Форум на българските шофьори

Разни => Майстори => Темата е започната от: toshshko - Събота, 18 Юни, 2011, 18:51:21

Заглавие: Проблем при Скания 164
Публикувано от: toshshko - Събота, 18 Юни, 2011, 18:51:21
Искам да споделя един проблем.Който има компетентното разбиране-нека да помогне!!!!!!!!!  .Къде  и как да се разреши този проблем и камиона да  си върне живота!!!!.Та.....проблема ми е следния:    Скания  V8 мотор DC16 02  дюза-помпа .Имаше недобра работа на двигателя(2ри и 5и цилиндър прекъсваха),и вместо само тях да отремонтирам,реших да сваля и осемте за ремонт.Оказа се несполучлив(в Турция),повиши се разхода,а мощността изчезна,появи се и висок шум в кабината,втори път ги свалих(и трети в Гърция)и резултата е нулев.Камиона сякаш умря............????купих нови дюза-помпа,качихме ги,двигателя заработи много по-добре(но уви...само на място е така)при тестването му --показва че е по-нов от заводски,всичко е перфектно,никакви грешки......ииии....от всякъде е 6.,и турбина,интерколер,,,,и налягане на горивото,,ии всичко.С две-три думи>по-просто казано:няма никакяа мощост,при леко баирче,а и по равното натоварен,давам газ а  той не реагира,сякаш дърпа назад,.кадето съм питал-никой не знае какво му е,гледат на компютъра и вярват на него-при диагностика.А като трагна-всичко се обръща на опъки."по-зле е и от шкода".ако някой е имал такъв проблем,МОЛЯ да сподели,и ако знае решението му-също.!!!БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ОТЗОВАЛИ СЕ!!!!!!!!!!!!!!!!

Причина за редакция: Забранено е използването на изцяло главни букви в заглавието и в публикацията!
Заглавие: Re:Проблем при Скания 164
Публикувано от: jonsan69 - Събота, 18 Юни, 2011, 20:13:50
Здравей колега същия проблем го имаше сканията която карам 144L V8 на компютара всичко беше точно без ремаркето също но като закачех ремаркето все едно някой ме дърпаше назад.Накрая се оказа вуздушния филтър свалих го един ден и карах 50км. без него камиона стана друг сложих нов оригинален и досега машинката си върви без проблем.Пробвай този вариянт и дано се окаже филтъра и да ти тръгне машинката.Сканията е супер камион това е от мен дано да ти помогна успех. :D
Заглавие: Re:Проблем при Скания 164
Публикувано от: toshshko - Събота, 18 Юни, 2011, 22:43:32
здравей колега,Благодаря ти много,ама съм се видял в чудо.И горивния,и възду6ния са чисто нови,заедно с дюзите.сменяме ги ,и трагвам.И тъй като е равно тук,и отидох празен  на 35км  да товаря,не можех д е разбера разликата.И катое натоварих 18-20т. и усмивката ми се обърна,никаква тяга,карах 2 дни, и пак в сервиз,диагностика,тестване на път с 16т.,и на лаптопа всичко е ОК,а не върви :o >:(.в понеделник ще отивам София-технотест(препоръчаха ми Гошо).ако не открие къде е проблема ще отида и доСолун.Направо се отчаях.Благодаря ти за съвета,утре ще отида тогава да го сваля,и ще видя и това.Благодаря.
Заглавие: Re:Проблем при Скания 164
Публикувано от: godji - Неделя, 19 Юни, 2011, 02:04:48
Покарай малко със закачена диагностика и виж какво ще покаже . Желателно е камиона да е натоварен !
Заглавие: Re:Проблем при Скания 164
Публикувано от: imter - Сряда, 22 Юни, 2011, 23:21:19
Само в Солун ще ти помогнат,там съм бил 2 пъти и съм много доволен.
