Форум на българските шофьори

Разни => Празни приказки => Темата е започната от: Бриги Магнито - Петък, 14 Октомври, 2016, 08:23:41

Заглавие: Според Българското законодателство
Публикувано от: Бриги Магнито - Петък, 14 Октомври, 2016, 08:23:41
Г-да фирмаджии,чорбаджии,онбашии и сие.
Според Българското законодателство,всеки притежаващ изряден документ за квалификация се води квалифициран.
Тъй че понятие като некадърен няма.
Или с други думи,щом квалифициран кадър не се управя с възложените задачи означава,че тези задачи са извън неговата квалификация и е редно да си помислите в какво превърнахте транспорта.
Транспорта е услуга,която има за цел да премести вещи,материали,продукция ,оборудване,хора и прочее от точка А до точка Б.
Нищо повече
Заглавие: Re:Според Българското законодателство
Публикувано от: admin - Петък, 14 Октомври, 2016, 09:10:20
Бриги, българските работодатели в голяма степен не се впечатляват от разпоредбите на законодателството. Тук съм качил един много интересен материал. Приятно четене!
Заглавие: Re:Според Българското законодателство
Публикувано от: briko - Петък, 14 Октомври, 2016, 09:38:00
 :P Е баси, неам думи...горките работодатели ;D
Заглавие: Re:Според Българското законодателство
Публикувано от: цецодебел - Петък, 14 Октомври, 2016, 09:42:41
 Админ. Това сега ли ,или шъ чакаме развития комунизъм? ;D?
Заглавие: Re:Според Българското законодателство
Публикувано от: nevega - Петък, 14 Октомври, 2016, 20:09:14
Бриги аз по принцип харесвам вижданията ти, но относно квалификацията хич не е така, няма да опсъждам това кой си е взел Профисионалната компетентност и на кой са му я донесли както казва един от моите шофьори :)
По принцип няма законодателство според което работодателя да е длъжен да приема какъвто и да е документ за квалификация, като гаранция за квалифицираността. Документа е необходимо но не и достатъчно условие и затова всеки работодател прави своя подбор според собствените си нужди и приценки.
Заглавие: Re:Според Българското законодателство
Публикувано от: Бриги Магнито - Петък, 14 Октомври, 2016, 22:12:30
Е тъй де тъй.
Или с други думи Гошо стаа га е при Тошо ,ма дайте да не се сърдим на Пешо,че  не стаа оти за Рашо е идеален ,па Сашо не стаа.
Заглавие: Re:Според Българското законодателство
Публикувано от: dino412 - Събота, 15 Октомври, 2016, 21:25:27
Бриги мойте уважения приятелю но има хора и със 100 талимата у джебо да са па си не стаат.
Мани не ме карай да пиша романи що само последните три седмици имам поне пет-шест случки с такива "професионално компетентни" лица.Единия Ми идеше направо да го претрепем.
Заглавие: Re:Според Българското законодателство
Публикувано от: динко - Събота, 15 Октомври, 2016, 21:49:42
Пепи пребий го и после опиши как компетентно и с АДР се натресъл на железото де шефа му го извадил от дудата.
Заглавие: Re:Според Българското законодателство
Публикувано от: redboy - Неделя, 16 Октомври, 2016, 12:37:54
Малко се отклонявам от темата,ма да питам - Фишовете от КАТ какво ги правите? Плащате,хвърляте или чакате да мина някаква давност?
Заглавие: Re:Според Българското законодателство
Публикувано от: loshdancho - Неделя, 16 Октомври, 2016, 13:12:51
Колекционира ме си ги.... мое  а потребат за стаж.
Заглавие: Re:Според Българското законодателство
Публикувано от: dino412 - Понеделник, 17 Октомври, 2016, 18:27:01
Цитат на: динко - Събота, 15 Октомври, 2016, 21:49:42
Пепи пребий го и после опиши как компетентно и с АДР се натресъл на железото де шефа му го извадил от дудата.


Не Съм Пепи Митко Съм това за протокола.
А другото.Как да не го утепаш бре брат? Половин час Му обяснявам как да върже коланите и да пристегне биг беговете със слънчоглед.Но "ТИР-аджия"(да извиняват колегите ако Съм засегнал някой но това е само за тая персона която описвам) с евро-6-ца не вярвя на самосваладжия ТКЗС-ар с Мадарка набор на Исус Христос.
Резултата едно връщане за пренареждане на товара от 45км и второ връщане от 50км. Два дни Ми се пречка из двора и трябва да го обикалям като голем камик и да  изчаквам товарача да прави маневри покрай "компетентнио" после да смени вилици с кофа да прибутва в склада да може да разтоварим.Губи времето и на Мен и на колегите де чакат да товарят и на фадромист и на комбайн където пък Мен чака.
Е кажи как да го не гръмнеш с кеф?