Балканинвест.ЕУ ЕООД предоставя консултантски услуги в сферата на човешките ресурси за компании от България и чужбина от 2009г. Агенцията е специализирана в подбор на таланти в сферата на маркетинга, клиентското обслужване на чужди езици и компютърните технологии.
За наш клиент, водеща немска компания, оперираща и в сферата на транспортните услуги, с български диспонент, търсим:
Шофьори за Германия
2 типа транспорт (всеки шофьор трябва да има готовност и за двата типа):
Първият се състои в превозване на живи пилета (в контейнери) от фирмата до заводите като при този тип не се изисква товарене и разтоварване от страна на шофьора. Фирмата предлага обучение за шофьорите без опит с такъв превоз.
При втория тип се включва превозване на неживи пилета в хладилници от заводите до хипермаркети само в Германия, като при този тип е включено разтоварване и нощни смени, и рядко се налага спане в камионите.
Изисквания:
Чиста шофьорска книжка кат. С + Е
Минимален опит – поне 2 години с категория С + Е
Карта за квалификация на водач на МПС (CPC card)
Дигитална карта за тахограф
Възможност за започване веднага – предимство
Опит с хладилен транспорт – предимство
Нашето предложение:
Навременно заплащане, немски трудов договор
Осигурена квартирa през първите 3 месеца. От четвъртия месец служителите заплащат такса от 200 евро месечно
Работа в голяма немска компания, с осигурен български диспонент
Възможност за развитие и повишаване на квалификацията
Възнаграждение: На час
Полагаем годишен отпуск: 26 дни
Разходите за обучение за превозване на живи пилета, обхващащо общо 5 модула, се заплащат от фирмата
Ако това предложение представлява интерес за Вас, изпратете ни автобиография, придружена с актуална снимка. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Телефон за контакт: +359 2 8781580
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор. ,,Балканинвест ЕУ" ЕООД е лицензирана фирма за извършване на подбор и посредническа дейност, с лицензни номера 1757и 1758, издадени от Министерство на труда и социалната политика.
Само който не е попадал във немска пирамида създадена между работодател и агенция не знае че в този омагьосан кръг губещият винаги е шофьора , т.е няколко месеца конкретният шофьор НЕ е работник на работодателят а на агенцията която го преодстъпва на работодателят за което агенцията взима финансови облаги и от двете страни , след изтичане на договора има негласно споразумение помежду агенцията и работодателят че на шофьорът НЯМА да му бъде сключен договор директно със работодателят и той остава в капана на агенцията .... странно ми е че тук във форума има господа който са запознати със тези факти , но пасуват ,,, а иначе са големи разбирачи . пиша това защото съм потърпевш от точно такива агенций , моят съвет е преди да тръгнете посока немско-турската губерния първо изисквайте абсолютно всичко да ви бъде разяснено във писмен формат ,,,да не забравя ще бъдете подложени и на изпит по кормуване .
Аз също ходих на интервю от чисто любопитство ако не се лъжа точно от обява на въпростната агенция за подбор на кадри.
На интервюто с немския работодател ми беше отговорено на всички мой въпроси.
Не мога да разбера обаче,защо толкова ви притеснява комисионната на някой!?
Заплатата на работника е неприкосновенна и никой не може да я пипне.
Колега,обясни за схемата в която си попаднал.
1 Кандидат работника , в нашият случай шофьора , не се среща със никой друг освен представители на агенцията .
2 Агенцията започва процедура за изваждане на документите свързани със работа във Германия .
3 След като документите на шофьора са готови му се предлагат опций за работа .
4 Насрочва се изпит по кормуване от работодателя на който присъства и лице от агенцията .
Това е пътя който изминава шофьор който идва от България за да работи в Германия.
П.с Агенцията не представя документите на работника на неговият роден език , агенцията не упоменава във документ цената на нейните услуги за шофьора ( което е видно и от обявата по горе). Агенцията не гарантира конкретна работа на шофьора а му предлага опции но след като вече е там на място.
През цялото време което шофьора е подчинен на две институций Агенцията и работодателя . Лично според мен за да си заслужава влизането във този вид пирамиди трябва човек задължително да забрави за поне от 6-12 месеца за България за да изтърпи тежкото финансово робство на Агенцията , и ако след това сключи договор директно със работодателя нещата се подреждат финансово добре и за самият шофьор .
Не отговарям на колегата ( немец ) със написаното по горе , пояснявам за хора който не са се изпадали във такива ситуаций .
По документи и имена все още съм българин!
Да благодарим на пострадалия колега за изчерпателния отговор и да му пожелаем успех!
Сега ако и агенцията си каже думата,ще е добре.
( Колега) ти си оставил голяма радост когато си напуснал близки и приятели , и не ми се прави на голям разбирач и съдник , пази си под похлупака това малко нещо което то е останало , това е приятелски съвет и мълчи, мълчи мълчи .
Нали знаеш,по умния отстъпва.... :)
Да забравим за проблемите на m_a_rtins и да помълчим..... :)