Титла: Каране в забрана? Публикувано от: hetfield в Четвъртък, 26 Май, 2022, 00:46:01 Как бихте постъпили ако се опитват да ви изманипулират да шофирате в забрана? Верно във Франция, но все пак законна забрана. ??? И дали фирмата която се опитва да се възползва от тъпанарщината на повечето шофьори заслужава да е в черен списък, въпреки че е коректна със заплащането?
Титла: Re:Каране в забрана? Публикувано от: hetfield в Четвъртък, 26 Май, 2022, 02:33:38 Понеже не мога да открия опция за редактиране, а се сетих за важно допълнение. Абе хора, дали точно заради тези ганьовски номера, незачитане на местни норми и забрани и общо взето каране през просото, и превръщането на Европейски държави в бащиния ,не предизвикаха и форсираха закона "Макрон".
Титла: Re:Каране в забрана? Публикувано от: imter в Четвъртък, 26 Май, 2022, 07:17:43 Понеже не мога да открия опция за редактиране, а се сетих за важно допълнение. Абе хора, дали точно заради тези ганьовски номера, незачитане на местни норми и забрани и общо взето каране през просото, и превръщането на Европейски държави в бащиния ,не предизвикаха и форсираха закона "Макрон". Разбира се ,че е заради това и според мен фирмата е за черния списък, без значение че е коректна в заплащането! По същата логика може да те накара да караш с магнит или без карта!Титла: Re:Каране в забрана? Публикувано от: МИНКО ИЛЧЕВ в Четвъртък, 26 Май, 2022, 14:09:27 Понеже не мога да открия опция за редактиране, а се сетих за важно допълнение. Когато мине повече от един час и нямаш бутон за редактиране. ... Абе хора, дали точно заради тези ганьовски номера, незачитане на местни норми и забрани и общо взето каране през просото, и превръщането на Европейски държави в бащиния ,не предизвикаха и форсираха закона "Макрон". Причини да се направи нещо или не направи винаги могат да се намерят или измислят. Но като сравнявам Макрон и Прост Киро и двамата са папагали които повтарят каквото им наредят. Единият съвсем просташки, ама повече българи не им пречи. Все повече се съмнявам, че което и да е нещо се прави в полза на човека, особено източноевропейски. Разбира се ,че е заради това и според мен фирмата е за черния списък, без значение че е коректна в заплащането! И Дискордиа е в раздел Черен списък, ама много взимат по 3 000 евро (20 дни след изтичане на месеца). Представям си в "белите" фирми, как не работят и взимат пъти повече пари. По същата логика може да те накара да караш с магнит или без карта! Всичко е относително. Дали е по-добре да си караш спокойно и за последните 10 минути да използваш шашма или да караш напълно "законно" и да нарушаваш всички други правила?! Обикновено - не. Ако ви се иска да карате в забрана, изберете Франция. Вероятност за глоба е нищожна, цена 90 евро - няма друго такова "предложение'. Германия 290, Австрия 300, Унгария над 400 евро и т.н. Дори в България са по "свирепи" от Италия, 1 000 лв глоба и един или май беше три месеца без книжка. Титла: Re:Каране в забрана? Публикувано от: hetfield в Четвъртък, 26 Май, 2022, 19:17:01 За каране с магнит или без карта няма как да се получи и ще е загуба на време ако се опитат, но е ставало въпрос за малко по- продължителен работен ден. Законните 15 ч са им малко ;D
Титла: Re:Каране в забрана? Публикувано от: МИНКО ИЛЧЕВ в Четвъртък, 26 Май, 2022, 23:15:14 ... Законните 15 ч са им малко ;D Вероятно си на заплащане на ден, което си е твърдо месечно. Тогава почти винаги не им стигат 15 часа и 6 дни в седмицата. Една голяма пералня на Мултигруп имат 5-6 хиляди километра месечно, това си е малко и са от изключенията. Когато заплащането е изцяло или в голяма зависимост от пробега. Тогава обикновено се подбират курсовете, да са много добре заплатени и къси по-малък разход отвсякъде, особено за заплата и често са гадни. Тогава пък обикновено шофьорът се натиска за да изкара нещо и му се иска да не само 15 часов ден и да няма задължителна седмична почивка. Всичко е относително. Титла: Re:Каране в забрана? Публикувано от: hetfield в Неделя, 29 Май, 2022, 21:23:16 Колега Илчев, благодаря за подробно представената информация! Да, на твърдо заплащане съм и въпреки това курсовете са ми добри, средно 1200 км в посока, месечно 11-12 000, но има едно голямо но и то е, че ако знаех, че във фирмата в която съм има хора които плащат летните, балнеолечебните и кой знае още какви почивки на "шефовете" не бих започнал. За сметка на "плащачите-баровци", други се трудят малко повече при равно заплащане което реално е под средното към момента. И към това като прибавим, че има хора склонни към газене на забрани, трябва да ти е ясно, че бозата в главите на всички е вкисната. Още веднъж благодаря за добре поднесената информация. ;)
|