Катастрофата край граничен пункт "Лесово" е станала на 9.10.20 година малко преди 6 часа сутринта. Можем от употребата на думата "ТИР", която съвсем случайно е употребена в този случай правилно, да си правим изводи за какво чакане по границите иде реч. Упорито се натъртва, че другото МПС е "пътнически микробус". Пътнически бус е лека кола с до 1+8 места. Имало е 19 човека заедно с водача и как това МПС е - "пътнически микробус"? Камионът бил паркиран, спрял, на изчакване - това в една и съща статия?!
"Катастрофата край ГКПП "Лесово" между ТИР и пътнически микробус е станала на прав участък, при добра видимост, но мокра настилка, каза вчера вътрешният министър Христо Терзийски на брифинг в парламента. ТИР-ът е бил спрял на изчакване, като е бил последен в колоната от няколко автомобила, каза още Терзийски."
Отново противоречаща информация с по-късната, че е бил сам. Тук какъв е изводът, ако е бил последен от колоната - няма вина, но ако другите са преместили - изцяло виновен?!
"В момента на удара, тирът не е бил част от колоната. Най-вероятно става въпрос за почивка на водача без причина на пътя”, каза окръжният прокурор на Ямбол Дойчин Дойчев."
Толкова простотия, че чак ми е неудобно да коментирам!!!
В населено място, ако някой е спрял супер идиотски (много често жени или тъпи мутри и не значи, че са гласували за конкретна партия) и бъде ударен винаги този който се движи е виновен. Идиотски спрелият винаги може да каже, че му е станало зле и по най-бързия начин е намалил и спрял. Вариант да бъде глобен (подведен под отговорност) е да си признае, че съзнателно е спрял идиотски.
Коментари от някои са от рода, че камионът с украинска регистрация е бил паркиран насред пътя от молдовския водач за да му е близо до кръчмата (например)!
Тези същите обясняват колко елементарно е, просто да продължи да "бута" още няколко часа (най-много 3-4 дни) и да спре на безопасно място. Дори няма да бъде глобен.
Това ми напомня един зовящ се шофьор номер едно как прави коментар колко почти елементарно е да се провери ремарке за емигранти. Но пък той самият тръгва с отворени врати! За този последния и онези споменатите единствените им "силни" страни са - плямпането и пуешко самочувствие!
Поклон пред невинните пътници.
Как така 19 пътници заедно с водача? От снимките не личи този микробус да е предвиден да превозва толкова много хора.
Цитат на: admin - Вторник, 13 Октомври, 2020, 22:23:56
Как така 19 пътници заедно с водача? От снимките не личи този микробус да е предвиден да превозва толкова много хора.
Отново е валидно: "Всяко чудо е за три дни!"
Някакви нови данни? Нищо! Само разбираме с колко се удължи ареста му.
На тези снимки не изглежда точно като "микробус" както навсякъде натъртено се пише. Най-малкото тази климатични системи не се монтират на леки коли с малко по-големи размери, като микробус.
Тези бусове са с 24 места +1 за водача. Този ден, сутринта може да е имало мъгла в района, било е влажно, не е валял дъжд. 30 местра спирачен път на асфалта, значи че водача на буса е видял камиона, ударил е спирачки и без друга реакция се е забил в ремаркето. С колко е карал, бързал е да мини преди смяната на границата, която е от 7 ч и често стига до 9 ч, българите много се мотат.
Ако се докаже вина от страна буса, шефа на фирмата заминава за 10 г в затвора. Техническа неизправност, без колани са, без тахо инфо, Ямбол-Сливен всички се познават, знаете как стават нещата.
Ако е виновен водача на камиона, до колко е виновен. Двамата адвокати на шофьора казват и това доказват в съда, че държавата е виновна, защото няма паркинги или още една лента за изчакване за границата. З
За мен е невинен.
Ето този клип навежда на някакво разумно обяснение на прав участък и при наличието спирачен път, защо се е ударил, макар че ако се е движил с 120 км/ч, това са 33 м/с и времето през което е спирал е малко повече от секунда. Ако наистина се беше движил с най-много 70 км/ч както казва собственикът - при тази скорост и сух път разстоянието до пълно спиране е 20-25 метра, при мокро да е един и половина пъти повече, ще спре или ще се удари много леко.
https://www.facebook.com/watch/?v=3206337736082015
Имаше един македонец в затвора, карал хладилен камион и заспал (съвсем не е изненадващо). Обърнал се на пътя и по-късно се ударила лека кола и двама загинали. Присъдата му беше около 3 години не е в България. Дали е можел да обезопаси камиона със сигнализация?
И за мен най-малка вина има спреният камион, но едва ли ще размине шофьорът със затвора. За разлика от наистина виновните (единият не е жив).
Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Вторник, 13 Октомври, 2020, 01:20:13
"В момента на удара, тирът не е бил част от колоната. Най-вероятно става въпрос за почивка на водача без причина на пътя", каза окръжният прокурор на Ямбол Дойчин Дойчев."
Толкова простотия, че чак ми е неудобно да коментирам!!!
ШОФьОРА НА ТИР-А Е НЕВИНЕН
ВЪЗМУТЕН СЪМ ОТ БЪЛГАРСКИЯ СЪД И ПРАВОСЪДИЕ