Прочетох 1на статия за подготвена промяна в регулацията касаеща транспорта в ЕС ипо-точно международният. Беше доста подробна, но запомних няколко аспекта: до 3 седмици трябва да се пряви 45ч в родното място или базата за фирмата, която играе същата роля; след 3ти ден да курса заплащането преминава в ставката на страната в която си. До тук добре, но имаше и няколко абсурда. Днес от границата посока Венло до Кале не срещнах бг камион. За смека на това всеки 2ри полски, литовски, латвийски. В Англия, Ирландия са само поляци на 70%. Ясно е кво се цели с тези промени. И дори да не са точно такива промени ще има... И трябва да има!!! Един шеф в Англия каза, че 50г градят този пазар за да има за всички и накрая идват източно-европейците и за 5г му разказват играта.
Пример: Оня ден адрес разт. последен във Валония и ми пускат два товарни около Лил. Тръгвам и след 20мин ми пишат че са ги канселирали щото поляците са ги грабнали за половината цена. За кво са им до Дъблин. Та направо до Германия за 3 адреса и пак за ИРЛ. Дъмпинг невероятен. Как може едни да плащат двойни заплати на двойно повече хора,по-високи данъци, по-строг контрол и т.нат. а други да не могат. Честно ви казвам ще си смена работата, но дано накрая се сложи ред и всички скапани маймуни от ИЕвропа да изхвърчат завинаги от играта. А дано ама надали.
Тааа има ли съгласни с мен или сте на различно мнение
Проблема на Европа от доста време са поляците и не само в транспорта,а навсякъде.
Ако говорим за транспорт,те са граничеща държава с Германия и се работи по друга схема.
Освен това,тях не ги бърка пребирането на шофьора след третата седмица.
Според мене идеята е нормални условия за работа на всеки,защото скоро карах едни модули за смяна на шоф.книжка и там дискутирахме присъствието на източно европейски компании и транспорт в Германия.
Направи ми впечатление,че хората са загрижени,как се стои 3мес.в камион!
Лично им зададох въпроса с кражбите на стока дори когато шофьора спи в кабината,а камо ли да е на хотел и отговора беше,че това не е проблем на шофьора! Има застраховки!
Та не знам какво да ти кажа.
Просто искат да се работи по правилата им след като работиш в Европа.
Това че мислели за шофьора и как при по човешки условия да се работи се изтърка,единствената цел е да махнат част от източноевропейските фирми.За подбиването на цената на транспорта нима не могат примерно немците да го регулират могат но не това е целта,просто камионите станаха прекалено много и предимно чужди и някак трябва да ги отсеят.От цялата работа ще го отнесат малките фирми с 3-5-10 камиона защото не могат да си позволят прибиране на всеки 3 седмици,а то и няма с какво да го приберат този камион в България.И големите ги касае защото трябва да се инвестира в база примерно в Германия но на дали Петко или пък Пимк ще ги събори тази инвестиция.Гледах интервю с някъв играч шеф на немска фирма че не било човешко да се живее в камиона,добре нали можеше на хотел и там ли не е човешко.Държавата Германия примерно губи от чуждите камиони които возят товари в тази държава защото не плащат данъци в тази държава и това много ама много ги боли и се чудят как да ги изгонят тези фирми.И ако някой се е зарадвал че ще се прибира на всеки 3 седмици се е заблудил защото това прибиране ще бъде съпроводено с ядове нерви висене и прочие,и не на последно място по малка заработка на края на месеца.
В момента съм на един Шел двайсетина километра преди Хертогенбош като идваш от Бреда ,,,, тук сме точно 13 камиона и само аз съм българин,,,, абсолютно всички останали камиони са полски,,,,,,, само като се замислих какви пари перят и се уплаших,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,