Здравейте колеги!
Бих желал да попитам някои неща тези от Вас, които вече имат собствени транспортни фирми. Желая да отворя малка семейна фирма за товарни превози. Като начало трябва да закупя камион, който да си е със стандартната кабина, каквито всички ние срещаме всеки ден по улиците. Ще Ви бъда благодарен, ако ме посъветвате точно коя марка и модел камион да търся, за да е добър и надежден избора ми. От коя марка и модел камион сте най-доволни? Тука особеното е, че лично аз искам в кабината да може да се стои изправен и леглото да е възможно най-голямо и широко в сравнение с другите марки тирове, но кабината като цяло да си е в същата големина, като другите тирове, разбирате ли? Да не е с някаква специална дълга кабина, ами с нормалния общоприет размер да е за тир. Все пак, човек като пътува извън граница, трябва да има удобно легло, на което да се наспива добре, а не просто някаква си там кушетка.
Какво бихте ме посъветвали относно създаването на такава фирма? Това ще е малка семейна фирма с един камион. Горе-долу, някой може ли да каже, в най-добрия случай, по колко може да се печели месечно от една такава малка фирма с един камион?
Това е засега.
Предварително благодаря за отговорите.
Принципно се печели,колкото спечелиш.
Щом питаш колко се печели,да те питам ,работа намерил ли си на евентуалният камион?
Казваш семейна ф-ма,ок ,ма един ли ще кара от семейството или двама?
Важно е също да уточниш освен кушетката да е голяма,камиона втора употреба или нов да е?
П.П. Райдер ,конкуренцията расте брат,стегай се.Все по-тегаво стаа
Шофьорът ще е само един и това ще бъда аз.
Камионът ще е втора употреба, разбира се.
Моля, дайте отговор за това колко средно може да се печели на месец от една такава фирмичка? И, ако може да ме посъветвате, кой е най-удачния вариант да си намирам фирми, чрез които да карам товарите. Може ли директно да сключа договор примерно с някой завод и директно да им карам продукцията или трябва чрез фирма? Как точно става? Моля, обяснете, ако обичате.
Не мога да разбера как пък точно кабинате те вълнува най-много :) трябва да си готов на много повече трудности и лешения сравнени с някаква си кушетка като се има в предвид че явно темата транспорт ти е много много непозната.
Мой съвет - първо и най-важно поработи малко в транспортна фирма като нает шофьор. Виж как стават нещата и после действай по въпроса с фирмата.
Един камион и договор със завод просто забрави освен ако завода не е на баща ти.
8) за жалост не съм от вещите по този сорт въпроси,но едно ще ти кажа ,невъзможни неща почти си няма.
Според мен обаче,трябва да сме реалисти,тоест за директният вариант трябва да си мноо конкурентно способен,тъй че май ще ти се наложи да приложиш масовият вариант ,който е чрез спедиция.
Или с други думи грабваш парченце от пая .
Апропо ,трябва ти поне още един член от семейството,който да движи документално-диалоговата част.
Тоест ти ще караш,но си трябва и още един .
До са познавам само един де кара,търси товари,ремонтира камиона,праща и обработва документи от и за клиенти.
И честно казано ,мъчи го некво,не е като да му е по мед и масло
Според мен, ако толкова много ти се кара камион, ориентирай се към фирма, която плаща добро месечно възнаграждение и не се занимавай с глупости като малка семейна фирма и камион втора употреба.
Много народ след такива коментари ,биха заключили
,,Нарочно така говорят,щото се печели"
;)
Българско мислене,ко да прайш съдба
В най-добрият случай ако всичко върви по мед и масло могат и да ти останат около 3000€ ама това е във възможно най-добрият случай,,,,,,, като почнеш от тях да вадиш за поддръжка и консумативи, счетоводители, данъци и още няколко стотин уж на глед дребни разходи и се оказва, че заплатата ти в никакъв случай,,,,, ама в никакъв не може да достигне и 1500€ ,,,,,,,,,,, Отстрани е много лесно и както виждаш по шоферските форуми тук е пълно с икономически съветници и други специалисти, които преценяват, че заплатата на шофера била ниска ама,,,,,,,,,,,,,, Абе мисълта ми е да не скачаш в дълбокото, защото няколко "Професионалисти" от тукашните форуми си накупиха по един камион и след няма и половин година толкова яко нагълтаха вода, че си продадоха камионите и пак не можаха да върнат и половината от кредитите, които са теглили за стартиране на "доходния" бизнес,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Ако имаш и друг бизнес, който да храни транспорта, тогава може и да се окаже, че ще ти хареса,,, ама като чета как си нямаш идея от цялата работа ми се струва, че е Кауза Пердута,,,,,,,,,,,,,,,
Цитат на: admin - Понеделник, 19 Септември, 2016, 22:05:00
Според мен, ако толкова много ти се кара камион, ориентирай се към фирма, която плаща добро месечно възнаграждение и не се занимавай с глупости като малка семейна фирма и камион втора употреба.
От цялата работа излиза, че е по-доходоносно, ако работиш като нает шофьор към нечия фирма, отколкото да имаш малка семейна фирма с камион. Просто така излиза и има логика, защото си спестяваш куп разходи и чистата печалба като нает шофьор ще ти идва повече.
Добре, може ли да Ви чуя мнението за "добро месечно възнаграждение"? В какъв размер трябва да е то, за да се води наистина добро в бранша с превоза на товари? Сега, аз съм слушал различни мнения за заплати в диапазон от-до, но нека да чуя и Вашето мнение за това в какъв размер трябва да е заплатата, за да се води наистина добра.
Добре, явно под добра заплата се има в предвид, колкото е възможно по-висока да е.
Ето например, преди години съм слушал за заплати на тираджии, които почват от 1000 лева месечно (за България) и стигат до 4000 евро месечно (за държавите в Европа). Искам да разбера от тези от Вас, които в момента пътувате из Европа-та, в какъв размер е максималната заплата за тираджия там? Отделно, към днешен момент искам да разбера и за България каква е?
Нон стоп,,,,, ама като ти казвам нон стоп съм по паркингите и разговарям със стотици шофери и реално взимат 1600-1800€, въпреки, че по форумите можеш да прочетеш за заплати по над 2000€ ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Цитат на: rider777 - Вторник, 20 Септември, 2016, 03:48:10
Нон стоп,,,,, ама като ти казвам нон стоп съм по паркингите и разговарям със стотици шофери и реално взимат 1600-1800€, въпреки, че по форумите можеш да прочетеш за заплати по над 2000€ ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Това за България ли се отнася или за Европа като цяло?
Аз си спомням, преди няколко години, като съм гледал твои клипове, там казваше, че шофьорите на испански хладилници взимали 2500 евро, а ти самия взимаш 3500 евро. А, имало и шофьори, дето взимали и по 4000 евро. В сравнение с тези заплати, 1600-1800 евро са малко. Към днешен момент заплатите ли са паднали, какво?
Най-важно е да можеш да готвиш. После трябва и да се научиш да го караш назаден този голям вагон и до 1-2 месеца ако не си го ударил ще дойде и някаква заплата 900-2000€ зависи къде караш.
