Бацета впечатлен съм от това недоразумение на инженерната мисъл и некак си реших да споделим моя възторг от туй чудо наречено камион.
Начи започвам с кабинету,въпреки че е тесен и висок,шанса Ви да стигнете кревато от шоферската седалка се равнява на световен рекорд на Стефчето у високийо скок.
Тва всичкото е заради момента,че тунела за мотора е толкова висок ,че и Мадарка би му завидела.
Факт обаче е,че Дафинката за разлика от Премиума има пепелник,тоест инженерите не са се притеснили,че няма да можете да затворите вратата ако пепелника е отворен,тази тяхна увереност е заради въпросният тунел,който гарантира,че веднъж умъкнете ли се проблеми няма.
Относно видимостта ще е жалко да не спомена,че седнали на шоферскийо трон сте се едно на височината на колездач спрямо пътя,за да компенсират кръгозора инженерите са поставили неразмерно големи прозорци,неразмерно щото кат грейне слънце сеннико ви прави сенка на кубето.
Динамичните и силовите качества на този Чепел са гарантирани от ръчна 8степенна скоростна кутия с половинки и 460 магаровият мотор на Пакар или там некой си.
С други думи тоз Чепел вади не лош вървеж очудващ чак.
Относно разхода ,злите езици твърдят,че е все в преразход,но ако се съди по твърдението на Райдеро,че Правецо не лъже бих казал,че му е нормален разхода и съвпоставим с Scania 420 euro4
Относно характера на този Чепел и тук не е подминат момента в който вечер спираш без никакви проблеми,а сутринта триста и шейсет проблема.
В заключение бих казал:
ДАФ ЦФ 460 е прекрасен камион,но когато и да си го подминал не си пропуснал нищо.
П.П.Четиво за паузиращи и скучаещи...
ЦФ не съм карал,един единствен път навремето съм се возил при колега с ЦФ АТИ,не помним впечатления за лоша кабина-2004 беше тогава,иначе ХФ бих го сменил само за ИВЕКО,ИЛИ АКТРОС МП3 -големата кабина ;)
Цитат на: ivopifeca - Събота, 11 Ноември, 2017, 17:54:12
бих го сменил само за ИВЕКО,ИЛИ АКТРОС МП3 -големата кабина ;)
(https://media.giphy.com/media/ulf4cv6nbJL3y/giphy.gif)
Цитат на: loshdancho - Събота, 11 Ноември, 2017, 18:18:20
(https://media.giphy.com/media/ulf4cv6nbJL3y/giphy.gif)
Затваряй си капака,и лека.
Градски камион ,ниска кабина с две стъпала, разкарваш 20 палета от 7 до 5 часа и си одиш у вазе, креват ти не требва.За спане XF super space cab
Цитат на: stefanov - Събота, 11 Ноември, 2017, 21:55:55
Градски камион ,ниска кабина с две стъпала, разкарваш 20 палета от 7 до 5 часа и си одиш у вазе, креват ти не требва.За спане XF super space cab
Гаранция си прав,но тц,че заложим на Шведските будки,некак си им свикнах
(https://i.makeagif.com/media/8-10-2014/SQURmr.gif)
Цитат на: loshdancho - Неделя, 12 Ноември, 2017, 01:40:21
(https://i.makeagif.com/media/8-10-2014/SQURmr.gif)
Бе всъщност мислех си за
(http://://i.ytimg.com/vi/Yrcmli4u9vQ/hqdefault.jpg)
::)
Да ли пък не е настъпи някакъв катарзис?
Незнам къде си видял CF 460 от новия модел с 8 скорости, Бриги? Но може и да има.
На севанците камионите са със 6 скорости и половинки, 1 и 2 са напред съответно ляво и дясно , а трета е назад в дясно. Но пък са доста икономични, ако дърпат 10 тона дрехи. Ето снимки от един преход на колега в България, през котленския проход.
Ми бем ли го Баце с осем е,моем ти ги щракнен на фото.
Иначе добре е 26/100 с 10тона,усещам как Райдеро ,че лизингова 7-8