От пимк ми звънха днес за да ми върнах процента които отдържат от заплатата.А аз напуснах преди 2 години и отдавна не работя в България.Веднъж вече ми върнаха едни пари за които не подозирах,сега и процента които го бях отписал.Така че пимка почва леко,ама мнооого леко да ми се издига в очите.
Нямат избор,имат доста камиони на плаца без шофьори,а и в последно време не съм чул някой да се оплаква от тях ???.
А защо задържат пари?
Защото ако се смени една ГОЛЯМА част от ръководния състав , може и да стане една прилична фирма . Със Школа и така на татък !!!
И другото вече все по малко Шофери се навиват да карат Европата за 90–100–120 Дни , и на края да ти Резнат парите ?
Извинявай Аmerigan но какъв контрол ще "Упражнят" на клетия шофер след като той е напуснал ?
Контрол се упражнява когато е на работа , поне така мисля аз .
Другото се казва ПРЕЕБАФКА на работника ,и от там последваща реакция, И "ФИРМЕТО" бега у тъмнйо списък ако ме разумеш ща ти радим .
Не знам как е у Америка , но във България има "Обяви за Работа " От дадена фирма от1500 до 4000 лв на месец за международно .
Е аз как да се цаним във такава фирма ,като минимала и номинала се разминават три пъти за един месец ? Ами ако бачкам три месеца за 4000 лв =12000 хиляди и на края ми дадът 3 по 1500 =4500 какво правиме ???????
Остави че има фирми които те осигуряват на 420 леваааааа. А иначе списъкът със изисквания е като за Пилот от формула 1!!!!!!!
И после РЕВЪТ че нема Шофери ,хахаха. Има но те няма как да ги заинтригуват и прикоткат във своя отбор, със ниска топка не стаяяя.