Цитат на: hgv_driver - Вторник, 20 Септември, 2016, 06:18:11
Най-важно е да можеш да готвиш. После трябва и да се научиш да го караш назаден този голям вагон и до 1-2 месеца ако не си го ударил ще дойде и някаква заплата 900-1800€ зависи къде караш.
Нямам проблеми с готвенето. Готвя и става вкусно. Знам няколко рецепти за салати, супички, чорбички, основни ястия, десерти. Всичко мога да сготвя по една готварска книга. Трудности и несгоди не ме плашат. Не ме плаши примерно, че съм далече от дома, че няма да ям на маса или че ще се къпя в някоя крайпътна баня. Но виж, затова пък държа леглото в кабината да ми е удобно, за да се наспивам като хората. :-) Животът в движение е точно за мен. Не мога да понасям еднообразното битово ежедневие, примерно от вкъщи на работа в офиса и обратно. Аз съм твърдо ЗА разнообразието и постоянно сменящите се гледки, които работата като тираджия може да ти даде.
Максималната заплата за тираджия в Европа вече е паднала до 2000 евро, така ли? :-)
Цитат на: driver.gk - Вторник, 20 Септември, 2016, 06:42:57
Максималната заплата за тираджия в Европа вече е паднала до 2000 евро, така ли? :-)
Говоря за заплата в българска фирма. Иначе Гюнтер в Германия може да взима и 3000€.
Отдавна вече и Гюнтер в Германия не взима 3000€ независимо какво се пише по форумите ,,, а това, че можеш да се къпеш в крайпътни бани е хубаво ама не всеки ден ги има,,,,,,,, е са аз примерно кът съ замисля май не съм се къпал от 3-4 месеца,,,, не си пия Гинко Билобата и не се сещам кога за последно се къпах ама съдейки по миризмата ми се струва, че може да има и повече от половин година,,,, та има доста несгоди в този занаят,,, иначе ако се съди за шофьорлъка по малоумни клипчета и шоферски форуми всичко е цветя и рози ама не всеки може да го работи това ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, трябва да си роден за шофер. Не говоря за самото каране,,,,, всяко хлапе може да го кара този камион,,,,,, говоря за начина на Живот ,,,,,,,,,,,,,,,
Цитат на: rider777 - Вторник, 20 Септември, 2016, 07:36:52
не се сещам кога за последно се къпах ама съдейки по миризмата ми се струва, че може да има и повече от половин година,,,,
;D
Цитат на: driver.gk - Вторник, 20 Септември, 2016, 05:04:49
Това за България ли се отнася или за Европа като цяло?
Аз си спомням, преди няколко години, като съм гледал твои клипове, там казваше, че шофьорите на испански хладилници взимали 2500 евро, а ти самия взимаш 3500 евро. А, имало и шофьори, дето взимали и по 4000 евро. В сравнение с тези заплати, 1600-1800 евро са малко. Към днешен момент заплатите ли са паднали, какво?
В Благоевград има фирма, която обещава 1950 евро на месец при вътрешна работа минимум 4 месеца. Така съм чул, така го пиша. Ако някой се интересува, ще му напиша и още подробности.
Относно заплащането, послушай колегите, това е! За бизнеса трябва да се подготвиш сам, според моя скромен опит на 99% товародателите работят със спедиции, та от там трябва да тръгнеш. Ааааа.....за живота в кабината или свикваш с всякаква мизерия и лишения или си изчезнал с "200" още след първия курс. Асфалтови каубой и тираджий по дискавъри са рекламни предавания истината е спестена, показват само хубавата част от живота на шофера, а лошата....сам трябва да я усетиш :)
Малеее, ората видели "тир" по пътя и решили семейна фирма с един "тир" да правят. Ама май са виждали камион само отдалеко. Обаче най ги интересува печалбата и удобния креват.
Шегата настрана, но послушай съветите на колегите. Започни в някоя фирма като шофер. Попътувай, виж как е живота в кабината. Те общо взето всички са стандартни. Има некои по-удобни, други не толкова. Некой возат по-меко, други-не толкова. Посъбери опит, познания и ако ти хареса и ти се рискува, тогава прави фирма и купувай камион. Ма така без никакъв опит и познания за камионите и другите неща, свързани с транспортния бизнес, да купиш камион и да се чудиш какво да правиш след това ми се струва доста хазартно.
Цитат на: Nachinaesht - Вторник, 20 Септември, 2016, 15:54:26
Ма така без никакъв опит и познания за камионите и другите неща, свързани с транспортния бизнес, да купиш камион и да се чудиш какво да правиш след това ми се струва доста хазартно.
А ти, откъде знаеш, че нямам опит? :-) Може само на една марка камион да съм се качвал и сега просто да питам и за другите марки? Може просто да проучвам някои неща? :-) И никъде не е ставало и дума, че без познания ще тръгна да правя фирма. Разбира се, че знанията трябва да са на първо място, едва след това всичко останало. Как ще дам цяло състояние за нещо, което не съм проучил перфектно? :-) Че, нали дори и тази моя тема сама по себе си представлява проучване на нещата? :-)
За съжаление, обаче само общи приказки се пишат и никой не коментира подробно в детайли. Затова, вероятно ще са необходими услугите на някое консултантско бюро - това е по-бързия вариант.
П.П. И какво се хванахте за това легло? :-) Че е важно леглото - важно е разбира се! Какво като питам за леглото, какво значи това и какви погрешни изводи си правите Вие? :-)
;D ;D ;D "Консултантско бюро" успя да ме размееш яко, какво е тва чудо, колега? Тази фраза не съм я чувал от 1990г. Виж сега, разбирам какво имаш в предвид, но една такава консултация във фирма занимаваща се с такава дейност ще ти коства хиляди левове и ще разбереш повечето административни/ лицензии, разрешителни/, данъчни задължения за бъдещата ти дейност и план как да ги спазваш. Консултантите няма да ти намерят контрагенти и да ти осигурят работа.
Оффф желая ти успех с "тира" "извън граница" и дано леглото да е удобно, че то да не си се наспал е мноо кофти. Пък те консултантите ще те светнат за другото. Все пак ние сме шофери и не знаем колко печели шефа.
Цитат на: briko - Вторник, 20 Септември, 2016, 17:00:45
Виж сега, разбирам какво имаш в предвид, но една такава консултация във фирма занимаваща се с такава дейност ще ти коства хиляди левове и ще разбереш повечето административни/ лицензии, разрешителни/, данъчни задължения за бъдещата ти дейност и план как да ги спазваш. Консултантите няма да ти намерят контрагенти и да ти осигурят работа.
Абсолютно вярно, само дето няма да струва хиляди. :-)
извинявай колега но от първия ти пост става ясно колко опит и познания имаш по темата транспорт. Вярвам че ако започнеш и се задържиш в този бизнес след време от сърце ще се смееш на въпросите си и тревогите които си имал.
