Днес за пръв път се движих в дъжд с такива предни гуми и направо съм разочарован ???няколко пъти поднася в завой и ме плаши боклука.Айде единия първия път викам си празен е ама втория беше натоварен с 20 тона,не влазам с контра у завоя,камиона е триос Ман самосвал,дайте некви предположения що става така.
Зарад сцеплението Баце,га го занема стаа интересно.
Ако,че ги дотръкваш тез Линг Лонки,ша се наложи ,а върнеш газчицата малкочка.
Шефът слага такива за предни и ми поднасяха в остри завои и на сухо. Пълен боклук.
Цитат на: morskia86 - Понеделник, 19 Септември, 2016, 21:05:26
Шефът слага такива за предни и ми поднасяха в остри завои и на сухо. Пълен боклук.
Мно зор му дааш,върни мазуто и ще стабилизира.
Обикновенно дянат бая ,тъй че свиквай.
Пази и боята по пътя,на пешеходни пътеки,стрелки,осови ленти и прочее особенно на мокро.
От 2 години не съм ги виждал. С Мишелинките ги немам тиа проблеми. А и карат повече км.
Не знам за Мишелин,но някои китайчета и някои Семперити са малко не баш,като останалите гуми.
Свиква се не е като да не се свиква,но и проблемите са повечко и мъката по-голяма.
И въпреки всичко колкото и да смотана една нова гума е малко по-добра от стара.
А най-хубаеаъа гума според мен е здравата
И това е така , но щом реши да купува хубави неща да се дръпам.
Днеска пръвата работа сутринта беше да натиснем гумата да я видя да ли е много твърда но уви мека ???и па увесих цивката да се чудим кво става с тава железо.На обедната си бъбриме с колеги и я го гледам бе големо разтоянието между лигена и кабината над метър и тогава загревам че камиона е преправян за самосвал,явно тежеста пада бая назад и за тава се лъзга така.
Внимавайте и с гумите на една марка,където отстрани пише регионал трафик.На мокро направо си се завъртел,явно са правени за по тежки терени-не се износват почти,но лъзгат яко.При надпис лонг дистансе,нещата са други-те са за композиция,тоест за влекач де...