Заглавие: Re:Проблем при Скания 164
Публикувано от: toshshko - Петък, 24 Юни, 2011, 23:14:16
Ще ми кажеш ли по-точно къде в Солун??? или телефонен номер!!!........................................................................До някъде се поизясни причината,ама.....все още не се знае,,,,Значи -свалих въздушния  ,и смених горивния с оригинален Скания филтър.И интиресно защо-в тялото на горивния имаше само  три сантиметра нафта на дъното(мисля че трябва да е повече),и от там се осамнявам че не и стига горивото(или е запушено нещо някаде,или помпата не качва колкото трябва,или няма нужното налягане).тръгнах така и се получи малко подобрение,карах така и на другия ден сложих пак въздушния филтър,резултата пак остана същия,следователно не е виновен въздуха,а причината е в горивната система.,и свали разхода с 3-4 литра.утре ще проверявам всичко от резервоара до дюзите,да не е запушено някъде????????? :o :o :o >:( :( :'(,,,ще направя това и пак ще пиша,а между другото слушам и леко свирене на турбото.незнам дали е нормално??????БЛАГОДАРЯ ти за съвета за Солун, ;)
Заглавие: Re:Проблем при Скания 164
Публикувано от: toshshko - Неделя, 26 Юни, 2011, 12:51:05
проверих всички тръбички и шлаухки -няма запушено :(.измерих налягането на горивото-5,5-6 бара е(добро).а е започнал да харчи помного масло :( >:( :o ???.на какво се дължи всичко това ???.от една смяна на дюзи с нови-загуби мощността,повиши разхода на гориво,а и сега и масло гори ?????????????а може ли да е от малка компресия?...или ...вече не знам какво да мисля!
Заглавие: Re:Проблем при Скания 164
Публикувано от: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Неделя, 26 Юни, 2011, 13:01:55
Баце ба го у дръгела нали 5 основни ремонта му направи или поне така четох по-нагоре мислим,то се оказва че е свършил курса мислим,масло баце мое да гори не от компресия или клапани ,а от турбина баце ако е свършила курса нема масло нема сила нема нови дюзи нема помпата ми е у ред.Баце ти започна темата,че диагностиката показва,че всичко е у ред ,а дръгело мъртвец аз не съм много технически запознат ма да те питам кво показва като показатели на какво таз диагностика че всичко ти е у ред,чувал съм,че диагностиката си пеее много неща като помпа момпа,дюзи или съмнение че не бачкат ,съотношение въздух нафта,налягания от помпи момпи и други,та бах уж е у ред ма неще да мъцне да пойде ми баце погледни си търкалата бре или па ремаркето или па лагери или па бем ли го кво.Само да се неокаже,че дръгело ти толкоз си му душата,че ше паднем от трактора.
Сори ,че ти пишем простотии и сигурно си запалил ма въобще не мое да вденем кво му е у ред и кво не на твоя дръгел не обясняваш хубаво,дай една врътка му врътнем и ако не пометне ,че си покае де го сърби и кво го боли.
Заглавие: Re:Проблем при Скания 164
Публикувано от: toshshko - Неделя, 26 Юни, 2011, 13:52:31
Баце,значи сега пък турбото ли да сменям???????????????????И това ще направя ---па да видим :( >:( :o
Заглавие: Re:Проблем при Скания 164
Публикувано от: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Неделя, 26 Юни, 2011, 14:02:00
Цитат на: toshshko - Неделя, 26 Юни, 2011, 13:52:31
Баце,значи сега пък турбото ли да сменям???????????????????И това ще направя ---па да видим :( >:( :o
Баце нищо не сменяй,а мъцни като го палнеш кво се случва тропа ли ,тресе ли,пуши ли какъв пушек изкарва ,въобще пали ли ей такива ми ти работи.
Заглавие: Re:Проблем при Скания 164
Публикувано от: R560 - Неделя, 26 Юни, 2011, 15:01:29
Вземи купи направо нов двигател от някоя морга за 4000/5000 лв...