Можем много да ти кажем - за старите шофьори няма тайни в този занаят аз лично на дълго и широко мога да ти разкажа как съм започнал преди година и половина (виждаш нямам чак големия опит в бизнеса), но все още ги няма точните въпроси - Примерно легла и камиони - какво да ти кажа тръгваш и отиваш във всяко едно представителсво на марка камиони - задължително имат по еин нов или поне втора употреба камион влизаш пробваш питаш - ще се изненадаш какви възможности има . Има автокъщи с камиони втора употреба ходи провбвай легла и ще решиш сам. Тук всички ти намекваме че още не знаеш какво точно да питаш, а никой не иска да започва да обяснява всичко - или поне аз не искам :)
Аз като започнах с транспорта слушах и се учих от шофьора ама той беше опитен - ти като си си шофьор от кой ще се учиш ?
Ами, кажи да видим какви трябва да бъдат правилните въпроси. Дай пример да видим.
Мен, каквото ме е интересувало конкретно, аз съм го написал. Това също са въпроси и за мен са важни, и след време не бих се смял на тях. Кажи да видим, дай пример.
Цитат на: rider777 - Понеделник, 19 Септември, 2016, 22:33:46
В най-добрият случай ако всичко върви по мед и масло могат и да ти останат около 3000€ .
Как около 3000е? Сега ще ти дам един пример. Двама карат на двойка, минават не повече от 9500км на месец, получават за всеки месец по 1900 е. На двойка са. Как тази фирма плаща почти 4000 е на двама шофьори само за 10 000км на месец? Карат основно F, B, NL и D. Товарите са от 2 тона до 9 тона, за камион с прицеп. А и общо за месеца имат само 17 ЧМР-та.
За питащият за семейната фирма. Идеята ти е друга, но питаш за семейна фирма с един камион, защото си ги виждал доста такива, които имат по един камион и работят за себе си, и са натрупали големи пари до 3-4 г. Може и да стане твоята работа, но всичко зависи с какви логостики ще се свържеш, за да получаваш товари от тях. По-добре си вземи влекач под наем и така работи, от колкото с камион 2-3 или 4-та употреба. За Бълагрия, средно получават по 1100лв на месец, чисти пари след данъците.
Рамбон,,, в коя фирма е това,,,,,, намирисва ми на Дрийм Транс ,,,,,,,,,,,,,,,, и аз ако някой ден започна да пера пари ще ги качвам по трима на камион и няма да минават повече от 5000 км на месец и ще им давам по 3000€ на всеки,,,,,,,,,,,,,
Райдерчо, кажи пиленце, ти като пишеш, че най-много 3000 евро можеш да вземеш на месец и от тези пари за разходи отивали половината, тоест чисто оставали 1500 евро в джоба ти (всичко това при положение, че имаш собствена фирма), как пиленце плащаш заплата от 1800-2000 евро на друг шофьор и какво всъщност остава за тебе? Ти си добро пиленце и аз се надявам да обясниш подробно как става този номер.
Цитат на: driver.gk - Вторник, 20 Септември, 2016, 23:39:28
Райдерчо, кажи пиленце, ти като пишеш, че най-много 3000 евро можеш да вземеш на месец и от тези пари за разходи отивали половината, тоест чисто оставали 1500 евро в джоба ти (всичко това при положение, че имаш собствена фирма), как пиленце плащаш заплата от 1800-2000 евро на друг шофьор и какво всъщност остава за тебе? Ти си добро пиленце и аз се надявам да обясниш подробно как става този номер.
Явно райдерчо и той пере пари :) )))) . Иначе да печели по 1500 е, а да плаща по 1800-2000 е ...
Фирмите са белгиски, не са български. 2 от фирмите са занимават с един и същи транспорт, макар и да са си конкурентни или са били преди време, а сега може и да са заедно, защото по-големите изкупуват по-малките фирми в Белгия, за да останат само те на пазара в страната си и да печелят конкурските по логистиките с по-тънка цена.
После в една немска фирма, чисти получават 2200 е, българите. Те там са 75 човека, а фирмата е с 700 камиона.
Белгийска фирма,,,, двойка шофери и само 10 000 км,,,, не ми се верва ма карай,,,, в Събота бях с един от Ван Дайк,,,,,,,,,,,,,,, е там ми хареса как бачкат,,, тръгва в 1 през нощта за да кара 2 часа да станат 92 за седмицата и тогава спира за пауза,,,,,,,,,, спира да пика, звънят му по телефона да го питат що е спрял,,,, скъсват ги от каране ама денонощно,,,,,, ама може и пък да има такива белгийски фирма за каквито разправяш,,, тва ЕШК бачка яко ,,,,, А на драйвърчото гк смятах да го открехна за нещо ама нещо с последния си пост се издаде, че не заслужава да го правя,,,,,,,,,,,,,
Цитат на: rider777 - Вторник, 20 Септември, 2016, 23:56:11
А на драйвърчото гк смятах да го открехна за нещо ама нещо с последния си пост се издаде, че не заслужава да го правя,,,,,,,,,,,,,
Защо? От какво се разсърди? От това, че гальовно се обръщам към теб с думата пиленце ли? Или райдърчо? Какво лошо има? Това е от симпатия, нищо повече. Не бива да се докачаш така.
Красимире, ако смяташ, че съм от докачливите да ти кажа, че си се объркал яко.
Цитат на: rider777 - Сряда, 21 Септември, 2016, 01:11:52
Красимире, ако смяташ, че съм от докачливите да ти кажа, че си се объркал яко.
Ами да, уж не си от докачливите. Дори на клиповете си сам обиждаш себе си с епитети, които лично аз никога не бих използвал срещу който и да е, а в случая се засягаш от необидни според мен епитети. Явно всеки човек от различни неща се засяга. Голям мъжкар си значи, щом от любвеобилни епитети се засягаш. Аз също не мога да трая много да ми се лигавят. ;D
Колеги, понеже заглавието на темата ми е за създаване на малка фирма с един камион, а първоначалните ми въпроси касаят конкретно камиона и част от интериора му, като например леглото (което не е маловажно), сега ще задам и правилните въпроси (както по-горе беше намекнато) относно създаването на фирмата. Въпросът засега е само един и той е: Някой може ли да посочи конкретните стъпки по създаването на такава фирма (включително оформянето на нейната документация) или ако тук във форума има друга такава тема, която вече е развита, нека да даде линк към нея?
Цитат на: driver.gk - Сряда, 21 Септември, 2016, 03:20:47
Някой може ли да посочи конкретните стъпки по създаването на такава фирма (включително оформянето на нейната документация) или ако тук във форума има друга такава тема, която вече е развита, нека да даде линк към нея?
Най-евтино за теб, начина е следният:
Правиш си ЕООД фирма, изкарваш карта за ръководител транпорт, намираш влекача /или ремаркето и ги вписваш в лиценза за межд. транспорт. Зависи какви товари искаш да караш, намираш логистиките и се впускаш в бурната река. Само че, в повечето логистики искат да имаш поне 3 камиона, за да почнеш да караш за тях. Останалото от другите колеги.
