Здравейте колеги нов дъм във форума .
Тъкмо го разгледай и много чи хареса има всякаква информация и все знаещи хора .
Та въпроса ми е имам МАН ТГХ 440 и имам следния проблем :
Като запалиш камиона и е студен върви и всичко ок ,
Дори като е празен или по влекач пак няма проблем .
Проблема е когато е натоварен и стрелката на темперстурата отива до средната чертичка на таблото и светва грешката по горе която съм написал като заглавие и ГУБИ МОЩНОСТ .
Като изгасиш изчакаш малко да охлади 5 Мин запалиш и грешката я няма и пак върви докато чертичката не отиде на средата .
Моля дайте някакви съвети ?
Благодаря предварително .
Това не е грешка, а съобщение. Грешката ще се види в диагностика. Ако не я е регистрирало, ще се гледа жива информация сравнявана с еталонна.
Така по това съобщение и в Ман бус ен трък мяма да ти кажат кво му е.
Благодаря колега .
Ако на някой друг се е случвало да даде малко инфо ако може.
Съобщението е в червено И излиза червено двигателче .по-долу.
Влизаш в менюто на ДИАГНОЗА там виждаш грешките дали са активни или пасивни пише ги,по всяка вероятност ще имаш грешка на ЕДЦ с номер 03779 или 03778 и ако съм познал почваш да страдаш има писано по темата за тези грешки не се лъжи че има нещо с температурата просто когато загрее мотора и се почва сагата.И съвет към всички които имат специално Ман разгледайте си менюто на камиона и ще знаете повече за камиона си,това което пише на таблото са съобщения но не грешки както е писал Лошия,грешките имат номера със съответното означение(EDC,Zbr,FFR,Diag,GDK/PDF)ако се поровите из нета ще намерите и значението на дадената грешка ако пък ли не в Ман ще ви кажат за какво иде реч,на мен лично не са ми отказвали но имам и книга с грешки.
За тgа съм ги качил тука.http://www.driver-bg.eu/index.php?action=dlattach;topic=2005.0;attach=3377 (http://www.driver-bg.eu/index.php?action=dlattach;topic=2005.0;attach=3377)
Предполагам са запазили кодовете и при тгх.
Влизам в менюто диагноза и няма никакви грешки .
Наскоро ми излезе една грешка за вредните емисии а егр му е затапен между другото
Закачи го на компютър да видиш какви са грешките,но по принцип грешките остават в менюто а грешките са еднакви при Тгх и Тга с някой нови ако камиона е евро 5 или 6
Цитат на: Shlyangov - Сряда, 12 Декември, 2018, 22:18:07
Влизам в менюто диагноза и няма никакви грешки .
Наскоро ми излезе една грешка за вредните емисии а егр му е затапен между другото
Shlyangov, не зная дали модела за който се интересуваш или този който карам са еднакви, но при тази грешка или светеща лампичка, от сервиза (лицензиран за MAN и е във фирмата ни), ме накараха двигателя да работи на високи обороти 45 мин. Така натрупалите се вредни емисии изгарят. 10-15 мин. след потеглянето ми лампичката изгасна. Моделите са ТГХ 480 и 500 Е-6, но Даката ще ти каже най-точно това.
ЛЕКИ ПЪТИЩА !
Правил е регенерация.
Съмнявам се тука да е така.
Или не знае как да влезе в подменюто на диагноза, или е заключено това подменю...волво и мерцедес имат тая опция, заключват се софруерно и се виждат само актуалните грешки и съобщенията за тях. Старите грешки седят в паметта ама не можеш да ги видиш през камиона....вамо със комп и кабел за сиагностика. За ман не знам дали може.
Направете клипче как се влиза в диагнозата и подменютата, обясняяайки същевремено кво правите, качвате го в тубата и давате линк тука. Не е сложно, ама карам волво и не съм актуален.
Колеги ето две снимки да видите до каде няма проблем и каде се получава . Четох в един английски форум , ме в или горивнара помпа или компютъра като де нагрее и дава грешка . Вие как мислите ? Погледнете снимките долу. До тази черната черта няма проблеми .
Колеги също установих че като го държа в пълни убороти и пак святка дали не трябва да го държа 45 минути за да изгасне ?
Ходи да го проверят може да е почти всичко , ама щом още пали не е сериозно. Виж за хлабав куплунг или претъркана жица по двигател и скорости , мими е скарана много с тоците.
Ти от къде си колега,ако си от София дай да го погледнем на място имам китайска диагностика ще му намерим болката до сега нищо не ми се е опирало по тея манчоци ама по всяка вероятност както писах има проблем с дюзите и по малка вероятност да е помпата макар че един дранголник там даде ядове в един момент.
От Пазарджик съм колега, но камионът сега работи в Германия.
