Форум на българските шофьори

Разни => Празни приказки => Темата е започната от: Бриги Магнито - Събота, 31 Март, 2018, 17:56:07

Заглавие: Въпрос относно Транспортният бизнес
Публикувано от: Бриги Магнито - Събота, 31 Март, 2018, 17:56:07
Искам да попитам какъв бизнес ще е тоя, който ако излезе от сивата икономика щял да фалира?
Просто питам
Заглавие: Re:Въпрос относно Транспортният бизнес
Публикувано от: Boroman21 - Събота, 31 Март, 2018, 23:21:06
Български бизнес се нарича тва. Ама не само той е така ами цялата държава от нас до управлявщите.
Заглавие: Re:Въпрос относно Транспортният бизнес
Публикувано от: hgv_driver - Неделя, 01 Април, 2018, 10:15:05
Няма да фалира, но ще се свие доста печалбата на шефа и няма да може да си поддържа спортната кола и любовницата.
А да станеш моногамен и да караш 10 годишен мерцедес, за тях е равносилно на фалит.
Заглавие: Re:Въпрос относно Транспортният бизнес
Публикувано от: Бриги Магнито - Неделя, 01 Април, 2018, 11:09:27
Цитат на: hgv_driver - Неделя, 01 Април, 2018, 10:15:05
Няма да фалира, но ще се свие доста печалбата на шефа и няма да може да си поддържа спортната кола и любовницата.
А да станеш моногамен и да караш 10 годишен мерцедес, за тях е равносилно на фалит.
Когато аз кажа тези думи на колега, обикновенно ме взима с насмешка.

Заглавие: Re:Въпрос относно Транспортният бизнес
Публикувано от: admin - Неделя, 01 Април, 2018, 12:07:21
За съжаление в транспортния "бизнес" има доста облъчени шофьори и за тях е напълно нормално да ги гърби шефа. Например преди време един ми се хвалеше, че бил ремонтирал скорости на -20 градуса в полеви условия.

Аз на неговото място щях да си купя билет за самолета и да се прибера у дома на топло, след като шефа няма възможност да си ремонтира камиона в сервиз. Ама това сигурно защото съм много разглезен.
Заглавие: Re:Въпрос относно Транспортният бизнес
Публикувано от: Бриги Магнито - Неделя, 01 Април, 2018, 15:58:30
Да известен е българският шофьор с героизма му пред началството.
Заглавие: Re:Въпрос относно Транспортният бизнес
Публикувано от: SEMPER - Неделя, 01 Април, 2018, 19:51:45
Цитат на: Бриги Магнито - Събота, 31 Март, 2018, 17:56:07
Искам да попитам какъв бизнес ще е тоя, който ако излезе от сивата икономика щял да фалира?
Просто питам

Бизнеса се казва "Изуй гащи"

Българските "бизнесмени" за да влязат на пазара не могат да предложат нищо друго освен ниски навла, и за да се задържат "в далаверата" са принудени да предлагат дъмпингови цени. И съответно са принудени да търсят начин да "избиват" Камионите и поддръжката им е ОТНОСИТЕЛНО еднаква, горивото също струва еднакво за всички, и какви опции още остават за намаляването на разходите ;)  Да видим дали ще се сети някой.

Липсата на Q класа не решава генерално проблема ;)

Питайте Райдъра по тази тема ...
Заглавие: Re:Въпрос относно Транспортният бизнес
Публикувано от: rider777 - Неделя, 01 Април, 2018, 20:16:01
Ставайте бизнесмени бре,,,,,,,,,,,,
Заглавие: Re:Въпрос относно Транспортният бизнес
Публикувано от: SEMPER - Неделя, 01 Април, 2018, 20:43:46
Не ща бе Ивчо, не искам.