За райчерчо, фирмите, за които ти казвам са едни от най-големите в Белгия. Където и да се бърнеш, само тях виждаш. Ще се сетиш кои са. Карат гондоли, брашновози, карго по летища и пристанища, хладилници, дрехерки. А и това заплащане от 1900 е го дават на най-ниско платените шофьори, а те са българите. Местните получават до 3600е, поляците по 2200е, румънците 2000-2300 според ремаркето. Как така всички български чорбаджии карате на по 1 е на км. Ако е така, за 10000км какво ще изкарате, за платите на шофьорите, и разни такси по пътя и ремонт да правите, а и лизинг да платите и др. ? Защо при вас не се случват нещата, а за фирмите по западна Европа всичко е добре, а за миналата година тази фирма, за коята пиша е имала 274 милиона оборот, снощи се разрових в нета.
Консултантското бюро е най- в час ,,,,, отиваш правиш фирма, купуваш камион, вадиш лиценз и след половин година, когато тръгнеш да го продаваш защото ти виси като воденичен камък на шията да не забравиш да пуснеш обява и тук. Рамбоне, кАжи името на фирмата за да отиват колегите да взимат яко кинти за лежане ,,,, и да ти кажа само, че 1€ на километър отдавна няма в транспорта ,,,,,, 70 до 90 цента са цените ,,,,,,,,, Поляци отдавна не съм питал за какви пари работят ама в Кокел взимат по 1700€ поляците а българите 1500€ ,,,,,,,,,,,,,,,,,,, румънците взимат по-малко от българите в болшинството от фирмите,,,,, как този белгиец се е излъгАл да им плаща повече ми е непонятно.......
А те Дреам Транс разпродават вече :) Така че тези 2-ма шофьори ако са от там да се оглеждат за нещо друго
А на драивера ще му кажа че се случва и нищо да не остане за ман в някой месеци, че и доста вътре може да си - някаква нещасна авария на магистрала във Франция парите за асистенция бързо бързо ще глътнат печалбата за месеци напред. А асистенцията там не е пожелание :)
Дарина изпра ли парите вече, че започнаха да разпродават вече ???
На въпроса на Rammbon - "как само българските фирми карат на 1 евро?" ще отговоря с въпрос - Как само българските шофьори вземата 1900 евро в белгийската фирма?
За съжаление това е положението раидер-а е напписал на какви цени работим и аз искам 2евро/км ама ...
Райдъре за всичко си прав без за поляците,те взимат тези пари,но за три седмици работа.Поляк под 2300 евро за месец няма да видиш.
Ето една от фирмите, в която карат на двойка по 9000-10000км на месец за по 1900 е на човек. Въздушно карго и хладилници, основно Белгия-Итали-Белгия, през Франция.
Та, на ден има курсове по 200км , от Брюксел до Ейндховен, без да товарят, само да са там , за да натоварят в 2 ч с нов работен ден, и да карат каргото за Париж. От там, вече на третия ден пак карго до 9 т, за Амстердам. Едни такива къси курсчета, за по 64 е на ден на шофьор. Колко е навлото, щом вече е под 1 е, а фирмата е на печалба?
Отивайте да бачкате там !
Цитат на: Rammbon - Вторник, 20 Септември, 2016, 23:07:13
По-добре си вземи влекач под наем и така работи, от колкото с камион 2-3 или 4-та употреба.
Явно доста по изгодно излиза влекача да е под наем, защото така разходите по евентуален негов ремонт няма да са твои, нали? Няма да бъркаш в собствения си джоб за скъпи ремонти. Да питам, колко струва наема на един влекач примерно за месец?
Чисто нов влекач + ремарке тристранна щора се минимум 110 000 е. Изплащат се за 280 000км. 5 години само каране , консумативите сам си плащаш, според маслото и сервиза - 80 000 до 120 000км на смяна.
Под наем влекач в България цените започват от 1000лв на месец, до 3200 лв за по-нов. В една от фирмите предлагат и карти за зареждане, в цената влизат новите гуми и смяната на маслата. Минимум за 8 месеца се прави договора. Отдават и бордови ремакета, пак 1000лв на месец, гондоли за 1100лв, хладилник 1200лв.
По Германия , открих една фирма за отдаване на камиони с люлка под наем за 1700 е на месец, чисто нови. Ивеко и Рено евро 6.
Честно, понякога се чудя дали това не е форума на счетоводителите,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ако нова композиция евтина като тази, която си цитирал успееш да я изплатиш за под половин милион километра,,,,,,, ама минимум половин милион веднага се прекръствам на Хасан,,,,,,,,,,,,
Цитат на: driver.gk - Понеделник, 19 Септември, 2016, 19:48:29
Здравейте колеги!
Това ще е малка семейна фирма с един камион. Горе-долу, някой може ли да каже, в най-добрия случай, по колко може да се печели месечно от една такава малка фирма с един камион?
Ако си сложиш нормалната заплата за бранша - няма да има печалба. Ако работиш без заплата - ще печелиш долу горе една заплата. Това обаче е ако печелиш. Ако губиш - става по бързо от печеленето.
Забрави за тази идея най добре, освен ако не гориш от мерак да се набутваш. А ако въпреки всичко държиш да се набуташ - сещам се поне за 50-100 по лесни начина. И то без да се налага да спиш в камион....
Цитат на: rider777 - Сряда, 21 Септември, 2016, 08:13:08
Поляци отдавна не съм питал за какви пари работят ама в Кокел взимат по 1700€ поляците а българите 1500€ ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ей, Километъре, айде престани да дрънкаш глупости веч
А бате Иво дава 2000 евро,и пак няма шарани за Реното ;D ;D ;D ;D.
Темата започна да се изчерпва, така че да обобщим с няколко думи:
Зад всеки успял мъж стои фирмата на баща му или на дядо му.
Как се плашат разходите с 90 цента на километър , да не говорим за заплата и печалба ако ше и камиона да е регистриран в България , луда работа ???
Цитат на: rider777 - Петък, 23 Септември, 2016, 20:05:02
Честно, понякога се чудя дали това не е форума на счетоводителите,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ако нова композиция евтина като тази, която си цитирал успееш да я изплатиш за под половин милион километра,,,,,,, ама минимум половин милион веднага се прекръствам на Хасан,,,,,,,,,,,,
ХАСАНЕ, ХАСЕНЕЕЕ !!! reder777 е вече Хасан за мен.
Аз не съм я изплател, защото не съм я взел, но знам фирма, която ги изплати за 260 000км, българска фирма. И така ги изплати, че взе още 5 нови камиона.
Шеф на голяма фирма хвали възторжено своя заместник:
- Поздравления! Постигнахте невероятни успехи. Само преди година постъпихте при нас като момче за всичко. Два месеца по-късно станахте шеф на екип, след още два месеца – шеф на отдел. Показахте качества и ви включихме в Управителния съвет, а сега вече сте първи вицепрезидент. Какво ще кажете?
- Мерси, тате!
Изплатили нов камион за 260 000 км ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Цитат на: hgv_driver - Петък, 23 Септември, 2016, 22:10:02
Темата започна да се изчерпва, така че да обобщим с няколко думи:
Зад всеки успял мъж стои фирмата на баща му или на дядо му.
Или на банката му ;D
Цитат на: Rammbon - Петък, 23 Септември, 2016, 22:39:43
ХАСАНЕ, ХАСЕНЕЕЕ !!! reder777 е вече Хасан за мен.
Аз не съм я изплател, защото не съм я взел, но знам фирма, която ги изплати за 260 000км, българска фирма. И така ги изплати, че взе още 5 нови камиона.