Не знам кога ще го прибирам. Ще се опитам да го направим тук, ако не може ще ти се обадя като го докараме там как ти е номерът?
Редакция: Малко латиница и още други!
Цитат на: kron - Неделя, 16 Декември, 2018, 07:04:08
Ти от къде си колега,ако си от София дай да го погледнем на място имам китайска диагностика ще му намерим болката до сега нищо не ми се е опирало по тея манчоци ама по всяка вероятност както писах има проблем с дюзите и по малка вероятност да е помпата макар че един дранголник там даде ядове в един момент.
Цитат на: Shlyangov - Неделя, 16 Декември, 2018, 16:57:07
OtПазарджик съм колега но камиона дега работи в Германия .
Незнам кога ще го прибирам . Ще се опитам да го направим тук ако неможе ще ти се обадя като го докараме там как ти е номера ?
kron, Shlyangov, преминете на лични, телефона и името на фирмата са реклама. ;) А резултата опишете тук.
ЛЕКИ ПЪТИЩА !
Има едно нещо, което на диагностика не излиза. Ако не се оправи от всичко, което пробваш, пиши, какво да смените.
Колега имах същия проблем . това е помпата за високо налягане на горивото . ако не се смени започва и стопа да свети червено и накрая ще угасне двигателя както си го караш и до там .Така че нова помпа и не е лошо да се види за пропикали дюзи .
Сменихме горивните филтри и така нататък и пак не става кажи каквоте съмнява ще ти платя ако трябва
« Отговор #18 - в 08:50:12 »
Колега лесно ли се сменя мога ли аз да си я купя и да я сменя ?
Благодаря за инфото много ли помагаш
Сливане на две публикации.
Колега лесно ли се сменя мога ли аз да си я купя и да я сменя ?
Благодаря за инфото много ли помагаш
Публикацията е обединена с предходната.
Мен ми я смени един монтьор на паркинг в Испания . Има три болта и два маркуча , и доколкото знам старата се връща за рециклиране и ти спадат от цената или нещо такова .щото шефа искаше де я върна обезателно . Така че би трябвало да си я смениш и сам , самата помпа има шлици и няма как да объркаш щом шлиците и дупките съвпаднат . Успех ..
Никой не започва със смяна на помпата,в сервиз почват от клапана за високо налягане който е на помпата,след това дюзи и накрая сменят помпа.Няма как да знаеш със сигурност че е от помпата без да знаеш какви са му грешките за изброените неща светят едни и същи грешки а именно ниско налягане на горивото в рейла.Когато сменях помпа камиона в някой моменти не палеше трябваше да му се подкачи гориво в Ман смениха цялата помпа макар че имахме случай със скания не беше от помпата за високо налягане а от помпата за ниско налягане но в Ман ги сменят комплект.Нещо друго което ми мина през акъла погледнал ли си си кабела за дюзите да не тече масло от него че и тогава дава грешки бърка работата на мотора а по някога гори и компютъра.Вкарай го в един сервиз да ти видят грешките че тъй само гадаем кво му е на камиона.
Помпата е два бона лв у Бг . Така че ако иска може да обиколи ВСИЧКИ сервизи на м а н и да прави разходи , на края пак ще смени помпата !! Негов си е изборът .
П.П М А Н около 1 000 000н километри , дюзи , помпа ,и турбо . Едно по едно /ГАРМЯТ/ .
Баси, толкова елементарно нещо, като това да се видят грешките е непостижимо ... Хранете маймуните и не пипайте техниката!!.
ЗАКАРАЙ КАМИОНА ДА МУ ПРОЧЕТАТ ГРЕШКИТЕ В СЕРВИЗ, КАТО НЕ Му РАЗБИРАШ!
За това удоволствие ще платиш "огромната" сума от няколко десетки лв/€. във всеки един нормален сервиз имат с какво да го тестват.
Баси драмите баси трагедията. Сега хем не върви, хем се чака да умре всеки един момент, хем има вероятност проблема да се задълбочи и ремонта да е с пъти по-скъп.
Ще го чакаш докато думне компютър от маслото, или докато сдроби тотал помпата и ще го прибираш с рапатрак, или да пропика дюза и да фърли мотора.... Това българските чорбаджии са уникално племе забогатяли неграмотници, ще си забият пирони в дупето само и само да не дадат 40-50€ после реват и скубят коси.
Колеги на диагностиката показва грешка actives p2bad
Не излиза на диагностиката кажи какво да сменим ?
Няма как да не излиза на диагностика,при ман всичко излиза аз нямам случай да не го покаже.Както каза Лошия не се занимавай с глупости трябва точна диагноза а не кажи кво да сменя.Ако не ти се вкарва в Германия прибирай го в България.