Заглавие: Re:Проблем при Скания 164
Публикувано от: toshshko - Неделя, 26 Юни, 2011, 15:23:01
пали си нормално,няма да тресе,няма да чука-тропа,не пуши.няма мощност,като дойде леко баирче и веднага умалява,свалям една половинка и трудно наема,докато стане равно.изпуши съвсем леко и после няма пушек никакъв
Заглавие: Re:Проблем при Скания 164
Публикувано от: toshshko - Неделя, 26 Юни, 2011, 15:27:03
а като стигнат оборотите до 1600-1700,изведнъж дръпне ,сякаш тогава турбината заработва.... ??? ??? ??? ??? :( :( :( :'(                                ама не е редно така.    горкия двигател-как се  се мъчи :'( :'( :'(
Заглавие: Re:Проблем при Скания 164
Публикувано от: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Неделя, 26 Юни, 2011, 16:27:41
Значи баце режи и у НАДИН там че я оправят  :) :) :) :) :) :) :) ей ма умрете се ебавате бреееееееееее
Заглавие: Re:Проблем при Скания 164
Публикувано от: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Петък, 01 Юли, 2011, 12:38:05
Цитат на: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Неделя, 26 Юни, 2011, 16:27:41
Значи баце режи и у НАДИН там че я оправят  :) :) :) :) :) :) :) ей ма умрете се ебавате бреееееееееее
Баце гледам замлъкна по твоя проблем та да те светна ,защо съм ти драснал това цитатче горе.
Баце за мен ти се правиш на интересен -разбира се може и да греша ,но да тикажа мойте съображения.
Та писал си,че си врътнал бем ли го колко ремонта на въпросната Скания предполагам за цифра пари ако е истина и чак сега почваш да ровиш елементарните неща,като запушване,филтри милтри и така нататъка,всеки нормален човек прави обратното,апропо не си погледнал инжектора баце  ;) много важен момент,ако не ми вярваш питай по-разбирачите.Като второ в мойте мисли,че си решил да се гъбаркаш с нас е че започваш с момента,че мотора на дръгела ти е цитирам,,осмак,, само да те светна и шестак да е проблемите са едни и същи и друго да те светна дали е шестак или осмак не значи,че единия е по-як от другия.
Колегите ти посочват правилни насоки с въздушни филтри и т.н. ,щом мотора ти както казваш е добър пък неще да върви,то значи ,че не му стига нещо и това нещо е или въздух или нафта,но ти казваш,че твойта бегачка не пуши е да те светна баце щом не пуши или е у ред или такъв дръгел няма та ако ще нов новеничък от завода е.
Питах те дали пали,защото може всичко да и е у ред ма има там едно му викат предварение,закъснение то важи и за нафтовите печки и ората слагат разни вакуми ,макуми та да го догодат по време на работа ,отделно пък требва и да е зацепено туй онуй с разни там ъгли на изпреварване .
Та баце ти за мен си правиш гаргара с нас ми се струва,аз разбира се съм технически инвалид ,но ми е простенно завършил съм СПТУ по Туризъм с професия готвач,но определенно ми се струва ,че се гъбаркаш с нас.
Дано да греша и да стана аз за смях баце от колко да се окаже,че ти си правиш гаргара.
Ако греша баце приеми изскрените ми извинения и дано ,някой или ти да откриеш проблема на въпросния камион.

Аз изказах само собственното си мнение баце,това е.
Корекцийка:
Баце ако сериозно имаш проблем ети един телефон на според мен добър сервиз в Солун:2310-755-225 или 6944-823-826 търсиш Панайотис-пича не лафи нашенски за жалост
Код как се избира Солун от нашенско не знам баце тъй че ако съм ти от полза е добре ако ли пък не сори,първия е стационарен другия му е GSM
Заглавие: Re:Проблем при Скания 164
Публикувано от: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Понеделник, 22 Август, 2011, 00:36:22
Баси тук съм засегнал пича,баце оти ми обръщаш внимание бем ли го,язека чеп за зеле не стаам.
Заглавие: Re:Проблем при Скания 164
Публикувано от: jegar - Неделя, 27 Ноември, 2011, 21:32:52
Направо съм учуден,че колегите от Скания не са разрешили този смешен проблем .... Не знам откаде идва това хвалене на турските и гръцките сервизи.Там има изобилие на части но не и на мозък.Двадесет и три години съв в този занаят.Работир съм в Гърция и Белгия.Като авариец съм обиколил цяла Европа и познавам работата на сервизите и разбрах ,че са смотани....там слагат НОВО докато не стане.Големи правачи са защото складовете им нямат край.Колега, ако искаш ми вярваи ако искаш не. Проблема ти е изключително дребен според мен.Трябва да смениш един датчик който се намира на смукателните колектори.Този датчик е комбиниран за налягане и за температура на въздуха.Ако някой започне да ти развива теорий че не е проблема в датчика значи изобщо не е в час. А ако искаш да ти обяня защо е този датчик ми звънни на тел. 0887397280 Боби Жегарски.