Защо не си направиш труда да пресметнеш колко струват разходите за гориво, пътни такси, поддръжка и заплати на шофьорите за тези 260 000 км и дали е възможно да останат 110 000 евро чиста печалба, с която да се плати композицията? Ако се затрудняваш с изчисленията, Хино беше направил специална тема, която можеш да ползваш за жокери. Освен това изобщо не е съвсем сигурно, че си наясно по какъв начин са купени тези още 5 камиона. Ако е толкова лесно, защо не опиташ и ти да го направиш?
Празен камиона Бенц 19.45 гори 19л/100км, пълен с 7 т средно харчи средно 23 -23.5л гориво. Подръжката, гумите ги смениха на 240 000 км- Семперит предните, на диференциала на 200 000км Семперит, на ремаркето още ги търкалят Семперит, но са за смяна според мен. Маслата ги сменят в сервиз на Бенц в Германия и им дават пробег 120 000км, незнам колко плащат, но няма да е повече от 1500 е, може и 1000 да са. Заплатата беше 1700 е на месец на водач. За 22 месеца, камиона е на 272000км. Винаги карат пълно-пълно, да имат 5000км от други движения. Плана на фирмата е на 2 г да вземат нови камиони, старите ги продават на 3-4 г, на по 400 000 км. Товарите са за La Post, UPS и FedEx. Само това карат.
А аз не се опитвам да го направя, защото не искам да ставам роб за 3 г , а и така ми е лесно и спокойно на заплата.
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Преди 2 месеца отивам в Рено Божурище да гледам един Магнум и такива разчети слушах и там ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Ето тук едини разходи на гориво, които съм постигнал лично . Първото е с ДАФ 95 480, 2005 г,ръчка, с гондола 32 т зърно, по българските пътища от северна Бълагрия към южна и обратно, по времето, когато се учих да карам, преди 4-5 г. Второто е от Мерцедес Актро 19.45, евро 6, автомат, на 180 000км. Празен по Франция и натоварен по Швейцария, до границата в тунела Сан Бернанд. Товара 8 тона. За тези 180 000км, шефа го беше изплатил на 65 %.
Разхода е ясен,,,, ако си мислиш, че караш икономично да ти кажа, че се лъжеш ама не това е важното ,,,, Тоя твоя шеф на 5€ за километър навло ли взима за да е е постигнал такова изплащане ?
Мхм, ясна работата.
Значи, най-изгодно ще е човек да печели, ако си намери работа като нает шофьор към чуждестранна фирма, тоест не ти трябва да правиш собствена фирма.
Ами добре, явно така ще е най-добре. Можете ли да кажете, в коя европейска държава транспортните работодатели плащат най-високи заплати на шофьори с кат. С+Е, за превоз на товари? Искам да разбера точно в коя държава се взимат най-големите заплати в този бранш, за да почна да търся начини да си намеря работа в нея държава. Моля, като посочите конкретната държава, да посочите и тавана на заплатата за този бранш. То ще е добре, човек като иде в чужбина да работи в чуждата фирма, да му е осигурена и квартирата, тоест да не дава пари за подслон. Още по-добре ще е да му е осигурена и поне част от храната. Тоест, това което си изкараш като чиста заплата, да ти остава чисто за лични нужди. Някои от Вас биха ли споделили личен опит по този въпрос и конкретно в коя държава се взимат най-многото пари?
Предполагам, ако си намеря примерно работа в швейцарска фирма като нает шофьор, въпреки че съм българин, ще взимам заплата колкото швейцареца, работещ същата работа? Няма да има разделение по националност, нали?
Цитат на: rider777 - Събота, 24 Септември, 2016, 11:08:26
Разхода е ясен,,,, ако си мислиш, че караш икономично да ти кажа, че се лъжеш ама не това е важното ,,,, Тоя твоя шеф на 5€ за километър навло ли взима за да е е постигнал такова изплащане ?
Не Хасане! За една от логистиките се плаща за експресно свършена работа. Имало е и случаи, да карам на OUT, но и аз си вземам допълнителния бонус, а фирмата си поема риска с глобите. Ти с един камион неможеш да направиш такъв оборот за 2.5 години, който моя шеф прави за по-малко от 1 г.
Алал да са му на шефа ти ама не бях чувал за такава спедиция,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Между другото, може ли някой да ми отговори? ;D
driver.gk , на колко години си , от кога имаш категориите и в какво се изразява стажът ти ако изобщо имаш такъв , какъв език владееш ..... запознай с тези неща колегите и може би ще получиш отговор.
Колега аз ти препоръчвам фирмата на Бате Иво,дава 2000 евро,возите в мерцедес за смяната,ако не той да ти препоръча някоя.
Цитат на: Joro Stoqnow - Събота, 24 Септември, 2016, 19:36:34
driver.gk , на колко години си , от кога имаш категориите и в какво се изразява стажът ти ако изобщо имаш такъв , какъв език владееш ..... запознай с тези неща колегите и може би ще получиш отговор.
Колега, извинявай, ама специално последните ми въпроси, които зададох, не изискват такава информация, каквато ти искаш. И език знам, и съм на достатъчно години и т.н. С две думи - отговарям на условията. Просто искам някой да ми отговори на последните въпроси, които публикувах днес.
Искам, искам, искам, аий сиктир! Ти си трол, ве! Тук да не сме длъжни да отговаряме на аматьорските ти питания, бегом към "консултанското бюро" ;D ;D ;D
Цитат на: briko - Събота, 24 Септември, 2016, 21:01:52
Искам, искам, искам, аий сиктир! Ти си трол, ве! Тук да не сме длъжни да отговаряме на аматьорските ти питания, бегом към "консултанското бюро" ;D ;D ;D
Ами, като нямаш какво да напишеш, защо въобще го пишеш това бе, сеирджийски троле? ;D
Цитат на: driver.gk - Събота, 24 Септември, 2016, 16:48:12
То ще е добре, човек като иде в чужбина да работи в чуждата фирма, да му е осигурена и квартирата, тоест да не дава пари за подслон. Още по-добре ще е да му е осигурена и поне част от храната. Тоест, това което си изкараш като чиста заплата, да ти остава чисто за лични нужди. Някои от Вас биха ли споделили личен опит по този въпрос и конкретно в коя държава се взимат най-многото пари?
Предполагам, ако си намеря примерно работа в швейцарска фирма като нает шофьор, въпреки че съм българин, ще взимам заплата колкото швейцареца, работещ същата работа? Няма да има разделение по националност, нали?
Ако не се бъзикаш и си сериозен в това, което си написал ти казвам директно - откажи се!
Г-н Аматрол, какво да напиша на човек, който не разбира от нищо, обаче си мисли, че използвайки някакви термини от преди 25г. ще направи някакво впечатление и ще получи информация ? Ти си тотален трол! Чисто и просто се регистрирай във форума на собствениците на трансп. фирми и те ще ти кажат всичко от което се вълнуваш ;D
Ти си само за БА/българска армия/. Там ще ти дадат и квартира и храна. Кревата ще е удобен, а работата малко. За парата не знам, ама на всички други твои изисквания отговаря. :)
Цитат на: Nachinaesht - Събота, 24 Септември, 2016, 21:35:29
Ти си само за БА/българска армия/. Там ще ти дадат и квартира и храна. Кревата ще е удобен, а работата малко. За парата не знам, ама на всички други твои изисквания отговаря. :)
;D ;D ;D трола се унищожава с хумор, браво колега. Тоя е спуснат от някъде да ни ядосва, поради ред причини.