Q класа вече имам, само една секретарка трябва да завъртя :D

И дъргели мога да купувам, по един на два-три месеца, без да тегля кредити, ма като не ме влече :D :D
Заглавие: Re:Въпрос относно Транспортният бизнес
Публикувано от: rider777 - Неделя, 01 Април, 2018, 21:11:43
Пожелавам ти за секретарка някой Топ Модел ,,,,,,,,,,,,,, аз пък Q класа не искам да имам,,,,,
Заглавие: Re:Въпрос относно Транспортният бизнес
Публикувано от: loshdancho - Неделя, 01 Април, 2018, 23:29:25
Оу Райбер как те нахраниха.... :D
От утре да си  с Q7-ца. нема се излагаш по форумите Я...и да смъкнеш заплащането на шоферите, Они и без това те краднат, що треа и да  им и плащаш не моа те разбера...
Заглавие: Re:Въпрос относно Транспортният бизнес
Публикувано от: krasisof - Понеделник, 02 Април, 2018, 16:56:58
Най-добре е да филират напр. 80% от бг фирмите и то така грандиозно, че вече да нямат шанс за връщане обратно в играта. На тяхно място да се появят големите играчи, които ще дават същите пари, но при спазване на закона, по-добра материална база, сигурност в заплащането и осигуряването и много други. Така стана в Румъния и Унгария. Но Бг тъй като мафията управлява това няма да се случи. Бизнес в Бг няма и няма и да има скоро щото за бизнес се говори когато има работеща администрация, съд, митници и въобще цялата машина работи. Има и няколко големи играчи-перални дето държат на хранилка цели етажи от властта и за това просто няма смисъл. И тези неща са само 10% сигурно от факторите, а колко има за които ни не знаем. Но определено смятам, че преобладаващата част от фирмите трябва да изчезнат щото те с нищо не допринасят реално за страната. 
Заглавие: Re:Въпрос относно Транспортният бизнес
Публикувано от: m_a_rtins - Понеделник, 02 Април, 2018, 22:25:34
   Проблема колеги проблема идва от невежеството на нас ,  пояснявам - пример ,, - лицето Х което е било осигурявано като шофъор втора категория труд но работил в Европа и заработил  2000 евро за месец при конфликт на  работодател и същото лице  работодателя е длъжен да заплати заплатата на база сключения договор  без да има допълнителни споразумения , над 90 процента от колегите си копират или пазят всички документи свързани със доставките  -   ако адвоката на шофъора е ЗАПОЗНАТ със регламент 561 може да бъде изчислено много лесно дали фирмата е спазвала правилника , дали фирмата е била коректна към шофъора .  Защото при констатирани  нарушения евентуално се самосезира и държавата като глоби фирмата за неспазване на закона . Просто незнанието на определени хора е печалба за други , а ние от кой сме ??????  И дали са виновни работодателите . А самото оцеляване на определени фирми ще зависи и от тяхното конкретно  представяне .
Заглавие: Re:Въпрос относно Транспортният бизнес
Публикувано от: ivopifeca - Събота, 07 Април, 2018, 20:17:52
Цитат на: loshdancho - Неделя, 01 Април, 2018, 23:29:25
Оу Райбер как те нахраниха.... :D
От утре да си  с Q7-ца. нема се излагаш по форумите Я...и да смъкнеш заплащането на шоферите, Они и без това те краднат, що треа и да  им и плащаш не моа те разбера...
Eвала цифкар!Ти краднеш ли?
Заглавие: Re:Въпрос относно Транспортният бизнес
Публикувано от: loshdancho - Събота, 07 Април, 2018, 22:57:02
По-голям пияница и "цифкар от теб в тоя форум на-дали има....
Доказваш го отново.
Заглавие: Re:Въпрос относно Транспортният бизнес
Публикувано от: ivopifeca - Неделя, 08 Април, 2018, 09:44:41
Пияница мое да си ти,за тва не може да съм сигурен,но за другото е ясно.
Заглавие: Re:Въпрос относно Транспортният бизнес
Публикувано от: kron - Понеделник, 09 Април, 2018, 06:22:06
Много ми е интересно ако адвоката на лицето Х установи че закона е спазен какво става,а между другото какъв е закона според българското законодателство защото се говори за нарушение на някакъв закон ама кой точно не разбрах ;D.
Заглавие: Re:Въпрос относно Транспортният бизнес
Публикувано от: Joro Stoqnow - Понеделник, 09 Април, 2018, 18:23:55
kron , остави го да си говори ... а колко има които му и вярват  ;D
Заглавие: Re:Въпрос относно Транспортният бизнес
Публикувано от: m_a_rtins - Понеделник, 09 Април, 2018, 18:38:26
 kron или там какъвто се изживяваш ,  прочети внимателно какво съм написал ,  ще поясня точно за такива като теб - написал съм нарушаване на регламент 561 спрямо българското законодателство , почти съм сигурен че ти персонално си шофъор само на ръчна количка , или ако не си то само това заслужаваш , точно такива    Старши  заблудени   като теб продължават да заблуждават и останалите колеги  ,,,,, а за това което аз съм приложил като пример един измислен работодател ще си плати цената , защо ли - защото балъците умряха , а ти си пази това което нямаш .
Заглавие: Re:Въпрос относно Транспортният бизнес
Публикувано от: Joro Stoqnow - Понеделник, 09 Април, 2018, 20:15:10
m_a_rtins , стига писа глупости , ами отговори на няколко въпроса които ще ти зададът
Кой е нарушил регламента ти или шефа ти ?
Кой те накара да го нарушиш ?
При явно нарушение на регламента ти защо не отказа ?
