на: m_a_rtins - Неделя, 11 Септември, 2016, 22:38:46
до Ал.Стамболийски ,,, Искам само да те попитам нещо странно за мен свързано с коментарите ти ,,,, всичко което е написано от теб или хората ти който представляваш вече е факт или е замислено от други ,,,,, Не е ли по-правилно след като си във нашият форум да представите проектите си и да ги обсъдим тук публично ,,,, Докажи че думите ни и нашите идеи ще помогнат за нещо наистина реално а не само да тракаме клавиатурите . Надявам се тона ми не е обиден . п.с Хората който непрекъснато са зад волана са хората с който трябва да се съгласуват пътните промени защото те притежават - ОПИТА И АКТУАЛНАТА ИНФОРМАЦИЯ .
Колега винаги уважавам мненията на другите. За мен е важно да се изпратят колкото се може повече подкрепящи проектната заповед писма на АПИ без значение дали чрез нас или от вас самите затова съм и написал къде е заповедта за да се запознаете и лично с нея. Нашето искане беше отпадане цялата забрана докато не бъде изградена правилна съпътстваща инфраструктура и не се създаде необходимата организация между транспорт, спедиция и търговци с цел повишаване на ползите от наложените мерки за безопасност с тези забрани. Оказа се, че това е мисия невъзможна и затова приехме предложеното от МВР да останат само участъците с най-много ПТП, но все пак с уговорката, ако отпадне необходимостта от забрана да се премахне и в тези участъци. Според мен нашата страна не е достатъчно дорасла да въвежда такива ограничения.
А за колегата относно Дунав мост 2 и там има забрана Ребърково-Ботевград, но има предложен от МВР обходен маршрут за тези, които не желаят да стоят в забрана.
Стана голяма каша с тия забрани и взех да изпускам края.
За национални празници съм съгласен да има забрани, но тези другите от петък до неделя през този или онзи сезон от годината от тоя час до оня час са пълни глупости и само натоварват водачите.
Искам само да споделя че в Америка биха спрели колите за да минат камионите, ако се налагаше.
Ние не сме тръгнали да се забавляваме, или просто да се возиме за удоволствие, какъвто е точно случая на леките коли през уикенда, ние сме тръгнали на работа с тежки товари и отговорности.
ЗАЩО НЕ СРЕТЕ КОЛИТЕ ЗА ДА МИНАТ КАМИОНИТЕ ?
АКО НАИСТИНА СЕ НАЛАГА НЯКОЙ ДА БЪДЕ СПРЯН