Чак извадих пуканките, че стана забавно да го чета трола.
Пуканки без бира е скучно.
Цитат на: briko - Събота, 24 Септември, 2016, 21:30:53
Г-н Аматрол, какво да напиша на човек, който не разбира от нищо, обаче си мисли, че използвайки някакви термини от преди 25г. ще направи някакво впечатление и ще получи информация ? Ти си тотален трол! Чисто и просто се регистрирай във форума на собствениците на трансп. фирми и те ще ти кажат всичко от което се вълнуваш ;D
Тролченце, ти не знаеш аз от какво разбирам и от какво не. ;D Много ти е заблудено мозъчето и от такива като тебе (дето от АБСОЛЮТНО нищо не разбират) нищо добро не чакам, да не говорим за някаква информация да получа. ;D Само ти си знаеш, какво искаш да кажеш с този епитет, който използваш, но за мен ти си ясен какъв си. Ти си от онези прислужници на админа, които имат за работа да приключат темата, да я осерат със целенасочените си неоснователни заяждания без повод и админа накрая да заключи темата. Да, той така или иначе ще я заключи, защото темата действително е изчерпана, поради факта, че само общи приказки се пишат. Но, добре е админа (ако не си негов прислужник) и да те попита защо така се дразниш и обиждаш неоснователно хората, които са си пуснали тема тука в този форум или направо да ти друсне някое наказание, заради неадекватната ти просташка, невежа и невъзпитана намеса в темата ми. ::)
Цитат на: driver.gk - Събота, 24 Септември, 2016, 23:39:40
.........Ти си от онези прислужници на админа, които имат за работа да приключат темата, да я осерат със целенасочените си неоснователни заяждания без повод и админа накрая да заключи темата. Да, той така или иначе ще я заключи, защото темата действително е изчерпана, поради факта, че само общи приказки се пишат. Но, добре е админа (ако не си негов прислужник) и да те попита защо така се дразниш и обиждаш неоснователно хората, които са си пуснали тема тука в този форум или направо да ти друсне някое наказание, заради неадекватната ти просташка, невежа и невъзпитана намеса в темата ми. ::)
През целият си съзнателен живот не съм имал прислужници и ще те помоля да се въздържаш от изказвания, които имат за цел да обидят мен или друг участник във форума.
Също така ще помоля теб и останалите участници в дискусията да запазите добър тон на комуникация, за да не се наложи някой от вас да прекрати преждевременно участието си тук. Благодаря предварително за разбирането!
Цитат на: rider777 - Събота, 24 Септември, 2016, 17:40:25
Алал да са му на шефа ти ама не бях чувал за такава спедиция,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Хасане, тези спедиции са около теб, минавал си по край тях, ти и всички ние с камионите, но за да караш техните стоки, трябва да можеш да покриваш всичките им адреси на веднъж, да има и резервни камиони, в случай на проблем. И не е тайна, аз го писах и в една друга тема, това са въздушни и пристанищни карго товари. Там се правят големите пари, а и има и български фирми, които карат за там и са с над 100 камиона и купуват нови на всеки 4-5 г. Миналата година са взели 70 дафа /жокер /.
Не че нещо, ама на обичащите да осмиват и иронизират, бих им казал, че има такива чуждестранни работодатели, които осигуряват и квартири в почивните дни, плюс храна. За мен въобще не е проблем да спя и в камиона, просто това за квартирите го знам със сигурност. Така че, неуместно е сравнението Ви с армията и т.н. Дайте да не се дразним и да не се заяждаме помежду си, защото е напълно излишно и ненужно никому. Както виждате, аз не се дразня с никой, но съм длъжен да се защитавам. Вие се дразните с мен и аз не знам защо го правите, при положение, че темата е за това всеки да напише нещо смислено, ако може, а не да обижда и да се дразни.
Въпросът ми продължава да е актуален до получаването на някакъв смислен отговор, а именно: В кои европейски държави шофьорите получават най-големите трудови възнаграждения, за да се ориентирам да търся работа точно в тези държави?
Виж приятел, аз ще се постарая да ти отговоря максимално човешки и се надявам да ти помогна. Факт, е че едва ли съм точния човек, но поне ще ти кажа това, което знам!
Ако си мислиш, че фирмите навън дават много пари жестоко се лъжеш. Сигурно има такива, но са супер малко и ти едва ли ще попаднеш точно в такава. Да те приравнят в категорията на собствените си шофьори - просто забрави! Трябва да си или мега якия професионалист или същия късметлия. Също ако някой се излъже да ти даде квартира, то само името и ще е такова и ще ти е по-кеф в камиона да си седиш отколкото там. Това е работа изпълнена със супер много мизерия и според моите наблюдения това е и причината за нивото на заплащане, а не уменията да се управлява машината.
Четох в една тема на някой какво му пишеш след като са го обрали: Не ти го пожелавам, но тогава ще разбереш какво е. Правилно са ти казали, че и боя може да отнесеш. И катинари и цедки и каквото и да слагаш - махат ти сондата и за добро утро си без нафта!
Ще ти кажа още , че във фирмата, в която работя в момента на вътрешно се взимат пари, които ако ги назова масата потребители ще се смеят и ще ме обявят за луд. Именно и за това няма да назова сумата, но ти гарантирам, че е истина и е висока. В много западни фирми не може да се взима! Много плюене има от знайни и незнайни, но и тук има добри фирми с добро заплащане. Това, че на някой вечно нещо му е криво е отделен въпрос. Последен жокер ти давам, че фирмата за която аз говоря е една от най-хранените по форуми и къде ли не, но реалноста е друга. Профитата сега ще ми се нахвърлят сигурно, но не ми пука. Казвам нещата както съм ги видял. Прави сметка щом шофьори от големото село пътуват до Пловдив за да карат и то не само вътрешно, а и прави курсове!
Това е от мен, дано съм ти помогнал. На финал ще ти кажа, че ако не си готов за мизерията, която те очаква хич не се захващай! Пример: 7 дневен курс - 2 къпания. Успех!
Ами, явно всеки си има свое определение за мизерия. На мен значи, със сигурност ще ми е комфортно. Не съм от тези дето се къпят всеки ден и като цяло никога не съм живял в лукс, а и луксът ме дразни. Харесва ми спартанския начин на живот. ;D
Даже и тези товари не са с такива навла, че да можеш да го платиш този камион за под 5 години,,,,,,, идея си няма коя фирма е взела 70 нови ДАФа миналата година ама сигурно се казва Миеле или Зануси или Уирпуул или е обикновена Перла 05 .
Бате Иво ,Соломон 777 колко товарни автомобила направи?Просто ми е интересно малка фирма за 1 година дейност какво развитие има!!!