Заглавие: Re:Проблем при Скания 164
Публикувано от: jonsan69 - Неделя, 27 Ноември, 2011, 21:54:28
Здравейте колеги аз карам скания 144L имаше такъв проблем че като му подам газ и гърмеше в смукателя.В агри м пловдив смениха същия този кабел и казаха че е готов.Да но без ремаркето всичко беше ок но с ремаркето същия проблем само взеха парите и накрая се оказа че въздушния филтър е задръстен колегата който я е карал не е сменял филтъра 5 месеца махнах го и подкарах камиона с 32тона и камиона не беше същия оттогава 1 година нямям никакви проблеми
Заглавие: Re:Проблем при Скания 164
Публикувано от: toshshko - Неделя, 26 Август, 2012, 16:10:50
ако някой друг  знае нещо ново по тази тема,моля  нека да го сподели ??? >:(
Заглавие: Re:Проблем при Скания 164
Публикувано от: man4oka - Сряда, 10 Октомври, 2012, 23:01:14
Здравейте. Ето един човек в Солун, казва се Василис и говори български.  Ето телефона: 00306977598758      Дано съм помогнал. :)
Заглавие: Re:Проблем при Скания 164
Публикувано от: toshshko - Четвъртък, 11 Октомври, 2012, 13:43:01
Бях при него,но и той вдига рамене,голйма загадка е.и при Фотис бйх,С.саватис.......каде ли не....всеки се 4уди каде скрит проблема >:( ???.Благодаря ти за отзивчивостта........
Заглавие: Re:Проблем при Скания 164
Публикувано от: ivopifeca - Четвъртък, 11 Октомври, 2012, 18:44:36
Изпуска ли въздух от някъде?Има един кран отдясно на скоростите,я опитаите да разкачите шлауха на ретардера и го изолираите и покараите така...Аз съм го ял същия заради ретардера на 124л ;)
Заглавие: Re:Проблем при Скания 164
Публикувано от: man4oka - Неделя, 16 Декември, 2012, 11:40:52
Здравейте! Имам проблем със Скания 164 480 с компресора, има много конденз. Ако някой се е срещал с моя проблем, моля пишете!!! Благодаря :) :)
Заглавие: Re:Проблем при Скания 164
Публикувано от: loshdancho - Четвъртък, 20 Декември, 2012, 12:44:36
В компресора ли има конденз???
Заглавие: Re:Проблем при Скания 164
Публикувано от: man4oka - Четвъртък, 20 Декември, 2012, 14:53:44
Не съм сигурен дали е от компресора или от дехидратора. Като откача лулата за въздуха към ремаркето има лед вътре в лулата. Благодаря :)
Заглавие: Re:Проблем при Скания 164
Публикувано от: loshdancho - Четвъртък, 20 Декември, 2012, 16:05:15
След като смениш дехидратора и източиш конденза от бутилките , сипваш  спирт или (за препоръчване )
специални антифризи за въздушната система.
А конденза може да е  от стар дехидратор или компресор качващ масло , което запушва дехидратора. За препоръчване е сивият дехидратор на WABCO, който обира и маслото.... поне така пише, което аз не вярвам много.
А ако има шепа кокс, масло и нагар в крана на балансьора може и да не работи коректно дехидратора.
Тогава най-добре си отиди на въздухар да ти почисти  крана и смени гумичките, след което да го регулира, ако не искаш да береш ядове когато е минус градуси.  Въздухара когато види какво има като боклуци в крана ще ти каже дали компресора е за ремонт.
 
Заглавие: Re:Проблем при Скания 164
Публикувано от: Бриги Магнито - Четвъртък, 20 Декември, 2012, 18:46:56
Цитат на: man4oka - Четвъртък, 20 Декември, 2012, 14:53:44
Не съм сигурен дали е от компресора или от дехидратора. Като откача лулата за въздуха към ремаркето има лед вътре в лулата. Благодаря :)
Баце смени си гумичките на лулите и мое ледо да позачезне,естественно само предполагам.
