Златина Семерджиева: Обичам да карам бързо и динамично
Тя е на 27 години, но зад гърба си вече има сериозен опит като шофьор. Още на 18 години Златина Семерджиева се явява на изпит за любител водач на моторно превозно средство. Скоро след това получава и документ за професионален водач, първият автобус в ръцете й е Ikarus. Казва, че чичо й, който дълги години е карал в чужбина, я е запалил по шофьорската професия. (http://www.picvalley.net/u/1999/77430479513437497901308082302oJeR1AldkQTWGTlcT0aC.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1999/77430479513437497901308082302oJeR1AldkQTWGTlcT0aC.JPG)
Дори и често да пътувате, рядко се случва да видите зад волана на автобус жена. Шофьорската професия поначало е за мъже – звучи като клише, но е факт, че малко жени се осмеляват да поемат на дълъг път. Това не е така за нашата героиня Златина, защото за нея да пътува е мечта. (http://www.picvalley.net/u/2316/1967228991181025964513080823676ZUQgwbvmu2xsFdZILYb.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2316/1967228991181025964513080823676ZUQgwbvmu2xsFdZILYb.JPG)
В чужбина по-често се срещат жени шофьори на автобуси. У нас хората са много ориенталски настроени, и то не само мъжете, а и жените. Изненадват се, когато ме видят, че сядам зад волана на автобуса", смее се Златина. Според нея, за да успее човек в работата си, трябва да е упорит, но и да е склонен да прави много компромиси. Казва, че е важно всеки да си върши съвестно работата, и признава, че се старае да достигне максималното добро ниво за всеки професионалист. ,,Не мога да се меря с колегите мъже специално за техническата част на автобуса, но пък знам как да го пазя. Трудно ми е да сменям гуми и когато това ми се е налагало, е ставало с помощ - казва Златина. - Физическата сила е предимство за мъжете, а за мен това винаги ще е минус. (http://www.picvalley.net/u/2748/23048731316180817013080824977S3bnv7umom1NAomF32o.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2748/23048731316180817013080824977S3bnv7umom1NAomF32o.JPG)
Професията на шофьор е тежка. Работният график на Златина е натоварен. На месец часовете шофира между 80 и 85 часа. На дълги разстояния е заедно с колега и карат на смени. Напрежението е голямо независимо дали се шофира в града или извън него. ,,В градски условия движението стана изключително натоварено. Като прибавим и това, че постоянно се ремонтират улици, предпочитам да карам извън града - обяснява Златина. - Извънградското шофиране е по-разнообразно и всеки ден пътувам в различна посока. Няма го напрежението на натоварения трафик, но е по-уморително заради навъртените километри." Понякога на ден автобусът изминава 1000 км, докато в градски условия километрите са двойно по-малко, дори в най-натоварените дни. В града обаче проблемите не свършват само с инфраструктурата, освен това има много нетолерантни шофьори, досадни задръствания и тълпи от хора, които пресичат, където им скимне. (http://www.picvalley.net/u/1967/177442005517481784291308082561RGcleJXk8NufSlNRkuih.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1967/177442005517481784291308082561RGcleJXk8NufSlNRkuih.JPG)
Източник: www.logistika.bg
Да бяха повече жените като нея... :)
Айде Ники подкрепи колежката си.
Само Златцето ;)
И повечко газ да дава,че нещо все е на + ;) ;) ;)
Шефке и ти я подкрепи нали сте комшийки ;)
Винаги- що е от наше село все е хубаво и оправно. :P
На живо ,колежката е много по-хубава,от колкото на горните снимки!!!
Колежката "мерджи" за страшна фирма ;D."Юнион Ивкони няма кой да ни догони".
Цитат на: LKW - Сряда, 28 Ноември, 2012, 20:46:48
Колежката "мерджи" за страшна фирма ;D."Юнион Ивкони няма кой да ни догони".
Изпуснаха я отдавна ;)