Точно тази за която питаш е с 2 камиона,,,, но имам още няколко, които съм купил заедно с фирмите и си се водят на техните имена ,,,, Гаргата в другия форум се беше опитал да разбере колко фирми и лиценза имам ама беше стигнал само до още една ,,,, това мисля, че е въпрос, който касае единствено мен и никого другиго,,,,,,,,,, И тази фирма за която питаш е вече на 4 години ,,, а първият камион който съм си купил е още през далечната 1994г и от тогава не съм спирал да имам товарни машини, въпреки, че много хора се чудят защо при това положение съм работил като наемник в други фирми ,,,,,,,,, само шефа на една испанска фирма стигна до правилния отговор след подсказване от един ямболски тъпанар ,,,,,,,,,,,,,
Цитат на: driver.gk - Неделя, 25 Септември, 2016, 02:12:37
Не че нещо, ама на обичащите да осмиват и иронизират, бих им казал, че има такива чуждестранни работодатели, които осигуряват и квартири в почивните дни, плюс храна. За мен въобще не е проблем да спя и в камиона, просто това за квартирите го знам със сигурност. Така че, неуместно е сравнението Ви с армията и т.н. Дайте да не се дразним и да не се заяждаме помежду си, защото е напълно излишно и ненужно никому. Както виждате, аз не се дразня с никой, но съм длъжен да се защитавам. Вие се дразните с мен и аз не знам защо го правите, при положение, че темата е за това всеки да напише нещо смислено, ако може, а не да обижда и да се дразни.
Въпросът ми продължава да е актуален до получаването на някакъв смислен отговор, а именно: В кои европейски държави шофьорите получават най-големите трудови възнаграждения, за да се ориентирам да търся работа точно в тези държави?
В Англия са най-високите часови ставки на заплащане в нашия бранш, кокретно не мога да кажа, ако си англичанин средно 20 паунда.Относно кражбата на гориво и твоята саркастична забележка към пострадалия колега, добавям и още един вариант, чрез пробиване на резервоарите и тогава си на 0.
Добре де,предполагам защо си работил и като наемен шофьор,само не ми е ясно ,защо ревеше преди за заплащането и беше от страната на шофьора,а сега си на другия полюс и пак ревеш,само че парите на шофьорите са им много,честно ти казвам това не мога да го разбера,колкото и на хитър да се правиш пак точно за това нямам обяснение.
Аз и сега искам заплатите да са по 5000€ ама това просто няма как да стане и се опитвам и на вас да го обясня ама,,,,,,,,,,
Айде сега пак глупости,заплатите не трябва в тази сфера да са под 2000 евро,а при престой повече от 2 месеца и нагоре,ти за колко работеше при Сюлейман?
При Сюлейман се въртях около 1900€ за 11 месеца яко каране и месец почивка,,,,,,, като аз си плащах пътя до България и обратно,,,,, сега Ганьо е свикнал малко да бачка много да почива, че и да му се плаща докато почива, че и пътя да му се плаща ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
;D Надскочи се, ти си изпратил работника в командировка и ти си длъжен да поемеш разходите по същата, включително и пътните такива! Кодекса на труда ти е чуждо четиво и работника ти е крив ;D ;D ;D
Не съм казал, че работника ми е крив,,,,,, отношението ми към работника е като към шеф ама това няма как да го знаеш,,,,, ето тук един от работниците ми от вчера го храня и поя и сега даже направих пържолки та после ще чета какво сте писали.
"Ганьо е свикнал малко да бачка много да почива, че и да му се плаща докато почива, че и пътя да му се плаща ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,"
Това са твои думи, не съм си ги изсмукал от пръстите ! Ако беше написал, че твоите работници получават транспорт към и от дома и т.н. да те разбера, ама сега да ми пишеш, че им правиш служебни пържолки и всякви глезотии и че аз няма да ги опитам.......благодаря, не ще се въздържа, мен вече ме излъгаха и едва ли ще премина интервю за работа в твоята фирма. Не искам да те обидя, но си пазя правата, защото проумях, че това е лично моя работа.
Нещо май ни лъжеш,или си изперкъл тотално,нали там взимаше 2500-2800-3000 евро,а сега други песни пееш,за пореден път ти казвам,че няма как да те вземем на сериозно ;).
ДА с екстра пагите се стигаше до 3000€ ама нали се сещаш, че това ако беше всеки месец щеше да е готино ама,,,,,,,,,,,,,,
Чудя се този човек дали е много наивен или леко глуповат?, ако не можеш да си направиш предварително сметка и не си си проучил пазара и възможностите преди да си закупиш камион, това да разчиташ някой от форум да ти каже колко ще печелиш и как да работиш при все,че можеш да попаднеш на конкуренция и да те пусне по пързалката ,ми за мене не е нормално питане.
Здравейте колеги, доста неща прочетох в форума както полезни така и...., ето и 20-те цента по темата от мене:
Решихме с вуйчо ми да си направим транспортна фирма (човека кара вече 7-8години в Европа, аз нямам този опит и тепърва ще взема C+E) ще се постарая да напиша разбивки на цените за това какво се плаща на годишна база с идеята и други колеги да знаят какво ги чака (почти сме се отказали да правим фирма) и така започваме с сметките (това са само тези които успях да разбера за 2 дни проучване)
1. Влекач Daf XF 105 460 - цена около 35000лв (даваме 15000 и 20000 изплащаме нa банката за 1г по 1700лв на месец.)
2. ЧМР застраховката е около 600лв за година
3. Гражданска отговорност 7000лв може на 4 вноски
4. Данък около 4000лв
5. Автокаско 1000лв за година с покритие 30К лв.
6. Така оптимистично погледнато заделяме по 1000лв за ремонти на месец или 12000 на годишна база. По сметките за влекача имаме следната сметка - 20000+600+7000+4000+1000+12000 =44600 нека са 45000лв
Тук няма да споменавам тол таксите,феритата и мостовете повечето спедиторски фирми ги поемат, но са сериозно перо за Германия 0.21е цента за км тол такси.
7. Заплата на шофьор поне 4000лв при оптимална работа от 11 месеца (според мен са 10, но нека бъдат 11 в примера. Не е човешко да караш 11м.) 44000лв
8. Следващото приятно перо е горивото с разход 30/100 при изминати средно 10000км на месец за 11 месеца или 110000км (33т нафта за година) демек 33000 * 1.3Е = 42900Е * 1.9583 = 84011лв колко са нали 84 камъка, джоб пара :)
9. Стигаме до счетоводните услуги, е тук на гърба на всички космос суми минавате с 250-300лв месечно или 3600 на година.
10. Ако нямате професионална компетентност и гараж няма драма за около 350лв на месец ще си наемете, или 4200лв на година.
11. Таксички на спедиторчето за диспониране и други глупости 5-6000 лв на година
12. Големите спедитори са "точни" хаха, като сте с гол влекач не ви вземат наем за ремаркето (както казва вуйчата : ебаси колко яко!)
13. В крайната сметка няма да включа парите за отваряне на фирма и лиценз около 3000лв и 15000 за влекача, понеже тия 20 бона сте ги дали, няма да кажа също, че поне трябва да имате още 20-30К лв без пари в чужбина и с счупен камион е весело когато нямаш пари :)
Подчертавам колеги, тук има много знаещи с опит над 20г., но не видях такава сметка направена, моля не ме съдете строго написано е с цел да информирам бъдещите хорица решили да отворят фирма да получат максимално много информация.
