Tga с 10500 и няколко кубика 430к.с. диференцял нито бавен, нито бърз, окачване твърдят, че е характерен за Ейре-между кантарни оси характерно за Великобритания и комбинирано ресиори и възглавници, характерно за Швейцария. Самосвална композиция 5-оси маршрута почти изцяло е по-равното, но за нашите пътища кото след бомбандировки често гърмят гуми и се пукат възглавници, защото се нацелват дупките.
Ако композицията стане 6-оси или към 52 тона общо тегло, ще издържи ли AS-Tronic-а? Някой правил ли е такъв експеримент?
Ще държи.
Колегата изкара към 40дена ежедневна езда, събота и неделя с чужд карти-похвали се няма нито една спукана възглавница или гума. Логично по около 8 тона и нещо се пада на ос.
Досадно му е че всеки ден зарежда минимума за деня с цел да пази AS-Tronic-а като намалява общото тегло на композицията.
Дали защото камиона е на 350хил. реални или по-друга причина за сега няма дефекти. При вноса от Белгия последния мост си плаче за смяна и някой акълия решил освен моста да преправил Tga с автоматик на самосвал. Имаше си хидравлика частично разглобена с липси та се преправяно доста.
Ас-троника има усилен амбреаж, щото е автомат. Може да се закачи на диагностика да се види дали е регистрирал претоварване амбреажа, ако е регистрирал...смяна на съединител. Ман не се оплаква от съединител, по е вероятно да си замине аксиалният лагер от веднъж и да остане паметник на пътя. За това се сменява превантивно всичко ако е регистрирано претоварване(порбуксуване) на амбреажа. Другата подробност е, че едни и същи скорости се слагат на Ивеко, Даф и Ман...Само Ман има склонност да ги чупи, заради софтуера управляващ скоростите.
Дафа обаче ги включва по-бавно, Ивекото по-глупаво. Карайте и се небойте...и не правете новобрански работи с това зареждане на минимума...Ако е опрял до тия 6-700л....по е важно да си слага първа навсякъде при потегляне, и да не си прави експерименти с (М) маневрения режим на скоростте, да избягва многократното потегляне при маневра.
8тона на ос е нищо, производителя гарантира на 9тона 108км/ч!!! Има табелка на оста на ремаркето. Диференциала е предвиден им гарантиран на най-малко 15-16тона, допълнителната ос също на 8-9тона Предната е 9 минимум, стига до 11тона в зависимост от окачването. Също е предвидил гарантирано процент претоварване +10%.
8години съм карал гондола, 4-5оси, 5оси 50тона е нормално. На 47тона общо тегло влиза в допуските на производителя,50 влиза в 10% гаранция. стигал съм 65тона на 5оси, с повече внимание.
Ей това е претоварване... и е Ман. 75t общо тегло
На клипа оритинално е с бавен или най-бавния диференцял, ДВГ ако е 480 или 540 к.с. е 12419кубика, ако е 510 или 530к.с. е 12816кубика.
Аз му казах на началника питай не е срамно. Най-добрия вариянт варно няма да е Евро 4 а 3 според мен F2000 с десен волан 4 осен за ококо 7-8хил.паунда на около половин милион производство 2002 или 2003г.
Дори да му обърнеш волан, което става лесно и бързо/спрямо другите марки/, пак лепиш 2 осно ремарке-много по-рядко се чупи и е по-евтино за потдръжка от TGA.
На клипа е слаба резолюцията, може и да е 16.162 cm³ и 680к.с. F2000 си е класика на снимката е на 200 и няколко хиляди км, комуналната версия на метан с Д2866 и 233к.с., въпреки че е 12000кубика отговаря на Евро 4(https://i.imgur.com/Q5nBLyd.jpg)Красота!!!
Скандинавците са открили, че разпределението на товара върху повече точки/гуми/не разваля пътната настилка.Например Финландия е разрешено 76тона, технические е възможно 77тона върху 9 оси, което е пак около 8 тона на мост(https://i.imgur.com/FIqHqwk.jpg).
В Норвегия са разрешени само 7оси(https://i.imgur.com/FBh4m5W.jpg)/знаменцата са финландско и норвежко/за сега. Викингите карат само изпитани във времето марки и модели, които могат да понесат такива натоварвания.
Не знам откъде ги намираш тези снимки...всичко е красота!!!
Конкретно за Tga с 6-оси и към 52 тона общо тегло проверено е всичко за около 80 дни няма нищо шчупено или дефектирало. После курсове и работата е свършена.
Ако може ремаркето да е Акерман с волво оси.
Цитат на: Haydutyn - Понеделник, 26 Февруари, 2018, 14:22:55Ако може ремаркето да е "Акерман" с волво оси.
По-здрави от тях няма, но вече не произвеждат такива.
Първи Акерман се сетиха да слагат "Волво" оси от средата но 80-те години, чак през средата на 90-те Мерцедес запобнаха да слагат техни оси на Кроне и Шмитц.
Tırsan купиха Kässbohrer и Talson и вече всичко ще е турско.
От тия мерцедес оси нищо не стаа и не са почнали те да ги слагат, а просто имаше криза за оси..(чакал съм да ми сглобят гондола с BPW два месеца) мерцедес хванаха вълната и реализираха печалба. После като се видя какъв шит са спряха да ги влагат. По тирсан електроника, спирачки, окачване оси е внос BPW, Wabco,Knor.... Турска май ще остане само конструкцията, ама и тя е копирана... Weltonе купиха френските ремаркета Фрьоф, та и там е същата работа. Hardox, BPW,wabco...
Wielton купиха Fruehauf и Langendorf и там ще стане всичко полско.
Кроне и Шмитц сега правят огромни продажби щото те останаха да се водят качествени т.е немски.
Schwarzmüller са австрийски, нещо ги избягват-нямам обяснение.
Важното, е че никой не слага ROHR оси, който е най-големия боклук от всичките.-лично мнение.
Слагат се в талянските каруци, това рор-а е най-капризната ос според мен. Виждал съм чисто нова гондола(и то не една) с саморазхлабени лагери след само 30-50 000км... Даже в гаранционното обслужване влизаше и проверка и притягане на главините.