Колеги, имам ли проблем да се дърпа платформа с автоматик? Говориме за голям ВАН 3.3 бензин, който по талон дърпа до 2т. Идеята е да се закачи на него платформа, която с колата върху нея е именно около 2 тона. Ясно е, че за един два пъти няма да има ядове, но при по-често дърпане, автомата дали ще издържи?
Също така знам, че се за дърпане се предпочита задно, ако ВАНа е 4х4 предимство ли е?
Тоз ван дано да е на газ/метан, щото иначе бензин, автомат и 2т.платформа ще е доста нерентабилно.
Ако разсъждаваме логично,то и тов.автомобили с автомати нямаше да има.
Вояджъра ще се справи , по-добро от хидротрансформатор за дърпане е единствено ксмион. За дърпане е добре голям мотор и тежък влекач.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Никакви грижи няма автомата да дърпа. Аз доста време дърпах ремарке с БМВ Х5, удоволствие е. Пееш и караш, само в твоя случай като зареждаш ще ревеш. ;D Приготви се за 4-5 литра отгоре.
С бензин изобщо не е рентабилно да дърпаш, ма ти си знаеш.
Предно,задно - няма значение. Аз преди дърпах със Спринтер с задно, и след това като почнах да дърпам с бусове с предно ми беше малко странно в началото, но се свиква. Ти ако не си карал ремарке няма и да усетиш разлика.
4х4 е единствено още по голям разход, но така или иначе вана ти не е с постоянно зацепване, а е с някаква муфа най вероятно, така че е все тая.
Препоръчително е да се дърпа с бус, понеже е по висок, въздуха се завихря по отвисоко, и към платформата става заслон. С вана завихрения въздух ще обдухва хубаво колата на платформата, и ще става като спирачка. Но това ще го усетиш единствено по разхода, щом ти е мощен двигателя.
Вана е Вояджър да. Другия вариант е Е Класа Комби очиларка 2.7 CDI. Иначе горе долу става дума за по 2 -3 пъти в месеца, на не много дълги преходи, по 500-1000км. Проблемът със завихрянето на въздуха и разхода на големия бензинов двигател май не е много оферта. Не че не става, просто ще е прекалено скъпо.