И разбира се отговорите трябва да са с надеждни доказателства , иначе си е разговор на маса след 2 - 3 ракия  ;)
Заглавие: Re:Въпрос относно Транспортният бизнес
Публикувано от: m_a_rtins - Понеделник, 09 Април, 2018, 20:51:00
  Прочети какво съм написал в началото  в началото на темата и ще ме разбереш , може би ,,,, или и ти си от шефчетата с по 2-3 каруци на който не им изнася шофъора да е по умен от шефа .  И нали се сещаш че като се правиш на неразбрал или непрочел това не те прави умен а обратното .     Попитай първия джадай който срещнеш как само като те попита от къде си тръгнал ВЕДНАГА  знае дали си в нарушение ти или шофъора ти,  и не ти иска нито товарителница нито дигитал  --  на същия принцип и адвокатите на нас работниците ще ви сложат там където ви е мястото.  Дано сте ме разбрали този път ти и неразбралия ти другар.
Заглавие: Re:Въпрос относно Транспортният бизнес
Публикувано от: Joro Stoqnow - Понеделник, 09 Април, 2018, 21:16:25
m_a_rtins , ехеее продължаваш , в първият ти пост си дал определение за себе си може би "Проблема колеги проблема идва от невежеството на нас"
Отговори ми на въпросите и докажи!!! Иначе всеки един адвокат може да докаже че си го направил с цел по високо възнаграждение ( заплата )
И между другото не се заяждам с теб дори напротив , но виждам че тонът ти се повишава и започваш да си измисляш разни неща.
Заглавие: Re:Въпрос относно Транспортният бизнес
Публикувано от: micyri - Вторник, 10 Април, 2018, 12:47:55
Аз пък не мога да разбера какво делите?
Защо след всеки 2-ри коментар се започва с обидите и твърдия тон!
Няма оправия!
Заглавие: Re:Въпрос относно Транспортният бизнес
Публикувано от: kron - Вторник, 10 Април, 2018, 21:22:25
Не съм нито шофьор нито голям разбирач по тея шофьорски науки не си и поставям за цел да ги разбирам тея неща ама тя друга тема ама айде ся аз невежия да ги изям според твоите писания.Писал си за осигуровки за втора категория труд би ли ми обяснил как те са обвързани с това това че получаваш 2000еврака мангизи,ама пак не знам не ги разбирам.Имам някъв спомен че има някъв минимум за осигуряване на шофьорите без да се обвързва с командировката,сега че те цакат  че не те осигуряват на повече от минимума за длъжността прав си ама пак това си е до договорка с фирмата.А я само така да попитам ако те осигуряват на 2000еврака ти  би ли плащал данък на тая заплата както съм чувал че е по Европата и колко според теб би ти взела нашата скапана РОДИНА,защото за сега според българското законодателство командировката или времето което си зад граница е необлагаем доход.Сега относно регламент 561 аз от къде да го знам все пак на РК1 спазваме друг регламент като се уморим търсим дебела сянка да полегнем лятото,а през зимния период РК-то хич не го вадим а си пием убаво червено винце разбира се  с хубаво мезе.Без да съм запознат както каза и както писах с тея регламенти,ако те карат да нарушаваш винаги можеш да докажеш че фирмата е изисквала от теб нарушение,ама друго се чудя ти пък що нарушаваш кой и как може да те задължи да нарушиш регламент 561,ако ти кажат да се хвърлиш в морето на дали ще се хвърлиш ако не можеш да плуваш.Аз невежия пък друго чувам и виждам като си карам РК-то все по рядко са тея дет ги карат да нарушават да не кажем че са изчезваш вид,обаче тея дет не спират да правят пауза на 2-3 че да не кажем и 5 часа от вкъщи са все повече и то не защото ги карат да нарушават а защото трябва да се приберат.Ще дам един пример с една от най известната фирма с нарушения на закона(регламент561) в България фирма Магдак като си ходя с РК-то доста колеги споделят че не могат да ги задължат да нарушават и НЕ нарушават регламента ама защото те така са си решили но други пък така им е хубаво и си нарушават на воля ама и те не ревът като много тука.
Заглавие: Re:Въпрос относно Транспортният бизнес
Публикувано от: loshdancho - Вторник, 10 Април, 2018, 21:31:56
Цитат на: micyri - Вторник, 10 Април, 2018, 12:47:55
Аз пък не мога да разбера какво делите?
Защо след всеки 2-ри коментар се започва с обидите и твърдия тон!
Няма оправия!
Нау
Заглавие: Re:Въпрос относно Транспортният бизнес
Публикувано от: kron - Вторник, 10 Април, 2018, 21:36:17
Между впрочем да допълня не знам как закона за осигуряване на лицата заети в транспорта или където и заети и регламент 561 не са обвързани по никакъв начин ама айде аз да не съм ти разбрал въпроса m_a_rtins,защото според теб адвоката на лицето Х уж ще разследва че бил осигуряван на едно пък той ръиш ли получавал друго,пък после щял да разследва регламента и ще доказва че нарушавал ама двете неща са съвсем различни ама ние с РК-то нямаме такива проблеми.
Заглавие: Re:Въпрос относно Транспортният бизнес
Публикувано от: m_a_rtins - Сряда, 11 Април, 2018, 08:52:08
 Странното за мен в случая е че от  толкова много потребители само вие (cron I стоянов ) не разбрахте , но ситуацията ви май е като при ограничителя на камиона ,,,,, искаш но не може ,  не се претоварвайте и бъдете здрави , успех .