Заглавие: Re:Проблем при Скания 164
Публикувано от: man4oka - Петък, 21 Декември, 2012, 02:09:02
Аз правих компресора преди месец и половина и отскоро се появи този проблем. Ще пробвам това, което ти препоръча и ако не стане ще сменям целия дехидратор.  :) :)
Заглавие: Re:Проблем при Скания 164
Публикувано от: garmini - Четвъртък, 17 Януари, 2013, 11:25:41
Колега може проблема да ти е в инжектора.Вътре представлявя две зъбчатки и се износват и неможе да смогне да качва нафта и точно на баир камиона не иска да върви.Смени инжектора и другото което се сещам е както каза един колега по нагоре датчика на смукателите.
Заглавие: Скания 164-лафет
Публикувано от: Rammbon - Понеделник, 04 Март, 2013, 21:02:07
Имаме една Скания 164, 2001 г, влекач. Колко би струвал един основен ремонт заедно с частите на лафета? Или колко струва един нов лафет?
Заглавие: Re:Проблем при Скания 164
Публикувано от: imter - Понеделник, 04 Март, 2013, 21:39:36
Най-добри питай в Агри-М,там ще ти дадат точната информация,ако не се лъжа имат и рециклирани лафети,както и нови.
Заглавие: Re:Проблем при Скания 164
Публикувано от: loshdancho - Понеделник, 04 Март, 2013, 21:48:27
А за марката и модела на лафета?!?......Не че са от значение.... ::)
Заглавие: Re:Проблем при Скания 164
Публикувано от: Красимир Тодоров - Понеделник, 04 Март, 2013, 22:52:42
Цитат на: garmini - Четвъртък, 17 Януари, 2013, 11:25:41
Колега може проблема да ти е в инжектора.Вътре представлявя две зъбчатки и се износват и неможе да смогне да качва нафта и точно на баир камиона не иска да върви.Смени инжектора и другото което се сещам е както каза един колега по нагоре датчика на смукателите.
Да допълня, вчера се прибрах от италия, сканията не можеше да вдигне повече от 1500 об. на място и 1000 в баир, едва катерех. Така тръгнах, така се прибрах, 2 нови филтъра горивни смених, не става... тръгнах, върнах се, смених отново горивен, но от друга марка и камиона тръгна.
На осмака има отляво до филтъра щуцер за обезвъздушаване с ключ 17, трябва да се  замери с хидравличен манометър и да е мин. 4 атм. излизащата нафта Ако е по-малко е инжектор, ако си е нормално, па не иска, значи не стига нафта или смуче въздух, по вероятно е да не стига нафта. Цитирам ви Пепи от Девня. Който е сканияджия го знае.
Заглавие: Re:Проблем при Скания 164
Публикувано от: Rammbon - Вторник, 05 Март, 2013, 20:23:21
Цитат на: loshdancho - Понеделник, 04 Март, 2013, 21:48:27
А за марката и модела на лафета?!?......Не че са от значение.... ::)
JOST, без централно мазане.
Заглавие: Re:Проблем при Скания 164
Публикувано от: Mpekov87 - Неделя, 19 Януари, 2014, 11:55:02
Колега много ми е интересно разреши ли проблема с вървенето на Сканчока,защото гледам е доста стара темата но ми е интересна,изчисти ли си цедката на сондата в резервоара защото на Волвото ми правеше от там проблем,след като се изчисти няма ядове.
Заглавие: Re:Проблем при Скания 164
Публикувано от: toshshko - Вторник, 22 Юли, 2014, 21:46:32
не е разрешен проблема.така кара....спрях да опитвам повече....никой не може да разбере какво му е на Сканчока....
Заглавие: Re:Проблем при Скания 164
Публикувано от: batalov80 - Сряда, 23 Юли, 2014, 02:16:30
Цитат на: toshshko - Вторник, 22 Юли, 2014, 21:46:32
не е разрешен проблема.така кара....спрях да опитвам повече....никой не може да разбере какво му е на Сканчока....

Подобен проблем имах със IVECO.Диагностика,майстори,какво ли не смених и нищо.Накрая смених двигателя и край.И аз обикалях по майстори-не можаха да открият проблема.Боклуци!
Заглавие: Re:Проблем при Скания 164
Публикувано от: Красимир Тодоров - Четвъртък, 24 Юли, 2014, 12:20:57
Ходи ли при Илко в Кривина или Пепи в Девня?