Някой кара ли от тези машини? Или от китайските ТАТА?
Колега Тата са индийски,а иначе имал съм Рекстон и Кийрон,впечатленията са ми,че са много здрави и непретенциозни машини,ако не се лъжа двигателите и скорости са разработка на Мерцедес.
Наскоро си купих Кайрон и съм много доволен.Возията му е много добра ,Тих е и икономичен.Има евтина поддръжка и не е капризен .Разработен е съвместно с Мерцедес,които са били акционери в Санг Йонг доскоро.В момента собственици са индийката Тата,Китайска компания и частен инвестиционен фонд.
И какво правите с тия джипки?
Ми одим до центро на село да пиим кафе.
Цитат на: Petroff - Понеделник, 24 Април, 2017, 19:51:37
Наскоро си купих Кайрон ...
Автомат ли е, къде му намираш части?
Ръчка е.Имам го от две седмици и досега съм му сменил хидравличния обтегач на веригата и успокоителите..Частите са поръчани от дилъра Ратола,и са ,112лв за обтегача и около 55 за останало.Филтри,масла и ремъци ги има в Техко където ползвам отстъпка и ми идват на смешни цени.Лошото е че повечето от майсторите като чуят Санг йонг ,и видят джип почват да гледат на теб като дебела пачка пари,ама не се притеснявам особено.
Последното изречение ми хареса.А ти не си ли "пачка"?
Аз за това попитах,какво правите с тия джипове и приех отговора за сериозен,щото в БГ за това ги използват :)
п.п. ....без лоши чувства ;)
Ходих да гледам един Кайрон 2.7 автомат, 163к.с. . Излита като спортна кола, интересното е, че като се кара примерно с 120км/ч и пуснеш педала на газта и оборотите падат на 500 и така докато пак се подаде газ. По надолнище държи една и съща скорост без да си на темпомат. Много приятен за каране, върви само със задно, но има 4х4 и бавни. По каталог му дават висока теглителна сила до 2500кг, което е добре за двуосната ми каравана, като реша да я вкарам близо до река или язовир. Сега тази каравана я дърпан с бус Дукато и е плачевно.
Нарочно питах по разни сервизи, уж че имам проблем с една или друга техника по колата, повече не искат и да чуят за корейска машина, но мен това не ме безпокои особено.
Двигател по лиценз на Мерцедес, а на скоростите дори пише Мерцедес. Интересни са тези корейски машини, лукс като S класа, гуми 16 или 17 цола, гориво до 12л градско.
Вярно е, че в България ги ползваме да ходиим на кафе с тях. Хехе, мацките им изхвъкват очите като караш нещо по-високо, без значение от марката и трябва и такива забавления :) . Аз ще го ползвам и за караваната и за плажа и за зимата за вилата, че там е планински район и без 4х4 или почистен път не се стига. Имах преди Гранд Чероки 3.1. Препоръчвам никой да не си взема такова нещо, не и с този Алфа Ромео двигател и скорости не нещо друго италиянско беше. Ядове -ядове ,много.
Е в такова положение с каравана и вила в планина се съгласих,но един мой познат си купи джип ,щото с друга кола му било трудно да паркира по бордюрите,а и по кръстовищата му давали предимство :) ,иначе е с анцунг от битака за 22лв. вече 6-та година.
Здравейте
Чета какво пишете и неможах да се стърпя и аз да драсна нещо ..... но не се обиждайте това е мое лично виждане
Ssangyong въпреки че използват доста неща от Мерцедес не е Мерцедес а е най грозното нещо наречено джип или сув няма значение . Мацките се заглеждали :o ??? ;D явно тия мацки се заглеждат и по каруците на село ......... Като изключим външния вид тези коереиски автомоболи имат и доста плюсове ; евтини , здрави , и общо взето евтина подръжка
За Гранд Чероки 3.1 обаче напълно подкрепям какво си написал
Има нещо вярно в грозотията на тези машини, не са Мерцедес, но техниката им е доста добра. Трябваше ми време , да почна да харесвам Кайрона, но ми харесва, че и нещо по-различно от другите железа по пътя. Да, по-евтини са и по-нови са от СУВ от същия клас, но немски или японски, луксозни са, рядко се срещат.А иначе има и уродливи модели като тези на снимките. А за анцунга, :) , там е манталитет. Аз и камиона карам с дънки и не използвам анцунг. Но има доста екземпляри с анцунг и с Мерцедес БМВ или джип на кафе. Мацките вече се заглеждат по всяка кола, с големи гуми. Те не различават марки , повечето. Има и каруци с големи колела ... ;D
Вярно че са разработени заедно с мерцедес,но горивната система е на Делфи,която вече я разбират много майстори.До сега карах Пикасо и бях доста доволен от него,като разход и возия няма равно,но не може да се мери нито по комфорт нито по скорост с Кайрона.Между другото доста от корейските коли са сглобка в Русия,и там си ги харесват и карат.Сайта на кайрон там е clan ru и можете да прочетете доста интересни неща.
Тегличи и сервиз 0884333265 http://avtopolis.net/bg/teglich-ssangyong-kyron-2005-cena-350-leva-prodava-em-komplekt-druzhba-0884333265.html