Здравеите. Искам да попитам какви са изискванията за отваряне на фирма за извършване на транспортни услуги с ,,C'' категория.В началото ще е един камион, а в последствие фирмата ще се разраства.Приемам вякаквии препоръки и съвети. :) :)
трябва ти вътрешен или международен лиценз... зависи къде ще караш...
Ако искаш да направиш пари си купи бус,,,,, с камиона е тъпо вече.
Цитат на: rider777 - Неделя, 07 Октомври, 2018, 17:34:56
Ако искаш да направиш пари си купи бус,,,,, с камиона е тъпо вече.
защо колега?
Цитат на: rider777 - Неделя, 07 Октомври, 2018, 17:34:56
Ако искаш да направиш пари си купи бус,,,,, с камиона е тъпо вече.
Бате Иво, има ли пари в бусовете? Не е ли прекалено наситен този бизнес?
Много са, но там са кинтите.
Да така беше,но и тях ги слагат под регламент 561 и няма смисъл.
Ако и на тях им го набутат става тъпо.
100% е решено.
И всичко заради поляците и зачестилите катастрофи с бусове из Германия.
В момента Германия е отправила официално запитване към Брюксел,законново от кога може да задължи бусовете 2.8 до 3.5т.да поставят тахо и влязат под рег.561
А някой нещо да е виждал като публикация за "МакронЯ", обсъжда ли се, кога ще влиза за гласуване, откога ще влиза в сила?
Цитат на: Hristo Lishev - Неделя, 14 Октомври, 2018, 13:38:25
А някой нещо да е виждал като публикация за "МакронЯ", обсъжда ли се, кога ще влиза за гласуване, откога ще влиза в сила?
В момента при тая липса на шофьори,закона на Макрон си е самоубийство за бизнеса,поне в Германия
Ице,,,, и ти ли палиш свещи пред иконата на Микрончо ??? Ако някой си мисли, че това ще му оправи положението в Живота мноооо се лъже.
Аааа, сакън, бате Иво, хич биля не съм такъв човек. Само дето чух, че една наша любима фирма и на двамата с теб закрива българския си офис, продава влекачите с българска регистрация и назначава българските шофьори на чужд (неин местен) договор с първоначална заплата... Да кажем, мнооого много прилична. Умишлено не й споменавам името, не обичам да правя така. Но е сигурно. Та такива ми ти работи по белия и черен свят, бате Иво. ::)
Преди няколко месеца пред един магазин срещнах един неин шофьор и поговорихме, та той още тогава ми каза, че е на френски договор ,,, ами евала на пичовете дето се уредиха.
Цитат на: rider777 - Неделя, 14 Октомври, 2018, 21:11:31
Преди няколко месеца пред един магазин срещнах един неин шофьор и поговорихме, та той още тогава ми каза, че е на френски договор ,,, ами евала на пичовете дето се уредиха.
Според мен френски договор означава и да живееш в Франция и един месец отпуска в годината !
Та не знам ,не знам ::)
пп. Макрон какво искаше камионите или шоферите да се връщат всеки месец ?
Бате Иво, надали има случайни неща в този живот. Според мен МакронЯ чука на вратата и собствениците вече се ориентират, така да се каже. Цецо, искат композициите да се прибират и излизат с товар от държавата на регистрация най-късно всяка четвърта седмица, като това се заявява в общ регистър и се следи. Празен не може. За шофьорите не им дреме, то е ясно. Защитават си собствените превозвачи от нелоялна конкуренция на ниски навла. Не важи само ако си собственик на един влекач или композиция. Ще се чуем с теб след 2 дни, живот и здраве да вляза в Италия, пак ме заиграха в тази Испания над седмица заради пустите им фиести, липси на товари и не знам какво си. Едвам вчера се дотътрих от Мадрид до преди Сарагоса и пак пауза. Та така.