Здравейте колеги,от известно време насам волана стана много тежък,на шенкелите има едни гайки,които като отвих се учудих че вътре бяха пълни с масло а не с грес,но явно са си така според мен,помпата на хидравликата не се чува да вие,масло има в казанчето,а волана е невероятно тежък и незнам вече къде да търся проблема?
Колега,според мен е добре да напишеш и каква е машината и дали изведнъж е станало или постепенно,пък тогава ако някой има идея какво може да е,че евентуално да помогне
Извинявам се колега Ман М90 17.232 92г. е камиона,не е каран няколко месеца до последно си се въртеше добре,днес като ми се наложи да го изкарам установих проблема >:(
Закарай го в най-близкия пункт за изкупуване на вторични суровини. Ще го оправят веднага! Нет грузовик, нет проблема! Шегувам се, разбира се!
Това че е 92г не означава че е някакъв потрошеняк,все едно излиза от магазина е този камион колега,преди месец имах оферта за 35 000лв да го продам,а като няма какво да се каже в полза е по добре да не се спами излишно
Колега, не съм много сигурен, но мисля че трябва първо да се убедиш че помпата прави налягане към кормилната кутия.
Пробай да откачиш маркуча от кормилната кутия и го сложи в казанчето, като запалиш трябва да видиш да циркулира.
Вътре в казанчето за хидравлична течност имаш филтърче. Започни със смяна на него и подмяна на маслото в него. Филтъра е около 15лв. на Hengst. От него започва да върти трудно волана и дори на моменти да затяга. :)
Благодаря колеги,утре ще сменя филтъра и ще направя пробата с маркуча и ще пиша!
Филтъра го смених,но няма ефект,а пробата с маркуча към скоростната кутия не успях да я направя,защото заваля, обаче работата отива на към сваляне на помпата май!
Открих проблема днес /шенкелите са за смяна/ ще падне доста труд :-)
Цитат на: vencislavvv - Събота, 20 Май, 2017, 14:03:22
Това че е 92г не означава че е някакъв потрошеняк,все едно излиза от магазина е този камион колега,преди месец имах оферта за 35 000лв да го продам,а като няма какво да се каже в полза е по добре да не се спами излишно
Е как шенкели,нали излиза от магазина?!
Сега разбрали какво имаше в предвид колегата като се пошегува.
Днес е шенкел,утре главина,в други ден нещо по двигателя,както се казва ,един ден го караш,два дена го правиш.
Карай си го като ретро,а не за работа.
Цитат на: micyri - Сряда, 24 Май, 2017, 10:30:12
Е как шенкели,нали излиза от магазина?!
Сега разбрали какво имаше в предвид колегата като се пошегува.
Днес е шенкел,утре главина,в други ден нещо по двигателя,както се казва ,един ден го караш,два дена го правиш.
Карай си го като ретро,а не за работа.
Това има ,това че кара човека.А и старите модели са по дуракоустойчиви,и некапризни.Предполагам,че камиона е седял дълго време без да се кара,което е по лошо понякога и от зле поддържан камион.
Цитат на: micyri - Сряда, 24 Май, 2017, 10:30:12
Днес е шенкел,утре главина,в други ден нещо по двигателя,както се казва ,един ден го караш,два дена го правиш.
Карай си го като ретро,а не за работа.
Колега, да си купил поне един камион в твойта кариера на ТИР-аджия ?
Цитат на: vencislavvv - Събота, 20 Май, 2017, 14:03:22
Това че е 92г не означава че е някакъв потрошеняк,все едно излиза от магазина е този камион колега,преди месец имах оферта за 35 000лв да го продам,а като няма какво да се каже в полза е по добре да не се спами излишно
Оня ден видях в Италия от магистралата едно Волво Евро 5 за 22 000Е, не знам, дали ще се навият на бартер, но според мен е добър вариант.