Форум на българските шофьори

Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета => Микробуси => Темата е започната от: ivaton - Вторник, 24 Януари, 2017, 18:11:27

Заглавие: Нов Бус Евро6
Публикувано от: ivaton - Вторник, 24 Януари, 2017, 18:11:27
Здравейте. Мнения за нов Бус евро 6.Пред дилема съм каква марка да бъде.Цената е без значение.
Заглавие: Re:Нов Бус Евро6
Публикувано от: SEMPER - Вторник, 24 Януари, 2017, 18:52:41
За какво и къде ще ползва ?
Заглавие: Re:Нов Бус Евро6
Публикувано от: ANIMAL - Сряда, 25 Януари, 2017, 20:05:56
Спринтер или Крафтър това ти е дилемата.За друг не мисли.Ще ти се отплати инвестицията в бъдеще време
Заглавие: Re:Нов Бус Евро6
Публикувано от: ivaton - Сряда, 25 Януари, 2017, 20:18:46
Карам  Пежо 2.2 HDI  2011 .Гори ми средно 7.5-7.8.Работя в Европа вътрешно.Времи ми е за чисто нов бус. Да уточня Бордови бус търся.
Заглавие: Re:Нов Бус Евро6
Публикувано от: SEMPER - Сряда, 25 Януари, 2017, 20:57:26
В такъв случай най вече те интересува кой български дилър предлага най пълно гаранционно обслужване в цяла Европа, а не толкова конкретна марка.

Крафтъра го забрави изобщо - няма по лаком вариант. В момента излиза нов модел, който не е на общата база с Мерцедес, но нямам никакви впечатления, даже и не съм виждал на живо как изглежда, така че е малко котка в чувал ситуацията все още.
Спринтера е по икономичен, но пък първоначалната стойност на придобиване е височка.

Предполагам сам си виждал -  най популярната марка за твоя тип работа доскоро беше Дукато. От две години насам масово навлязоха и Рената.

Логиката е, че щом се ползват най масово, значи са най подходящи, и като експлоатационни, и като финансови характеристики.
Надали 90% от превозвачите са някакви тотално неориентирани идиоти.

Аз лично съм карал и двата модела, Фиата ми е доста по удобен от Реното, но това е субективно мое мнение.

Щом си на Боксер и ти е комфортно, няма причина новото Дукато да не ти пасне.

Под секрет ;)  - Спринтера е най комфортен, но би ми досвидяло да го купя нов. Но аз все пак карам 2-3, максимум 4 часа на ден, а не 15.
Заглавие: Re:Нов Бус Евро6
Публикувано от: ivaton - Четвъртък, 26 Януари, 2017, 11:55:38
Благодаря за мнението. Не карам по 15 часа. Няма значение. Всички евро6 са с АДБЛУ  . Те това ми е непознато и малко ме притеснява.
Заглавие: Re:Нов Бус Евро6
Публикувано от: ANIMAL - Четвъртък, 26 Януари, 2017, 22:18:38
Пежо,ситроен,дукато-много тънки ламарини това си върви още от 98г.насам и не го оправят.Кривят се купета и врати и се получават едни усуквания само от лошите ни пътища.Предимството на дукатото е двигателя,който е наистина много корав говоря за 2.8 и 2.2.Крафтъра е бегач и ако се видя скоро с колегата ще ви кача снимки неговия е на 600000 км без никакви особени грижи да му е създавал.Виж последния спринтер е друга бира,много е удобен,екстри всякакви и товари по 1.5 тона спокойно.Смятам,че за дълги пътувания от спринтера по-добър избор няма,а и както казва колегата по-горе в ЕС навсякъде трябва да има поддръжка
Заглавие: Re:Нов Бус Евро6
Публикувано от: SEMPER - Събота, 28 Януари, 2017, 13:31:48
Цитат на: ivaton - Четвъртък, 26 Януари, 2017, 11:55:38
Благодаря за мнението. Не карам по 15 часа. Няма значение. Всички евро6 са с АДБЛУ  . Те това ми е непознато и малко ме притеснява.

Да не бъркам, обаче си мисля че дукатото евро 6 е без адблу.