Ще бъда благодарен на тези от вас дори да помогнат с дописване на разходи където не са описани в горните редове (да си знаят хорицата с какво се захващат, повярвайте полезно е!)
Хайде с сметките да дърпаме калемчето:
45000+44000+84000+3600+4200+6000= 186600 или 187000лв (колко приятна сумичка) ами какво сега ще ги делнем на 110000км, ето 187000 / 110000 = 1.7лв или 0.8680е цента на км, обаче няма да ви гарантират 10000км на месец понеже сте нова фирма с 1 влекач, демек тотално не сте интересни за големите спедиторски фирми (средно обаче ще ги минавате), дам и ако искате да цедите работника да ви работи 11м значи се надявам тези където го мислят това никога да не успеят с всякакъв бизнес (бъдето хора преди всичко, вашият бъдещ шофьор също е човек и има жена,деца и т.н). Какво още да кажа влекача да не дава господ да се счупи за 5-6К евро тогава започва една моя любима руска песничка "плачь скрипка моя плачь" и отново максимум си правете сметката за 10м работа на машината. Така наречените "Големи" спедитори за мен са нищо повече от кръвопийци ще ви предложат невероятните 0.80-0.90е цента за работа вътрешно в Европа(супер бонуси като карта за гориво и плащане на пътни такси за да видите колко са яки теСсс големи пъпеши), много е писано тука за навла над 1.0Е може ако имате няколко камиона и добри контакти, на тия навла да карате тогава има файда от цялата работа. За ддс-то даване/връщане не засягам нещата става много дълга и широка работата. Сетих се още нещо, ние се отказахме а сме роднини и шофьори вие ще трябва да се доверите на човек където може да ви точи нафтата, да зареже влекача и да духне, да си намери друга работа и да седите месеци без шофьор(и не забравяйте шофьори няма дори фирми предлагат по 3К евро и не могат да немрят читави), е да ама разходите не чакат...
Бъдете живи и здрави всички и много успехи ви пожелавам, надявам се съм ви бил полезен!
Каква е тази гражданска за 7000 лева и какъв е този данък за 4000 лева? ???
Цитат на: admin - Събота, 23 Февруари, 2019, 22:35:00
Каква е тази гражданска за 7000 лева и какъв е този данък за 4000 лева? ???
За София офертите за ГО са от 4 до 9 хиляди лева - седлови влекач 19 тона. За провинцията 4 хиляди е работеща оферта. Ремаркета са обикновено по-евтини от лека кола (например под 200 лв). Данък товарните ремаркета нямат (туристическите имат), а за камиони знам за под 1000 лв. И пак не излиза сметката.
Извинявам се много, за данъка подведе ме познат с неговата ГО за провинцията 4К (каза ми само данъка ми е 4К та ми стана лошо,чухме се преди малко потвърди че се отнася за ГО), около 400-500лв е за влекача, но все пак на гърба на едни разходи от близо 200К 4000лв не променят грозната картинка :( За София се обадих на няколко фирми ГО беше 7000лв, едни искаха парите с 1 плащане, други приемаха плащане до 4 вноски.
Палячовски истории пишеш пич . Гражданска 7000 лева , ти филма Усещане гледал ли си . Пиша ви ясно нова евро 6 е 3000 лева лизинга, примерно Скания , заплата 2000 евра на шофьор , аз примерно 12 месеца мога да наместя шофьор да кара за 2000 - 2300 евра . Среден пробег 10000 км месечно . Спедициите вече плащат по различно примерно по 1,03 на км . Да кажем 1 евро. 120 000 евра на година - 26/27 на 100 разход ,2700 литра по 1 евро в Люксембург е 2700 евро на месец нафта , 2000 заплата шофьор стават 4700 , 1500 лизинг влекач , стават 6200 , 1800 - 2000 пътни такси стават 8200 , 150 евро счетоводство става 8350 , гражданска + каско 5600 на година 233 евро на месец, 8583 евро тотал, амортизация не смятай включена е в гаранцията. 1417 евро чиста печалба *12 месеца = 17004 евро - 10 % данък печалба 1700,4 = 15303,6 евро чиста печалба.
15303,6- 400 евро данък МПС = 14903,6 евро *1.95583 = 29148 лева чиста пара ÷ 12 = 2429 лева чиста печалба от един камион . И после викат няма пари. А началника си взима 2500 лева на месец от 1 камион като си бърка в гъза.
Цитат на: amundsen88 - Неделя, 24 Февруари, 2019, 19:34:34
Извинявам се много, за данъка подведе ме познат с неговата ГО за провинцията 4К (каза ми само данъка ми е 4К та ми стана лошо,чухме се преди малко потвърди че се отнася за ГО), около 400-500лв е за влекача, но все пак на гърба на едни разходи от близо 200К 4000лв не променят грозната картинка :( За София се обадих на няколко фирми ГО беше 7000лв, едни искаха парите с 1 плащане, други приемаха плащане до 4 вноски.
Цитат на: Jack77 - Сряда, 27 Февруари, 2019, 00:02:27
Палячовски истории пишеш пич . Гражданска 7000 лева , ти филма Усещане гледал ли си . Пиша ви ясно нова евро 6 е 3000 лева лизинга, примерно Скания , заплата 2000 евра на шофьор , аз примерно 12 месеца мога да наместя шофьор да кара за 2000 - 2300 евра . Среден пробег 10000 км месечно . Спедициите вече плащат по различно примерно по 1,03 на км . Да кажем 1 евро. 120 000 евра на година - 26/27 на 100 разход ,2700 литра по 1 евро в Люксембург е 2700 евро на месец нафта , 2000 заплата шофьор стават 4700 , 1500 лизинг влекач , стават 6200 , 1800 - 2000 пътни такси стават 8200 , 150 евро счетоводство става 8350 , гражданска + каско 5600 на година 233 евро на месец, 8583 евро тотал, амортизация не смятай включена е в гаранцията. 1417 евро чиста печалба *12 месеца = 17004 евро - 10 % данък печалба 1700,4 = 15303,6 евро чиста печалба.
15303,6- 400 евро данък МПС = 14903,6 евро *1.95583 = 29148 лева чиста пара ÷ 12 = 2429 лева чиста печалба от един камион . И после викат няма пари. А началника си взима 2500 лева на месец от 1 камион като си бърка в гъза.
Кои са тези спедиции дето плащат 1-1,03 eur.км.Наем на ремаркето калкулира ли.Ако не сметката излиза друга с наем.
Темата трябва да се формулира клатят ли ни спедициите ?!
Офертите се въртят чисто някъде около 90 цента км.проверено...Всичко е измислено от въпросните спедитори а ентусиасти да работят се намират.Има ли км. цената е по ниска а ако километрите са по малко а цената по висока те убиват от групажи и тежки товари.
Люксембургската нафта е забрави.Слаба е вдига разхода с около 1-1,5л.Излизаш почти на 0-ла икономия с нея.А как се отразява на горивната апаратура е друг въпрос !